מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?

מצב
הנושא נעול.

gogefen

New member
קו מצחיק, 141.

יש אוטובוס כזה. קו 141.
והוא לא כזה מפוצץ בנוסעים. חוץ מזה, שגם האיילון יכול להיות מאוד פקוק בשעות העומס.
קו מצחיק, 141.
הוא יוצא ממסוף עתידים, מגיע לתחנת הרכבת בני ברק, רכבת מרכז, רכבת השלום, ותחנתו הסופית דרום בת ים.

בכל הנקודות הללו יש רכבת. גם לאורך הקו בתל אביב, גם בוולפסון וגם ביוספטל בת ים. אומנם תדירות הרכבת נמוכה, אבל עדיין, אם אתה יכול להתאים את עצמך לקו הזה (שיוצא פעמיים ביום בכל כיוון), אפשר להתאמץ קצת יותר ולנסוע ברכבת, יותר מהר והרבה יותר נוח.
ברכבת זה קו אחד ולא צריך להחליף רכבת.

אין שום אוטובוס מהיר מהמקומות הללו לאזור המצבה, דרום בת ים ומרכז בת ים.
 
מה קשורה הרכבת לקו 141?

קו מצחיק, 141.
הוא יוצא ממסוף עתידים, מגיע לתחנת הרכבת בני ברק, רכבת מרכז, רכבת השלום, ותחנתו הסופית דרום בת ים.

בכל הנקודות הללו יש רכבת. גם לאורך הקו בתל אביב, גם בוולפסון וגם ביוספטל בת ים. אומנם תדירות הרכבת נמוכה, אבל עדיין, אם אתה יכול להתאים את עצמך לקו הזה (שיוצא פעמיים ביום בכל כיוון), אפשר להתאמץ קצת יותר ולנסוע ברכבת, יותר מהר והרבה יותר נוח.
ברכבת זה קו אחד ולא צריך להחליף רכבת.

אין שום אוטובוס מהיר מהמקומות הללו לאזור המצבה, דרום בת ים ומרכז בת ים.
מה קשורה הרכבת לקו 141?
שמת לב להפרש המחיר בינהם?

אם 141 יהפוך ליותר תדיר, הוא יקבל את מנת הנוסעים שלו.
 

orchilit

New member
אפילו 75/76 המקבילים החולוניים נוסעים יותר

מה קשורה הרכבת לקו 141?
שמת לב להפרש המחיר בינהם?

אם 141 יהפוך ליותר תדיר, הוא יקבל את מנת הנוסעים שלו.
אפילו 75/76 המקבילים החולוניים נוסעים יותר
ביום ממנו, והם אפילו לא על ציר האיילון (למעט מחלף חולון-חיל השריון), ואלו קווים מספיק עמוסים. אבל 141 נוסע 3 פעמים ביום לכל כיוון - זה ממש עלוב. לפחות אם יש קו יוממים, שיעשו אותו בצורה כזו שייסע כל 20-30 דק' בין 6:30 ל9:30 וחזור אותו דבר בין 15:30 ל19:00 (בדומה למה שעשו עם 366).
 

mister K

New member
מוניות שירות תמררנה לכם את החיים בבת ים.

הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
מוניות שירות תמררנה לכם את החיים בבת ים.
אתם לא באמת רוצים את המפגע הזה בעיר שלכם, שאגב זוכה לתחבורה ציבורית מהטובות בגוש דן בדמות קישור תדיר כמעט לכל מקום.
 

droriko

New member
אתה מגזים לגמרי בן אדם

הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
אתה מגזים לגמרי בן אדם
התמונה הזאת היתה נכונה ל-2010, אבל הרפורמה הורידה את העומסים בבת ים. אני מסתכל על קוים כמו 18,25 ו-40, והם הרבה פחות עמוסים מבעבר,בעיקר בזכות השינויים ברפורמה. ב-240 יש בעיות אבל זה ספציפית בקו הזה כי זה לא קו שמתאים למכונות קצרות.
 

gogefen

New member
כל הקווים נראים כמו בצילום שלי בשעות העומס

אתה מגזים לגמרי בן אדם
התמונה הזאת היתה נכונה ל-2010, אבל הרפורמה הורידה את העומסים בבת ים. אני מסתכל על קוים כמו 18,25 ו-40, והם הרבה פחות עמוסים מבעבר,בעיקר בזכות השינויים ברפורמה. ב-240 יש בעיות אבל זה ספציפית בקו הזה כי זה לא קו שמתאים למכונות קצרות.
כל הקווים נראים כמו בצילום שלי בשעות העומס
גם 240 דו מפרקיים, גם 40 דו מפרקיים, גם 42 דו מפרקיים.
 

mister K

New member
אין בארץ אוטובוסים "דו מפרקיים".

כל הקווים נראים כמו בצילום שלי בשעות העומס
גם 240 דו מפרקיים, גם 40 דו מפרקיים, גם 42 דו מפרקיים.
אין בארץ אוטובוסים "דו מפרקיים".
אתה מתכוון לאוטובוסים "מפרקיים", משמע בעלי מפרק אחד ושני פרקים הנקראים גם "מפרקיות".
"דו מפרקיים" הם בעלי שני מפרקים ושלושה פרקים וכאלה יש רק בחו"ל.
 

mister K

New member
ואגב, בקו 240 רוב האוטובוסים הם רגילים.

כל הקווים נראים כמו בצילום שלי בשעות העומס
גם 240 דו מפרקיים, גם 40 דו מפרקיים, גם 42 דו מפרקיים.
ואגב, בקו 240 רוב האוטובוסים הם רגילים.
זה הבעיה העיקרית בקו הזה שפשוט חייב לקבל מפרקיות.
 

orenhz

Member
ברשותך, אשווה בין אוטובוס ומונית שירות:

הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
ברשותך, אשווה בין אוטובוס ומונית שירות:
יתרונות למונית שירות:
*מגיעה תמיד דקה לפני האוטובוס
*פעילות בסופ"ש
*אין מצב שתסע בעמידה

חסרונות למונית שירות:
*נהגים נוסעים כמו חיות
*העלמת מס על מרבית ההכנסות
*עצירה להעלאת/הורדת נוסעים גם תוך כדי הפרעה לתנועה (מעברי חצייה, אדום לבן וכו')
*מחיר יקר מאוטובוס (גם בנסיעה בודדת, אבל בעיקר מול כרטיסיה/חופשי חודשי)
*מחיר מופקע בסופ"ש
*אם המונית מגיעה מלאה, אתה נשאר להירקב בתחנה
*אין לו"ז מסודר
*אין מסלול מסודר (לפי רשיון הקו דווקא יש, אבל הנהגים מצפצפים על החוק, כידוע)
*אין גישה לבעלי מוגבלויות

יתרונות לאוטובוס:
*מחיר זול יחסית (לפחות לגבי חופשי חודשי/כרטיסיות)
*ברוב המקרים אתה לא נשאר בתחנה, גם אם זה אומר שתסע בעמידה, אבל לפחות תסע...
*שימוש בנת"צים בחלק מהקווים (למשל ז'בוטינסקי בפ"ת)
*במקרה של בעיה, יש למי לפנות
*לו"ז מוגדר מראש
*מסלול מוגדר מראש
*גישה גם לבעלי מוגבלויות/עגלות תינוק
*כריזה ברורה ושילוט אלקטרוני
*שירות הגעה בזמן אמת

חסרונות לאוטובוס:
*מגיע דקה אחרי מונית שירות
*לעתים תיאלץ לנסוע בעמידה


אני מקוה שהעברתי את המסר...
 

mister K

New member
רק תיקון אחד קל...

ברשותך, אשווה בין אוטובוס ומונית שירות:
יתרונות למונית שירות:
*מגיעה תמיד דקה לפני האוטובוס
*פעילות בסופ"ש
*אין מצב שתסע בעמידה

חסרונות למונית שירות:
*נהגים נוסעים כמו חיות
*העלמת מס על מרבית ההכנסות
*עצירה להעלאת/הורדת נוסעים גם תוך כדי הפרעה לתנועה (מעברי חצייה, אדום לבן וכו')
*מחיר יקר מאוטובוס (גם בנסיעה בודדת, אבל בעיקר מול כרטיסיה/חופשי חודשי)
*מחיר מופקע בסופ"ש
*אם המונית מגיעה מלאה, אתה נשאר להירקב בתחנה
*אין לו"ז מסודר
*אין מסלול מסודר (לפי רשיון הקו דווקא יש, אבל הנהגים מצפצפים על החוק, כידוע)
*אין גישה לבעלי מוגבלויות

יתרונות לאוטובוס:
*מחיר זול יחסית (לפחות לגבי חופשי חודשי/כרטיסיות)
*ברוב המקרים אתה לא נשאר בתחנה, גם אם זה אומר שתסע בעמידה, אבל לפחות תסע...
*שימוש בנת"צים בחלק מהקווים (למשל ז'בוטינסקי בפ"ת)
*במקרה של בעיה, יש למי לפנות
*לו"ז מוגדר מראש
*מסלול מוגדר מראש
*גישה גם לבעלי מוגבלויות/עגלות תינוק
*כריזה ברורה ושילוט אלקטרוני
*שירות הגעה בזמן אמת

חסרונות לאוטובוס:
*מגיע דקה אחרי מונית שירות
*לעתים תיאלץ לנסוע בעמידה


אני מקוה שהעברתי את המסר...
רק תיקון אחד קל...
לגבי יתרון הנסיעה בישיבה במונית שירות: אמנם בגוש דן זה כמעט ולא קיים, אך בקווים בינעירוניים של מוניות שירות אפשר להיתקל גם בישיבה על הרצפה או על כסא מפלסטיק בניגוד לחוק.
 

טשאפק 2

New member
סקירה ממצה

ברשותך, אשווה בין אוטובוס ומונית שירות:
יתרונות למונית שירות:
*מגיעה תמיד דקה לפני האוטובוס
*פעילות בסופ"ש
*אין מצב שתסע בעמידה

חסרונות למונית שירות:
*נהגים נוסעים כמו חיות
*העלמת מס על מרבית ההכנסות
*עצירה להעלאת/הורדת נוסעים גם תוך כדי הפרעה לתנועה (מעברי חצייה, אדום לבן וכו')
*מחיר יקר מאוטובוס (גם בנסיעה בודדת, אבל בעיקר מול כרטיסיה/חופשי חודשי)
*מחיר מופקע בסופ"ש
*אם המונית מגיעה מלאה, אתה נשאר להירקב בתחנה
*אין לו"ז מסודר
*אין מסלול מסודר (לפי רשיון הקו דווקא יש, אבל הנהגים מצפצפים על החוק, כידוע)
*אין גישה לבעלי מוגבלויות

יתרונות לאוטובוס:
*מחיר זול יחסית (לפחות לגבי חופשי חודשי/כרטיסיות)
*ברוב המקרים אתה לא נשאר בתחנה, גם אם זה אומר שתסע בעמידה, אבל לפחות תסע...
*שימוש בנת"צים בחלק מהקווים (למשל ז'בוטינסקי בפ"ת)
*במקרה של בעיה, יש למי לפנות
*לו"ז מוגדר מראש
*מסלול מוגדר מראש
*גישה גם לבעלי מוגבלויות/עגלות תינוק
*כריזה ברורה ושילוט אלקטרוני
*שירות הגעה בזמן אמת

חסרונות לאוטובוס:
*מגיע דקה אחרי מונית שירות
*לעתים תיאלץ לנסוע בעמידה


אני מקוה שהעברתי את המסר...
סקירה ממצה
אם כי מנסיוני, אם יש מונית שירות מלאה, לא תצטרך להמתין הרבה עד שתגיע עוד אחת. השירות יודע להתאים את עצמו להיצע ולביקוש (כולל התאמות בזמן אמת - לפעמים יבקשו ממך ממך להחליף מונית באמצע).

חסרון נוסף למוניות - אם המונית לא מלאה, תצטרך לחכות זמן לא מוגדר (אמנם לרוב לא ארוך מדי) בתחנות המוצא או בתחנות ויסות, ובזמן הנסיעה במונית לא מלאה הנהג יתעכב כדי להאט ולצפור ליד הולכי רגל המהווים נוסעים פוטנציאלים.
 
לא יודע מאיפה נסיונך, אבל בז'בוטינסקי רמת גן

סקירה ממצה
אם כי מנסיוני, אם יש מונית שירות מלאה, לא תצטרך להמתין הרבה עד שתגיע עוד אחת. השירות יודע להתאים את עצמו להיצע ולביקוש (כולל התאמות בזמן אמת - לפעמים יבקשו ממך ממך להחליף מונית באמצע).

חסרון נוסף למוניות - אם המונית לא מלאה, תצטרך לחכות זמן לא מוגדר (אמנם לרוב לא ארוך מדי) בתחנות המוצא או בתחנות ויסות, ובזמן הנסיעה במונית לא מלאה הנהג יתעכב כדי להאט ולצפור ליד הולכי רגל המהווים נוסעים פוטנציאלים.
לא יודע מאיפה נסיונך, אבל בז'בוטינסקי רמת גן
בשבת אפשר לחכות יותר משעה למונית שירות לכיוון תל אביב, כשבזמן הזה עוברות חמש או עשר מוניות שירות מלאות.
 
וזה עוד בלי להיות בררן בין 51 ל-66...

לא יודע מאיפה נסיונך, אבל בז'בוטינסקי רמת גן
בשבת אפשר לחכות יותר משעה למונית שירות לכיוון תל אביב, כשבזמן הזה עוברות חמש או עשר מוניות שירות מלאות.
וזה עוד בלי להיות בררן בין 51 ל-66...
 

טשאפק 2

New member
בעיקר הרצליה ת"א

לא יודע מאיפה נסיונך, אבל בז'בוטינסקי רמת גן
בשבת אפשר לחכות יותר משעה למונית שירות לכיוון תל אביב, כשבזמן הזה עוברות חמש או עשר מוניות שירות מלאות.
בעיקר הרצליה ת"א
בשעות שבהן המוניות (של קו נתניה-ת"א לרוב) מלאות, הן באות בתדירות מטורפת. בשעות שהתדירות נמוכה, לרוב יש מקום.
 
זה מקרה יוצא דופן.

בעיקר הרצליה ת"א
בשעות שבהן המוניות (של קו נתניה-ת"א לרוב) מלאות, הן באות בתדירות מטורפת. בשעות שהתדירות נמוכה, לרוב יש מקום.
זה מקרה יוצא דופן.
בהרבה מקומות שאני מכיר הבעיה קיימת. למשל אי אפשר לעלות על מונית לחיפה לאורך כביש החוף, וכמעט אי אפשר לעלות על מונית לת"א אחרי הת"מ הישנה בראשל"צ.
 

orchilit

New member


לא יודע מאיפה נסיונך, אבל בז'בוטינסקי רמת גן
בשבת אפשר לחכות יותר משעה למונית שירות לכיוון תל אביב, כשבזמן הזה עוברות חמש או עשר מוניות שירות מלאות.

נכון, יצא לי כמה פעמים לחכות למוניות 51 בדרך בגין לכיוון צומת מעריב בשעות הערב, לפעמים חיכיתי חצי שעה ויותר כשבינתיים חלפו יותר מעשר מוניות מלאות.
 

gogefen

New member
לי יש נסיון טוב עם מוניות שירות

הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
לי יש נסיון טוב עם מוניות שירות
לפני כ 10 שנים גרתי בקריית אתא, ונסעתי מדי יום לעבודתי בצ'ק פוסט.

בזמנו (אני לא יודע מה המצב היום, ועם המטרונית בכלל יש שינויים), היו מוניות שירות שנסעו ממרכז קרית אתא עד הדר.

לדעתי הקווים הללו בכלל היו פיראטיים, אבל הם פרחו. בשעות העומס מוניות השירות היו כמו רכבת: אתה עולה על מונית שירות, והמונית הבאה כבר נמצאת באופק, 100 מטר מאחוריה.
נסיעה עם מונית שירות הייתה מהירה בהרבה מאוטובוס, המונית הייתה מתמלאת בתוך שניות, ונוסעת רצוף כמעט בלי עצירות. המוניות נסעו על נת"צ שד' ההסתדרות והיו מהירות יותר אפילו מהרכב.
בזמנו היה לי רכב, הייתה לי חנייה בעבודה, אבל כמעט תמיד נסעתי במונית. חסך לפחות 20 דקות נסיעה מדי בוקר.

אז נכון, הנסיעה ממש לא נוחה. אבל לא מדובר על ציר חיפה- תל אביב. לחיפה הייתי נוסע באוטובוס, אבל בנסיעה קצרה בתוך העיר אפשר לנסוע בצורה פחות נוחה.

מוניות השירות לא חסמו את האוטובוסים, פשוט כי הם נסעו ביקום מקביל. בזמן שהאוטובוס מעמיס עשרות נוסעים בתחנה, מוניות השירות היו עוקפות בקלילות, בעיקר כי רובן היו כבר מלאות. מי שהתרגל למוניות השירות גם לא היה עולה לאוטובוסים. גם אם תמתין 3 דקות למונית שירות, תגיע ליעד הרבה הרבה לפני האוטובוס.

אם יהיו מוניות שירות בבת ים, אני מעריך שהדגם יהיה זהה: מדובר בקו עמוס מאוד, מאוד פופולארי
 
ומה עם מי שחיכה באמצע הדרך ולא במרכז העיר?

לי יש נסיון טוב עם מוניות שירות
לפני כ 10 שנים גרתי בקריית אתא, ונסעתי מדי יום לעבודתי בצ'ק פוסט.

בזמנו (אני לא יודע מה המצב היום, ועם המטרונית בכלל יש שינויים), היו מוניות שירות שנסעו ממרכז קרית אתא עד הדר.

לדעתי הקווים הללו בכלל היו פיראטיים, אבל הם פרחו. בשעות העומס מוניות השירות היו כמו רכבת: אתה עולה על מונית שירות, והמונית הבאה כבר נמצאת באופק, 100 מטר מאחוריה.
נסיעה עם מונית שירות הייתה מהירה בהרבה מאוטובוס, המונית הייתה מתמלאת בתוך שניות, ונוסעת רצוף כמעט בלי עצירות. המוניות נסעו על נת"צ שד' ההסתדרות והיו מהירות יותר אפילו מהרכב.
בזמנו היה לי רכב, הייתה לי חנייה בעבודה, אבל כמעט תמיד נסעתי במונית. חסך לפחות 20 דקות נסיעה מדי בוקר.

אז נכון, הנסיעה ממש לא נוחה. אבל לא מדובר על ציר חיפה- תל אביב. לחיפה הייתי נוסע באוטובוס, אבל בנסיעה קצרה בתוך העיר אפשר לנסוע בצורה פחות נוחה.

מוניות השירות לא חסמו את האוטובוסים, פשוט כי הם נסעו ביקום מקביל. בזמן שהאוטובוס מעמיס עשרות נוסעים בתחנה, מוניות השירות היו עוקפות בקלילות, בעיקר כי רובן היו כבר מלאות. מי שהתרגל למוניות השירות גם לא היה עולה לאוטובוסים. גם אם תמתין 3 דקות למונית שירות, תגיע ליעד הרבה הרבה לפני האוטובוס.

אם יהיו מוניות שירות בבת ים, אני מעריך שהדגם יהיה זהה: מדובר בקו עמוס מאוד, מאוד פופולארי
ומה עם מי שחיכה באמצע הדרך ולא במרכז העיר?
 

elior515

New member
תחבורה ציבורית בסופ"ש! זה הכי חשוב!

מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מישהו ראה ? שמע?
תחבורה ציבורית בסופ"ש! זה הכי חשוב!
עד כמה נסבול??
מספיק לכל מילה שחייבים כבר מוניות שירות בבת ים!!!

מחירים אדירים במוניות ספיישל בסופ"ש:
80 שקל בת-ים לנמל (במצב טוב!)
60 שקל לקרליבך/עזריאלי/החשמונאים/המסגר
100 שקל קניון איילון!
50 שקל אלנבי

עד מתי נסבול???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה