מה זה לחם ומה הפרוש ללחם

אכדית

New member
../images/Emo41.gif שאריות אדם../images/Emo26.gifאי הבנה

הלחם הנעלם
אי הבנה
בישול הסיר של אמא של אשר בשבת
אי הבנה
שפיכה סיר שעועית בשירותים
אי הבנה מענייו כמה עוד אי אילו אי הבנות יצוצו עד שתפקחו את העיניים. היא גם לא מקללת (שיילך להזדיין, כוס אמא שלו, שיכנס לי לחור של התחת, כל אלה ברכות) והכי אהבתי שרוצים אותה בכל מקום, באוויר בים וביבשה, ובכ"ז היא רווקה בת 28. אמין. או שבזה היא דווקא צודקת אבל אחרי 2 דייטים הם בורחים.
 

סתונית5

New member
אי הבנה? מה שחלק מכם עושים הוא רצח אופי

לא פחות ולא יותר. ולא אעליב פה רבים מהמשתתפים בכך שאייחס להם איזושהי מוגבלות מנטלית שגורמת להם לא להבין.
 

Yaki J

New member
ברור שפרע היא יצור מושלם ונשג מבינתם של כל

פשוטי העם. כשצבר אמר "נשארנו פה עם שאריות אדם" (וזה ציטוט מדוייק בניגוד להשמטות כאן) הוא בעצם התכוון אחרי ששפרע תאכל את כולם, ישארו רק שאריות אדם.
 

sushi232

New member
אם תקראו עליה את הכתבה ברייטינג../images/Emo160.gif

תבינו כמה שההפקה מעונינת שהיא תישאר.
 

daughter L93

New member
את זה אנחנו כבר יודעים..

המצלמות תקועות לה בתחת מהשבוע הראשון 24 שעות ביממה..
 
פרשת הלחם = נזק תדמיתי רק בגלל ההפקה המגמתית

ההפקה באופן חד צדדי תמיד לטובת הבובלילים. כמו שבחרו להראות בערוץ 2 רק את הנטישה של צבר ושפרה את חדר האח הגדול כשאשר ועינב הזמינו אותם לשיחה. כמו שבחרו לא להראות את הרמזים של צבר שגם הוא הצביע לאשר (אסור לו להגיד במפורש) בשיחה האישית שהיתה ביניהם ככה גם בחרו לא להראות לצופים את מה שאמרו ליוסי כשהתלונן על זה ששפרה מחקה והציבור וגם כאן בפורום, נשארו עם ה"אמת" ששפרה באמת מחקה. בשיחה שהיתה בין יוסי ושפרה ביום שלישי בלילה, שפרה אמרה לו בחיים לא הייתי מוחקת... והתגובה של יוסי היתה "אני יודע, אמרו לי באח הגדול" אני אשמח אם מישהו יביא ציטוט מדוייק של הדברים. אז כל אוהבי בובליל תפסיקו להתבכיין על זה שביום ראשון יוסי יצא רע. תמיד עושים כך שבסופו של דבר יוסי יוצא בערוץ 2 נקי וטהור, כך גם צינזרו את השרמוטה שלו , והאנשים בבית לא יודעים שאמר שרמוטה. (אותה שרמוטה שהוא אמר בשיחה עם צבר שהוא לא אמר ורק אחרי שלאון התאמת איתו , פתאום נזכר שאמר)
 

אכדית

New member
את חיה בסרט?

ה"ביפפפפפפפ" האומלל הזה ששמו כשהוא אמר שרמוטה את חושבת שהסווה והקהל בבית לא קלט שזה שרמוטה?? הבינו יופי יופי גם ששי חזר על זה וכשליאון אישר וגם שצבר חזר על זה... אולי 5 פעמים המילה + "ביפ" עלו, לא צריך להיות בעל תואר בקריאת שפתיים בשביל להבין מה יוסי אמר. אבל אף אחת מהקללות של שיפרה או צבר לא הופיעו עד היום בשידור המרכזי.
 

Yaki J

New member
../images/Emo45.gif עריכה יותר סימפטית לשפרע ממה שהיה ביום

שלישי לא קיימת. כל הקללות שלה עד היום הועלמו בעריכה, ושל הבובלילים נופחו. כל השיחות האגרסיביות שלה עם אנשים קוצצו לטובתה ובנסוף יצרו יש מאין רומן עם הצנון הקקטוסי. שפרע מקלבת יחס של מלכה בתוכנית.
 

KroKodil1

New member
באמת אמרו לו??? זה חוצפה שמחקו בעריכה...

יש למישהו את הקטע במקרה מוקלט או שכולם פה נגד שיפרה אז לא מתכוונים להקליט את זה??? מסכנה שפרה איך מוציאים אותה
 

mishmish girl

New member
גם לדעתי סולפה האמת כי שפרה לא מחקה מהלוח

את הלחם, היתה פניה של שי לאח הגדול שישדר את חלוקת התקציב ככה שיראו שלא היה רשום שם לחם מלכתחילה אלא רק קמח מלא ההפקה החליטה להתעלם מהבקשה. ולשדר את דברי שיפרה בצורה צינית כך שללא ההקשר אנשים לא הבינו שזאת היתה ציניות
 

jud1001

New member
"אם אין לחם..אכלו עוגות"..ציטוט ../images/Emo41.gif

של משפחת הבבלונים... אכלו עוגות..אכלו ספגטי.. אכלו סנדביץ פסטרמה.. אכלו ואכלו פן רעבים תשארו...
 
למעלה