מזל טוב! יש לי שאלה למומחים....

מזל טוב! יש לי שאלה למומחים....

אני בת 22, שוקלת 62 , גובה 162, (מבנה צר ע"פ מדידה שעשיתי) בעבר עשיתי דיאטות כסאח ירדתי ל 50 וכמובן עליתי היום אני מודעת לנזק אני מתמידה בפעילות גופנית (3 ספינינג בשבוע+2 עיצוב וחיזוק) ואוכלת 1200 קלוריות ביום *האם הנזק לחילוף חומרים הוא בלתי הפיך כלומר האם תהיה לגוף שלי תמיד נטיה לשמור על שומן בגלל ה"טראומה" שהוא עבר? או שמא פעילות גופנית ותזונה מאוזנת יכולים לשקם את המטבוליזם ואת תפקוד הגוף....? * האם אני אוכלת מספיק בהתאם לגובהי משקלי והפעילות הגופנית שלי? תודה
 

mooll2

New member
יו!!! זאת בדיוק האשלה שאני שואלת

כבר מיליון שנה יש לי את הבעייה הזו! אבל אצלי הגוף גם משמין בנוסף! לא רק שהוא לא מרזה. ואני אוכלת לפעמים ממש מעט.ומשמינה. באמת.
 
תשובה לשאלה

כפי שהסקת- דיאטת כסח זה לא המפתח לירידת משקל נכונה ובריאה. הקפידי על המשך פעילות גופנית ושמירה על דיאטה מאוזנת ונכונה ותשיגי את מטרתך. רצוי ע"מ למנוע טעויות ונזקים להתייעץ עם דיאטן/ית מוסמך/ת שייתחשב באורח החיים שלך תוך לקיחת אנמנזה תזונתית מפורטת והתחשבות עם ההעדפות שלך. בהצלחה.
 
תודה רוני! אך יש לי בעיה...

כל רופא או מומחה שאני שואלת נותן לי פחות או יותר תשובה זהה. במאמרים באינטרנט מדברים על הנזק של הדיאטות ואיך שהגוף תמיד "זוכר" ! לכן אף אחד לא אמר לי מפורשות : "הנזק הוא הפיך, ואפשר להחזיר את הגוף לקדמותו" האם זה כי לא רוצים להוריד את רוחי? בבקשה תאמר לי האם הגוף יזכור לי זאת לעד? האם אצטרך להיות מנויה למכון כל הזמן על מנת להשאר בגוף רזה?
 
תשובה לבעיה

לאביבית כנראה כשירדת בזמנו ל-50 ק"ג כמו שתארת, זה לא משקל בו הגוף שלך מסוגל להרגיש בו "בנוח". הכוונה שלי שמשקל כזה זו לא נקודת שווי משקל אמיתית של הגוף שלך והגעת אליה כי הכנסת את גופך למצב דחק.(קיצוני). כפי הנראה שמשקלך הנוכחי פלוס מינוס -(יש צורך בידיעת פרטים נוספים אותם ניתן ללמוד תוך ייעוץ פרטני) זהו המשקל שנכון יותר לגוף שלך. המשיכי לאכול נכון ומאוזן ,+פעילות גופנית ושמרי על ההשגים שלך בצורה "שפויה".
 
למעלה