תגובה...
אין לי בעיה עם זה שהאופ בונה על זה שאני אלמד לבד, אבל אני משלם תוספת הגברה בשביל מדריך שילעס קצת את החומר לפני שאני קורא אותו בעצמי ולא מקבל שום תמורה (לדעתי) בסופו של דבר בקורסים שעברתי (לפעמים גם ב-80) , למדתי את הכל לבד - למרות שהגעתי לכל המפגשים - והמחברת שלי פשוט לא עזרה לי בכלום. חוץ מזה, איך שמתחיל הקורס - תמיד הם מסייגים את עצמם שאין לסמוך עליהם שיעבירו את כל החומר אלא רק לסמוך על הספרים, אז אני לא מבין למה שילמתי עוד 200 שקל ? דבר נוסף, כשאני מתכוון למנחה שהוא לא טוב בעיני (אמנע מהשימוש 'בלאי') זה לא בגלל שהוא לא מאכיל אותי בכפית את החומר ! ברור שאני לא מצפה לזה, אבל למה הוא מבזבז את הזמן שעה עם איזה שאלה אדיוטית או מתחיל להפליג בדמיונו על ספינה עם סיפורים שלא מעניינים אף אחד ובסופו של דבר לא מספיק לסיים את היחידה האמורה. סימפטום אחר - מנחים שמפגרים ביחידה אחת ביחס לקצב המומלץ ע"י האוניברסיטה ומנחים שמחליטים לקפוץ יחידה מעל הקצב של האוניברסיטה. - לכל הפחות אני מצפה מהאופ שתלמד לסנכרן את המנחים שלהם. בסופו של דבר אני מגיע למסקנה שגם אם לא הייתי מגיע לשום מפגש הייתי יודע אותו דבר. אבל כל פעם אני לא בטוח שבקורס הבא זה יהיה ככה. ואגב, לאלה שציינו למעלה, ניסיתי כמה פעמים לחפש כאן בפורום את המנחים שהיו בקורסים שעשיתי ולשאול כאן ולא מצאתי. כנראה שכולם עברו למכללות או פרשו לגמלאות ... קורס הבא שלי אגב, נרשמתי להנחייה רגילה כי הוא קל (התנהגות ארגונית) יחסית ולמדתי אותו בעבר מבלי להבחן. ואני מתכנן את הקורסים הכמותיים לעשות כנראה בצורה אינטסיבית במכללת ר"ג/רעננה - לא שאני מחפש דרכים קלות , פשוט כל מי שאני שואל אותו בסביבה שלי - לומד בר"ג ומאד מרוצה וכך כל האנשים המגיבים פה בפורום. אולי לא שווה לעשות במכללות את כל התואר אבל לפחות את הקורסים הקשים במתימטיקה כן.
אין לי בעיה עם זה שהאופ בונה על זה שאני אלמד לבד, אבל אני משלם תוספת הגברה בשביל מדריך שילעס קצת את החומר לפני שאני קורא אותו בעצמי ולא מקבל שום תמורה (לדעתי) בסופו של דבר בקורסים שעברתי (לפעמים גם ב-80) , למדתי את הכל לבד - למרות שהגעתי לכל המפגשים - והמחברת שלי פשוט לא עזרה לי בכלום. חוץ מזה, איך שמתחיל הקורס - תמיד הם מסייגים את עצמם שאין לסמוך עליהם שיעבירו את כל החומר אלא רק לסמוך על הספרים, אז אני לא מבין למה שילמתי עוד 200 שקל ? דבר נוסף, כשאני מתכוון למנחה שהוא לא טוב בעיני (אמנע מהשימוש 'בלאי') זה לא בגלל שהוא לא מאכיל אותי בכפית את החומר ! ברור שאני לא מצפה לזה, אבל למה הוא מבזבז את הזמן שעה עם איזה שאלה אדיוטית או מתחיל להפליג בדמיונו על ספינה עם סיפורים שלא מעניינים אף אחד ובסופו של דבר לא מספיק לסיים את היחידה האמורה. סימפטום אחר - מנחים שמפגרים ביחידה אחת ביחס לקצב המומלץ ע"י האוניברסיטה ומנחים שמחליטים לקפוץ יחידה מעל הקצב של האוניברסיטה. - לכל הפחות אני מצפה מהאופ שתלמד לסנכרן את המנחים שלהם. בסופו של דבר אני מגיע למסקנה שגם אם לא הייתי מגיע לשום מפגש הייתי יודע אותו דבר. אבל כל פעם אני לא בטוח שבקורס הבא זה יהיה ככה. ואגב, לאלה שציינו למעלה, ניסיתי כמה פעמים לחפש כאן בפורום את המנחים שהיו בקורסים שעשיתי ולשאול כאן ולא מצאתי. כנראה שכולם עברו למכללות או פרשו לגמלאות ... קורס הבא שלי אגב, נרשמתי להנחייה רגילה כי הוא קל (התנהגות ארגונית) יחסית ולמדתי אותו בעבר מבלי להבחן. ואני מתכנן את הקורסים הכמותיים לעשות כנראה בצורה אינטסיבית במכללת ר"ג/רעננה - לא שאני מחפש דרכים קלות , פשוט כל מי שאני שואל אותו בסביבה שלי - לומד בר"ג ומאד מרוצה וכך כל האנשים המגיבים פה בפורום. אולי לא שווה לעשות במכללות את כל התואר אבל לפחות את הקורסים הקשים במתימטיקה כן.