מה הפסוק הזה אומר לכם

לא בכל מחיר...

אני אהבתי אותו כל כך, שהייתי מוכנה למות עבורו, אני אהבתי אותו כל כך, שהייתי כלבה לרגליו אני אהבתי אותו כל כך שכל מה שביקש עשיתי גם אם זה היה לבטל את עצמי ועצם קיומי. ואז ביום בהיר אחד התעוררתי, והבנתי שאני נאחזת באהבה שמכה בי כל פעם מחדש, הוא התעלל בי בפיו, הוא סטר לי בעט בי בעודי בהריון בחודש חמישי, הוא זרק עלי כוס יין וזכוכית פספסה את עין ימין שלי בס"מ <כמעט ויכולתי להיות עיוורת בעין היום> האהבה המכה הזו, הביאה אותי למצב נוראי אישי. התעוררתי בזכות המלאך שנשאתי ברחמי והמלאכית הקטנה שגדלה מול עיניי וידעתי שמגיע להם ולי יותר מהאהבה ה"אמיתית" הזו!! לא בכל מחיר אני יודעת היום, לא בכל מצב!!
 

פיצפון1

New member
../images/Emo23.gif ואני אומר

שזה כל כך פשוט... אהבה אינה מלחמה, אהבה אינה עונש, אהבה לא מחזיקים אלא היא מגיעה וקיימת. ופרוש המשפט בעיני ליבי: כשחווינו את האהבה, כשאנו יודעים את התחושות, אלו התחושות שאנו רוצים לחוות שוב, זו חווית התחושות, הפרפרים שבלב שאנו רוצים שתשכון בנו תמיד. כן, כל כך פשוט "חווינו מה זו אהבה ואת התחושה הזו אנחנו רוצים " וגם אם התחושות הגיעו בזכות האחד או היחידה באותו הזמן, התחושות יכולות לבוא שוב ולפרוח. פיצפון
 

אסתי69

New member
וואי הזכרת לי שיעור

בפסיכולוגיה...
 
יקירתי

אם האהבה אמיתית, והכי חשוב הדדית, לא צריך לאחוז בה-היא נאחזת מעצמה בכל חלק מגופך ונשמתך. אם האהבה היא במעמד צד אחד בלבד, במה יש בדיוק להיאחז? זו אולי אחיזה בגדר תיל ולכן אהבה שכזו כואבת ואפילו מדממת.
 
ואםפ היא קיימת בשני הצדדים בצורה

חולנית <קרי מה שאני עברתי בפרק א'> חייבים להפסיקה לעקור אותה משורשה.
 

אסתי69

New member
לא לא

אל תטעי שם לא היתה אהבה שם היתה אלימות אלימות היא לא אהבה וביטול עצמי הוא לא אהבה
 

אסתי69

New member
אני בטוחה

עד כדי מחיקת עצמך את יודעת מתי באמת אהבת? באותו יום שהחלטת ללכת משם
 

fortunon

New member
בכל אהבה יש ויתורים.

ויתור מרצון. ויתרנו על הלבד שלנו לא? דוגמא קצת מפגרת אבל מציאותית: אישתי תרצה לאכול סיני היום בערב,ולא בא איטלקי. אוותר לך היום,ובפעם הבאה תוותר לי. זה לא ויתור? לא צריך להיות ויתור בעל משקל טון,בכדאי לומר ויתרנו. לא צריך לוותר על מקצוע-קריירה. או כל דבר אחר שמוריד את האני למטה. אבל ויתורים מתוקים יש. יאללה פורטונה מתפלסף יתר על המידה.
 

fortunon

New member
בדיוק אהבה.

גם אם הפרפרים לא כלכך מפרפרים. ברגע שרואה אותה. אבל ברגע שכף ידה נוגעת בי,יש זרם. ברגע שהיא מבקשת דבר,שלי כרגע לא בא. אבל מוותר. ויש דוגמאות מעכשיו לעוד חודשים.
 
פורטונה אתה בדיוק מוכיח...........

את אשר אמרתי לגבי האינדיווידואליות של האהבה. כל 1 מאיתנו מרגיש את אהבה בדרכו שלו, אני לא חושבת שיש קונצזיוס על אהבה, היות והיא שונה מאחד לאחד. כל השירימ והסרטימ מאוד יפימ,אך אהבה אמיתית היא המציאות שאנו בונימ עמ אהובי ליבנו.
 

fortunon

New member
הבעיה שאנשים רוצים את אשר

מציגים הסרטים והשירים.
 

fortunon

New member
ערפל.

כמה פעמים ראית סרט רומנטי,ואמרת לעצמך. יה כזה גבר רוצה רומנטי,מבין,מתחשב,מזיל דמעה?
 
ת'אמת?

תמיד אמרתי זאת בנוגע לויזואליות הורסת של שחקן זה או אחר. מה ל'שות רדודה לפעמימ
אבל לרגע של רצינות, חייתי מספיק בסרטים על מנת לדעת שאין שומ דבר מושלמ, ומושלמות בכל מקרה לדעתי משעממת. אנחנו כולנו בליל של תכונות, לטוב ולרע, וכפי שכבר ציינתי כאן באחת מתגובותי, מי שיאהב אותי, יאהב אותי, בגלל הכל, על אפ הכל, למרות הכל ובזכות הכל. :)
 

Love To love u

New member
ל5 דקות בדיוק../images/Emo99.gif

עכשיו אתה רואה אותי אחרי סרט גם ?? מה נהיה ??
 
למעלה