מחסור חמור בביצים

Ja Tomer

New member
מחסור חמור בביצים

אין ספק שבמדינתנו יש לאחרונה מחסור חמור בביצים. אפשר לראות זאת לאחרונה בביצוע הכושל של המצור על עזה - ואספקת הדלק תוך יומיים אפשר לראות זאת בדו"ח וינוגרד שאומר בכל דרך עקיפה אפשרית שראש הממשלה נכשל אך אין לו את הביצים לומר זאת בצורה ישירה. מנהיגינו הראשיים היום הם לא אנשים עם ביצים. רק פחדנים מקורבים ועסקנים קטנים, מלחכי פנכה שמסוגלים רק ללכלך. מחליטים שלא להחליט,מתנערים מאחריות, מייפים את המציאות בעזרת מילים קוסמטיות. איך עמיר פרץ היה שר בטחון? איך אלי ישי שר המסחר והתעשייה? איך הירשזון היה שר אוצר? למה שאול מופז שר התחבורה? ישנו סיפור שמתאים מאוד בתור תשובה: השועל בא לאריה ואומר לו, "אריה תשמע, אני חייב חופש!" "תראה אם תצא עכשיו לחופש", אומר לו האריה, "אני בכלל לא בטוח שאוכל להחזיר אותך על תקן של שועל." "זה לא מעניין אותי אני חייב שבועיים חופש", אומר השועל ויוצא. אחרי שבועיים השועל חוזר מהחופשה. האריה מניד בראשו ואומר, "התקן של שועל תפוס, אבל עד שיתפנה התקן לא אכפת לי שתהיה על תקן של שפן "בסדר", אומר השועל, "אם אין ברירה אני אהיה על תקן של שפן." אחרי חודש השועל זוחל בכוכים, אוכל חסה וגזר וכל פעם שהוא מוציא את חוטמו מהמחילה מנסים לטרוף אותו. יום אחד הוא פוגש שפן. השפן מסתובב בלי פחד תוך כדי שהוא אוכל בשר ונראה בעננים. השועל שואל אותו, "אתה לא מפחד שיטרפו אותך?" "מה פתאום", עונה השפן, "אני על תקן של שועל." "של מי ההיגיון הזה", שואל השועל בפליאה רבה. השפן משיב לו, "ככה זה כשיש חמור על תקן של אריה..."
 

ענתר

New member
מעניין מאוד

אתה ישר מוציא 50 אחוז מהאכלוסיה ויותר. ולפי השיטה שלך גם בן גוריון לא היה יכול להיות ראש ממשלה
 

ענתר

New member
אתה שם אתר

ובו הטענה הראשונה נגד אולמרט, היא שלא היה קרבי יותר מחמישים אחוז המדינה- הנשים לא היו קרביות וגם אחרים האם כולנו פסולים מלהיות ראשי ממשלה? רק קרביים יכולים להיות ראשי ממשלה?
 

Ja Tomer

New member
מעניין

עשית 1+1 ויצא לך 3. את מחשבת בבסיס לוגריתמי? וברצינות - לדעתי יש הרבה יותר מ-50 אחוזים לא קרביים. אבל האתר לא טוען ש"מי שלא קרבי לא יכול להיות ראש ממשלה". הוא משווה בין ראשי הממשלה האחרונים ותפקידיהם הצבאיים. זה לא אתר שלי ואין לי שום נגיעה אישית אליו.
 

ענתר

New member
שמת אתר שלפי דעתך יש לו רלונטיות

הטענה הראשונה הייתה שהוא לא מטעים להיות ראש ממשלה כי היה כתב צבאי ברור שהרבה יותר מ 50 אחוז לא קרביים, אבל לא רציתי להכנס למספרים המדוייקים, והתיחסתי רק לנשים אתה אומר שהאתר לא טוען ש"מי שלא קרבי לא יכול להיות ראש ממשלה, הוא רק משווה בין ראשי ממשלה אחרונים, האם הוא רק רוצה להשוות? אם כן מדוע רק בתחום אחד? מדוע רק באחרונים? מדוע לא משווה ביכולת הכתיבה לדוגמא? הוא משווה בתחום שבו הוא רוצה להגיד שאולמרט לא מתאים להיות ראש ממשלה, ואם אתה אומר אחרת אתה מתממם ולגבי זה שהאתר לא שלך, הבאת אותו כי אתה לא מסכים אתו? חשבתי שאתה מביא אותו בגלל שאתה מסכים אתו, אבל אולי אתה נוהג להביא דברים שאתה מתנגד להם?
 

Ja Tomer

New member
המממ

הוא משווה בהחלט בתחום שבו הוא רוצה להגיד שאולמרט לא מתאים להיות ראש ממשלה ועדיין ההכללה שלך של "אם אתה לא קרבי אתה לא יכול להיות ראש ממשלה" היא לא מה שהתכוון המשורר. ואם את אומרת אחרת את מתממת. רציתי לומר שהאתר לא שלי - כדי שתביני שאני לאו דווקא מסכים עם כולו או כתבתי אותו, גם לי יש השגות לגביו ולא הכל שם מדויק, אבל בסה"כ הרוב שם מדבר אלי.
 

ענתר

New member
אני מבינה

רק אולמרט לא מתאים להיות ראש ממשלה כי לא היה קרבי כל שאר האוכלוסיה הלא קרבית- לא יספר נגדם במקרה של טעות הגיון נהדר, תודה על שעור בלוגיקה נעבור לסעיף הבא? איש משפחה למופת? אולי ביבי הנשוי בפעם השלישית איש משפחה טוב יותר? אתה יודע מה? דווקא אדם שנשוי לאשה שהולכת נגדו בדעותיה כל השנים, ועדיין נשאר נאמן לה מראה לי מה זו נאמנות, נראה לי איש משפחה למופת אני לא הייתי רוצה ראש ממשלה שרואה רק את דרכו, וכולם חייבים להצדיע
 

Ja Tomer

New member
לא היה פה שיעור בלוגיקה

"אולמרט לא מתאים להיות ראש ממשלה כי לא היה קרבי" המשפט הזה לא מופיע באתר, די עם הדמגוגיה הזולה. תסתכלי על הילדים שלו, אח"כ תספרי לי מה דעתך על נאמנות.
 

ענתר

New member
רק שאל תשכח

שכל השנים הרלונטיות הוא היה ימני כך שבטוח לא הוא השפיע על ילדיו
 

Ja Tomer

New member
אני דווקא זוכר

אותו מופיע בתשדיר בחירות של ברק ותומך בו, עוד כשהיה ראש עיריית ירושלים.
 

ענתר

New member
אז אמר שהוא מאמין שברק לא יחלק את ירושלים

והאם חילק? לקחת נתון אחד בחייו של אדם ולבסס על זה הכל. למדת טוה מהפשיסטים והבולשביקים
 

Ja Tomer

New member
מדהים איך אפשר להוציא דברים מהקשרם

אמרת שהוא היה ימני - אמרתי שהוא הופיע בתשדיר שמאלני מסקנה שלך : למדתי מהפשיסטים ומהבולשביקים. נהדר. מה הלאה?
 

ענתר

New member
מצטערת

אם כל הזיכרון שלך על ההיסטוריה של אולמרט מתמקד בזכרון אחד זה, אז באמת אני מתנצלת, לא למדת כלום אבל אם אתה רציני, אז אתה לא יכול להגיד על הסטוריה שלמה של אדם שהיה בליכוד על שעבר לקדימה שהוא שמאלני. ואתה אמרת את זה, בהתיחסות לכך שאני אמרתי שלא אהוד השפיע על ילדיו, כי אם אשתו השמאלנית, הוא בילדותם היה ימני אז מי שמוציא דברים מהקשרם ומחבר היסטוריה לאולמרט זה אתה ומאחר וכמו שרמזת הדיון הוא על משהו אחר, ואני מסיטה אותו, אתה רשאי להפסיק לענות אם כי מי ששם את הקישור, ואחר כך התנער ממנו זה אתה, כך שאני ממש לא חושבת שאני הסטתי את הדיון
 

Ja Tomer

New member
איך הגעת לכל המסקנות המדהימות האלו?

"אם כל הזיכרון שלך על ההיסטוריה של אולמרט מתמקד בזכרון אחד זה" איך הגעת למסקנה שזה כל הזכרון שלי ממנו? הרי כתבתי את זה בתגובה לכך שהחלטת שהוא ימני לאורך כל הדרך. והמסקנה הכי יפה : למדתי מהפאשיסטים ומהבולשביקים. מה הקשר בכלל? אני לא מתנער מהקישור והבהרתי מה דעתי לגביו. אין טעם לחזור על זה מליון פעם.
 
למעלה