מה
היכן
מתי

lupoN

New member
המממ...

אולי איזה שיר יגון / קינה משהו שקשור לתבוסה? משהו שהוא ההיפך מאפוס? אם השואלת מאמינה שהם ישרים ואמיצים אז נלך הפוך לחלוטין לכיוון הקודם, אז אם היא מעריצה, אולי לא הייתה רוצה לראות אותם ב - גרוטסקה? או משהו אחר שמתאר אותם בצורה לא חיובית... איזה שיר גנאי וכיו"ב... לא נראות לי תשובות חזקות מספיק...
 

lupoN

New member
האם

(רק בשל הביטוי "הישרים והאמיצים") אופרת סבון? ואפילו איני בטוחה שזה נחשב ז'אנר ספרותי... הכוונה היא שידמה ל - "היפים והאמיצים" או כמו שאנחנו קוראים לזה: "העייפים והמציצים"... אפשר גם לומר ששיר חסידי לא היה יכול להתאים...
 

Gaius Octavius

New member
אגב,

אני משער שזו לא התשובה שהיא התכוונה אליה, אבל גם טרגדיה יוונית ושיר הייקו לא-ניתן לכתוב על ויקינגים. אולי, הכוונה, לרומן מודרני, שהרי הויקינגים מתו כבר? [אם כי זה לא מתקשר למילים שהדגשת]
 
../images/Emo62.gif תשובה ל-8

הז'אנר היחידי שאינו מתאים לוויקינגים הישרים והאמיצים הוא ספרות בלשית. הם עשו הכל בגלוי, שום דבר לא הסתירו, גם לא את הפשעים שהם ביצעו פה ושם, ולכן לא היה מה לפענח.
 
../images/Emo35.gif שאלה מספר 9

עד 1965 נראה הבנאדמצ'יק הזה עם כובע-קסקט. אח"כ הוא עבר למגבעת. מ-1973 הוא בכלל בלי כיסוי ראש. איפה יכולתם לראות את הבנאדמצ'יק הזה?
 

Gaius Octavius

New member
הממ...

הדבר הראשון שעלה לי לראש היה האיש של המונופול. אני לא חושב שזו התשובה, אבל אולי זה יכול לעזור, איכשהו.
 

lupoN

New member
זה מזכיר לי

דמות מסרטון מצוייר, נדמה לי הונגרי. זה היה אישצ'יק חמוד כזה, אולי קראו לו בלשצר (?) שניצח על תזמורות. נדמה לי, נדמה לי שזוכרת אותו עם מגבעת ואח"כ ללא כיסוי ראש, אבל ייתכן שאני מערבבת דברים. בכל אופן, זו האסוציאציה שלי, הדמות המצויירת הזו.
 

lupoN

New member
נחמד מאד../images/Emo13.gif

הנה הבחור עם המגבעת
תמונה של החבר הותיק עם הקסקט לא מצאתי
 
../images/Emo35.gif שאלה מספר 10

היֹה היה אדון אמריקאי אחד, שהציקה לו מאוד ריצתם והשתוללותם של ילדי השכנים על הדשא שלו. לבסוף, הוא מצא תחבולה פסיכולוגית, שאף דרשה ממנו השקעה כספית בשלב הראשון, אבל התחבולה הזאת עבדה, והילדים הפסיקו לרוץ ולהשתולל על הדשא שלו ולהטריד את מנוחתו. מהי תחבולה פסיכולוגית זו, שאף דרשה השקעה כספית בשלב הראשון, אך הביאה להפסקת הטרדתו של האדון ע"י הילדים?
 

slallum

New member
רעיון

(לפי משהו ששמעתי לפני כמה זמן) אולי הוא לקח מכשיר שיצר רעש ממש ממש דק שרק ילדים יכולים לשמוע (כי האוזניים שלהם יכולות לשמוע קולות כאלה ומבוגרים יותר לא) אולי בכלל גדר?
 
למעלה