מה
היכן
מתי

regit knup

New member
תקשיב מה הבעיה...

אסור לך להוסיף הודעות עם אותו שם הנושא [בדיוק] במשך זמן מסוים, לא ארוך. פשוט כל פעם שאתה עונה תשנה בטיפה את הנושא, נגיד "לא" ואחרי זה "טעות" ואז "חבל אבל זה לא נכון" ופשוט תגוון ככה. ת'אמת זה קרה גם לעריסטו אתמול בחידון עם הארצות, בחלק ניראה לי הוא עקף אותי אבל בכל זאת החשיבו לי כי שלו נמחקו:-S קחו את זה לתשומת ליבכם!
 

lupoN

New member
ננסה להיות יצרתית ואכזרית

אולי הוא קבע עמודים מסביב כך שמעבר בין כל שניים מהם סוגר מעגל ומעביר איזה זרם קטנצ'יק כזה? (אין לי מושג אם אפשר ליצור דבר שעובד בצורה כזו, ואולי דברתי שטויות); אולי הוא אילף איזו חיה שתיתן ביס בטוסיק לכל ילד שרץ על הדשא? אולי הוא העמיד במרכז הדשא מן מכונה שמסתובבת ומפזרת כל מיני דברים מעקצצים (נגיד, שביבי פיברגלס) כמו ממטרה? אולי הוא שם במרכז הדשא משהו שמושך הרבה חרקים מעופפים מסוגים שונים? אולי הוא עשה הסכם (תמורת תשלום) עם השכנה עם הקול הצווחני? בתקווה שההודעה תספיק להישלח. המחשב שלי גוסס קשות
 
../images/Emo62.gif התשובה לשאלה 10 -

האדון קרה לילדים, והציע להם עסקה כזו: הוא ישלם להם 25 סנט כדי שהם... ירוצו וישתוללו על הדשא שלו! אחרי כמה פעמים, הוא אמר להם שזהו, נגמר לו הכסף, ואז הם סירבו לרוץ ולהשתולל על הדשא שלו בחינם!
 

lupoN

New member
../images/Emo6.gif גדול../images/Emo70.gif

... ואני חשבתי שמדובר בהשקעה של ממש... (אני מתארת לעצמי שזו אמורה הייתה להיות ההטעייה במשחק (לעתים כך הוא בנוי וזה מה שמייפה אותו עוד יותר). חחח הטעייה שכזו וגם אנכי נפלתי בפח הזה) נו, טוב, טריוויאלי
איך לא עליתי על זה. רעיון פשוט ומדהים. באמת פסיכולגיה נטו. שאלה יפה. תשובה יפה.
 

n u t

New member
יו../images/Emo99.gif

מצטערת על הכותרת אבל עשית אותי מאושרת! הכי מתאים לי עכשיו בעולם לשבת על החידות האלה... תודה
 
../images/Emo6.gif

חשבתי שאמרת "יו" על התמונה של מוּן. בכל מקרה, "לשם האיזון", אני מצרף תמונה של השחקנית המצוינת אסיה (סיפרתי עליה בעבר) שָוִינסקָיָה.
 

tttttttttt1

New member
אני חושב שמישהו צריך לשלוח להם את

ה-חידה!! נראה את הגאונים עונים על זה- מה עושה אישה כל פעם ואם גבר יעשה את זה הוא ימות/מה אישה עושה כל יום וגבר פעם החיים?
 

slallum

New member
../images/Emo6.gif

אני אומר שנשלח את החידה הזאת כל כך הרבה פעמים ככה שיהיה 50% סיכוי שיבחרו אותה
 
../images/Emo35.gif חידה מספר 6

אינני חושב שיהיה לי קל לנסח אותה, אבל אנסה. "היפטרו מהכעס ומהזעם. אל תכעסו על אחרים על כך שהם שונים מִכֶּם. לכל אדם יש לב, ולכל לב נטיות משלו. אם הוא צודק - אני אינני צודק. אם אני צודק - הוא אינו צודק. אני - לא בהכרח חכם. הוא - לא בהכרח אוויל. שנינו - בני תמותה רגילים". זהו קטע ממאמר פרי עטו של הנסיך היפני סטוקו טייסי [עד כמה שהצלחתי לקלוט את שמו]. השאלה: מה חיבר הנסיך? [למילה "מאמר" ברוסית יש פירוש נוסף - "סעיף", במסמך כלשהו].
 

r y15

New member
ניסיון

חוק אולי? או סעיף מסוים במגילת עצמאות או משהו בסגנון?
 

r y15

New member
אולי

מסמך שנותן זכויות ושיוויון(בסגנון האמנסיפציה של היהודים)?
 
קרוב מאוד

הערה: השחקנים לא קיבלו את הרמז על כפילות המשמעות של המילה "מאמר" ברוסית, ולמעשה התעלמו לגמרי ממילה זו, והתייחסו לשאלה כאילו הנסיך "כתב משהו" או "כתב יצירה".
 
למעלה