מה זה לחם ומה הפרוש ללחם

cookies10

New member
מה זה לחם ומה הפרוש ללחם

שיפרה מחקה רק את המילה רק לחם אני שואל מה הפרוש של המילה - ל ח ם מי שיודע מוזמן להגיב: ל - למידה ח - חלון לראיה מ - ממון , פרנסה. מ מספר - 40 - תובנות, גיל הבינה... ולחם זה גם ברכה.... שיפרה שהיתה חרדית העיזה למחוק את המילה לחם היא עשתה מעשה שלא יעשה... היא מנעה מיוסי שיואכל לחם.. היא מנעה מיוסי שיהייה לו ברכה... מי יצילנו מרעב ומי ישקנו כוס חלב מ יתננו לחם רב, למי תודה למי ברכה לעבודה ולמלאכה... מי שמכיר את כל מילות השיר מוזמן לכתוב... מי אמר למי - בזעת אפך תוכל לחם... מספר מ' - 40 - תובנות גיל הבינה... לתגובתכם....
 

ordiki

New member
כן, אבל כאן

הם לא ממש הזיעו. והיה שם לחם רגיל אז כבודו של הלחם ניצל.
 

אכדית

New member
אולי...

היא רשמה בישיבת תקציב "לחם מקמח מלא" ואז מחקה רק את המילה לחם ככה שלא ישימו לב שמשהו חסר? כי עינב זכרה קמח מלא ורנין ויוסי זכרו לחם מקמח מלא ועוד כמה "לא יודעים"... ולגבי הרשומה שלך - לא הייתי לוקחת את זה כזה רחוק, היא סתם עשתה לו קטע מסריח כמו שהיא רגילה בשושו מאחורי הגב שהיא תוכל אח"כ להיתמם
, לא חושבת שהיא חשבה על המשמעות של זה בגימטריה
ועדיין יוסי ה"תת רמה" קילל (איך הוא העז??? בן פאקינג 56!!!) והיא הצליחה להתחמק מעוד תרגיל...
 
מי אמר למי : אם אין לחם תאכלו עוגות ?

כמובן מארי אנטואנט הפגינה בורות מוחלטת ואמרה על העם שלה אם אין להם לחם שיאכלו עוגות....וכולנו יודעים מה היה סופה של אנטואנט. שפרה אמרה, הוא אוכל עוגות , אז למה הוא צריך לחם ? שפרה אנטונט השניה. היא מחקה את הלחם, ברוב חוצפתה..
 

ShukyD

New member
מה שנקרא - אם אין שכל תאכלו עוגות

וזה תופס על כולם גם על האוכלים וגם על הממליצים
 

My Little Fairy

New member
../images/Emo6.gif שפרה אנטואנט.

נראה לי שאתם לוקחים את זה יותר קשה מיוסי. כשמארי אנטואנט אמרה את זה כשהעם זעק שאין לחם, היא חשבה שיש להם תחליפים אחרים היא היא לא הכירה מושג שאין לחם. שפרה אמרה את זה ביודעין שיוסי אוכל עוגות ואם כך הוא יכול לאכול גם לחם לבן לשבוע אחד. לא יקרה לו כלום, חוץ מתחושת כבדות במעיים.
 
../images/Emo163.gif אתה מבאר את המבואר

וליוסי יש סוכר גבוה מאוד לכן הוא לא יכול יותר מידי מתוק, למרות שהוא עושה את זה פה ושם , לחם רגיל מלא בעמילן וסוכרים , ולכן זה לא בריא לו, ולא לעיכול שלו, מתי תבינו שניצחון נקי וטהור הוא ע"י בחירת הצופים ולא ע"י גרימת סבל ונידוי חברתי לאחד מהם.
 
לפעמים צריך לנשום עמוק

ולהגיב בפעם המי יודע כמה למה? אני לא באמת יודעת. כי לפעמים האמת חשובה. היה ויכוח על נושא הלחם, שפרה אולי לא היתה צריכה להגיד ליוסי שהיא לא מאמינה שיש לו בעיית בריאות כי הוא אוכל עוגות ומעשן, אבל אמרה. בסופו של דבר ההחלטה היתה שיביאו קמח מלא ומזה יכינו לחם. זה מה שהיה רשום על הלוח. כשהגיוע הדברים יוסי שכנראה זכר אחרת שאל על הלחם. עינב היא זאת שאמרה לו שמה שהוזמן היה קמח מלא יוסי לא הסתפק בכך, קילל את שפרה והלך לאח הגדול על כך. כששי סיפר לשפרה על ההאשמה היא הגיבה בציניות:"כן, ברור" והוסיפה שנראה לה שהוא מדבר כך מכיוון שכך הוא היה נוהג. למחרת זה עלה ביניהם והיא אמרה לו בצורה ישירה: אני לא בן אדם שהיה מוחק כך מאחורי הגב את הלחם. מה שנכון. שפרה לפעמים מעצבנת, מתעמתת שלא לצורך, אבל הביא עושה את זה בצורה ישירה גם אם יכתבו כאן עוד 100 פעמים ששפרה מחקה את הלחם, ויפרשו מה זה אומר לגביה ולגבי אישיותה, זה לא יעשה את זה לנכון. (ישנה האשמה שיוסי בשבוע הראשון גנב קופסת סיגריות מונסה. מכיוון שלא ראיתי ואני לא יודעת אם זה נכון, לא ארוץ להאשים אותו בכך ולהערים תלי פרשנויות לסיבות לכך)
 

My Little Fairy

New member
הוא דווקא כן גנב לוונסה.

בשבוע הראשון הוא שיחק הרבה כדי למקד את הפוקוס עליו.
 

סתונית5

New member
כולכם שוכחים שלא היא רשמה על הלוח אלא לאון

אני יודעת שכל מי שהחליט ששפרה מחקה את הלחם המלא של יוסי, לא ייתן לעובדות לבלבל אותו אבל אולי בכל זאת תחשבו רגע מה היא הרויחה מזה. היא לא רשמה את הרשימה על הלוח וגם לא עשתה את הסיכום. אם הלחם היה מופיע על הלוח ונלקח בחשבון במהלך הסיכום, מה היה לה להרוויח שלא קראה אותו בחדר האח הגדול? אתם באמת חושבים שהיתה מעדיפה להפסיד את הכסף רק כדי "לדפוק" את יוסי? מה שקרה בפועל שפרה קראה את הרשימה ואת המחיר בזמן שלאון רשם על הלוח וכשהגיעו ללחם והלך ויכוח בין שפרה לעינב, לאון פשוט לא רשם כלום. אחר כך רשמו קמח מלא. כך שכשפרה קראה את הרשימה בחדר האח הגדול לא היה שם שום לחם. וכעת תמשיכו לחשוב מה שאתם רוצים.
 
בכל אופן פרשת הלחם הסבה לשפרה נזק תדמיתי חמור

לאחר הפרק הקרוב ביום ראשון שבו ייחשפו הגידופים "יהודים סוג ב" ו"שאריות אדם" היא תצנח בסקרים. אין ספק שהיא לא מנהלת נכון את הקמפיין ועלולה למצוא עצמה נבעטת החוצה ע"י הצופים.
 
../images/Emo45.gifטובלרון את צודקת.

הבעייה שההפקה לא מראה את ההדברים המגעילים והקללות של שפרה הרעה. לה מותר הכללללל.
 

אור2221

New member
לא אם ישימו לפני את הקטע בו יוסי טוען

שהוא: א. לא אמר שרמוטה. ב. אמר אח"כ שהוא אמר שרמוטה לעצמו, כאשר הסצינה הלכה ככה: וסי: מי הלך להקריא את הזה? עינב: היא. יוסי: שפרה, היא הקריאה? בת....
 

סתונית5

New member
שתי טעויות ואולי עדיך שישדרו כדי להפסיק

את ההתלהמות. לא ראיתי את הקטע אבל ממה שהבנתי צבר אמר נשארנו "שאריות אדם" ושפרה אמרה שזה מזכיר לה את שירו של עמיחי "יהודים משומשים וציטטה את שתי השורות הראשונות מהשיר המובא כאן: ירושלים מלאה יהודים משומשים/י.עמיחי ירושלים מלאה יהודים משומשים בהיסטוריה, יהודים יד שניה, עם פגימות קלות, זולים יותר. והעין לציון צופיה כל הזמן. וכל העינים של חיים ושל מתים נשברות כמו ביצים על שפת הקערה לעשות את העיר עשירה ושמנה ותופחת. ירושלים מלאה יהודים עיפים והם מצולפים תמיד מחדש לימי זיכורן וחג כמו דובים מרקדים בכאב רגליים. מה ירושלים צריכה? היא לא צריכה ראש עיר, היא צריכה מנהל קרקס, עם שוט ביד לאלף נבואות ולאמן נביאים לדהור סביב סביב במעגל, וללמד את אבניה להיסתדר במבנה נועז ומסוכן בקטע הסיום. אחר כך הן קופצות למטה על הארץ לקול תשואות ומלחמות. והעין לציון צופיה ובוכיה. אין כאן גזענות ודאי לא נגד מזרחיים. אבל שוב למה לבלבל אתכם בעובדות? הרי אדם שהאסוציאציות שלו הן שירה, ספרות או סרטים, הוא ודאי אדם צבוע ומתנשא שצריך להעיף אותו ומייד.
 
עוד אי הבנה שלא תבלבל אף אחד

הלוואי שהייתי יכולה לראות את הקטע בהקשרו הנכון כדי להבין מה נאמר שם לצערי לא ראיתי אבל אני יכולה להניח שלא היתה שם אמירה גזענית בינתיים האמירות הגזעניות שנצרבו בי הן: "אנחנו מזרחים חמים והם אשכנזים קרים עם לב אבן" ("עינב") "פרידמנים מתים אלו" (עינב) "לחם לבן" (יוסי) כולן אמירות שהפורום לא סער בגללן. לעומת זאת שמתי לב: שכשליאון אמר שעינב שרה "גרסא מזרחית" לשיר כלשהו שפרה חייכה ואמרה נכון, וזה יפה וכשצבר אמר על יוסי שאין לו חיבור אליו והוא "לא מדבר עברית" שפרה אמרה בחיוך: "הוא מדבר "יוסית" - מה שנכון, אחרת האינטרנט לא היה מוצף באמרות השפר שלו ולא היתה כאן הצעה שכולנו נדבר מחר בשפת הבובליל שלא יהיה ספק - שפרה וצבר לא מתחברים ולא מסתדרים עינב ויוסי. אבל הם לא מנתבים את זה להערות גזעניות שאותי לפחות מקוממות. עצוב שיש אנשים שמבחינתם "לדבר בשפה גבוהה" זה כבר התנשאות (ומי שכותב יותר מ3 שורות בפורום כבר "חופר")
 
כל מה שקשור לש"צ, מבינים כאן הפוך לדאבוני

או שמוסיפים דברים שלא נאמרו רק כדי להוציא רע את ש"צ או שאנשים לוקחים דברים שנאמרו למקומות אחרים לגמרי. כך קרה אם הלחם כששפרה ענתה לשי בציניות "נכון" כשאמר לה שטענו שהיא מחקה את הלחם. כך קרה עם "שאריות אדם". .. הסיטואציה שהיתה : אחרי ההדחה הם דברו על זה שנשארו רק 8 אנשים ועל זה אמר צבר נשארנו שאריות אדם ושפרה אמרה שזה (קבוצה קטנה של אנשים) מזכיר לה שיר, וציטטה שורה ממנו אם תקראו את השיר כולו תבינו שאין בו רע .
 
למעלה