המטרה היא שלכל שכונה יהיה קו לתל אביב:לא מבין את ההיגיון של בערך 12 קווים אם ספרתי נכון?
וזה בלי להוסיף את קווי הצפון של אגד שעוצרים במחלף + קו 635 של קווים מנווה איתמרהמטרה היא שלכל שכונה יהיה קו לתל אביב:
1. 601: הקו הותיק בין נתניה לתל אביב עוצר בכל תחנה בדרך, כולל כניסה למחלף הסירה ולמתחם שפיים/געש
2. 605: הקו החשוב ביותר בין לתל אביב לנתניה, מדלג על תחנות ולכן נחשב "מהיר" יותר. קיים משנות השבעים
3. 600: נחנך באמצע שנות השמונים. כקו אפילו מהיר יותר מ-605, שנוסע דרך הים בנתניה.
4. 603: שכונת נאות שקד ופנים נורדאו (שכונות עם קהל תחצ גדול) לתל אביב: בוקר בלבד.
5. 602: שכונת האירוסים לתל אביב: בוקר בלבד
6. 604: נתניה- אוניברסיטת תל אביב
7. 606: קרית השרון וותיקים לתל אביב.
8. 607: חלופת בוקר מהירה של 606. עם פחות טיול בשכונות של נתניה
9. 608: קרית השרון ומתחם התעסוקה של נתניה לאבן גבירול (בניגוד לשאר הקווים שעושים ציר נמיר-בגין).
10. 611: נתניה תל אביב דרך רחוב פתח תקווה בנתניה. מטרה לתת שירות לשכונת רמת אפרים.
11. 650: שכונות צפוניות של נתניה רחוב הרצל וירידה לכביש החוף במחלף נתניה. קו חשוב המאפשר דילוג על כל דרום העיר ש-605 לא עושה.
12. 623: עיר ימים ורמת פולג לתל אביב.
13. 615: קו שבעצם מאפשר למטרופולין להפעיל נסיעות חזרה מתל אביב לנתניה כנסיעות שירות: מתל אביב לאזור התעסוקה פולג קרית השרון וותיקים.
14. 699: קו הלילה בין תל אביב לנתניה.
המטרה היא שלכל שכונה יהיה קו לתל אביב:
1. 601: הקו הותיק בין נתניה לתל אביב עוצר בכל תחנה בדרך, כולל כניסה למחלף הסירה ולמתחם שפיים/געש
2. 605: הקו החשוב ביותר בין לתל אביב לנתניה, מדלג על תחנות ולכן נחשב "מהיר" יותר. קיים משנות השבעים
3. 600: נחנך באמצע שנות השמונים. כקו אפילו מהיר יותר מ-605, שנוסע דרך הים בנתניה.
4. 603: שכונת נאות שקד ופנים נורדאו (שכונות עם קהל תחצ גדול) לתל אביב: בוקר בלבד.
5. 602: שכונת האירוסים לתל אביב: בוקר בלבד
6. 604: נתניה- אוניברסיטת תל אביב
7. 606: קרית השרון וותיקים לתל אביב.
8. 607: חלופת בוקר מהירה של 606. עם פחות טיול בשכונות של נתניה
9. 608: קרית השרון ומתחם התעסוקה של נתניה לאבן גבירול (בניגוד לשאר הקווים שעושים ציר נמיר-בגין).
10. 611: נתניה תל אביב דרך רחוב פתח תקווה בנתניה. מטרה לתת שירות לשכונת רמת אפרים.
11. 650: שכונות צפוניות של נתניה רחוב הרצל וירידה לכביש החוף במחלף נתניה. קו חשוב המאפשר דילוג על כל דרום העיר ש-605 לא עושה.
12. 623: עיר ימים ורמת פולג לתל אביב.
13. 615: קו שבעצם מאפשר למטרופולין להפעיל נסיעות חזרה מתל אביב לנתניה כנסיעות שירות: מתל אביב לאזור התעסוקה פולג קרית השרון וותיקים.
14. 699: קו הלילה בין תל אביב לנתניה.
ראית את ההבדלים בין 613 ל-614? זה מסביר למה צריך את שניהםשכחת את 616 שאומנם סופו בפתח תקווה אבל עובר דרך תל אביב ורמת החייל
וזה עוד בלי לכלול קווים לערים קרובות לתל אביב כמו בני ברק עם:
613
614
שאגב עד עכשיו אני לא מבין למה צריך גם את 613 וגם את 614.
טירוף.
ההבדלים לא כאלה משמעותייםראית את ההבדלים בין 613 ל-614? זה מסביר למה צריך את שניהם
יש ל-613 הרבה נוסעים שעולים עליו בנורדאו על מנת להגיע למתחמי התעסוקה שמסביב למחלף גהה.ההבדלים לא כאלה משמעותיים
613 נוסע דרך פנחס לבנון, לא עוצר בהרצליה ובכפר הירוק ונוסע דרך אהרונוביץ'
614 נוסע דרך גיבורי ישראל, עוצר בהרצליה ובכפר הירוק ונוסע דרך ז'בוטינסקי ורבי עקיבא
לדעתי כדאי אולי לבטל את 613 לטובת תגבור 614
נתניה די דומה לאשדוד בנושא הזההמטרה היא שלכל שכונה יהיה קו לתל אביב:
1. 601: הקו הותיק בין נתניה לתל אביב עוצר בכל תחנה בדרך, כולל כניסה למחלף הסירה ולמתחם שפיים/געש
2. 605: הקו החשוב ביותר בין לתל אביב לנתניה, מדלג על תחנות ולכן נחשב "מהיר" יותר. קיים משנות השבעים
3. 600: נחנך באמצע שנות השמונים. כקו אפילו מהיר יותר מ-605, שנוסע דרך הים בנתניה.
4. 603: שכונת נאות שקד ופנים נורדאו (שכונות עם קהל תחצ גדול) לתל אביב: בוקר בלבד.
5. 602: שכונת האירוסים לתל אביב: בוקר בלבד
6. 604: נתניה- אוניברסיטת תל אביב
7. 606: קרית השרון וותיקים לתל אביב.
8. 607: חלופת בוקר מהירה של 606. עם פחות טיול בשכונות של נתניה
9. 608: קרית השרון ומתחם התעסוקה של נתניה לאבן גבירול (בניגוד לשאר הקווים שעושים ציר נמיר-בגין).
10. 611: נתניה תל אביב דרך רחוב פתח תקווה בנתניה. מטרה לתת שירות לשכונת רמת אפרים.
11. 650: שכונות צפוניות של נתניה רחוב הרצל וירידה לכביש החוף במחלף נתניה. קו חשוב המאפשר דילוג על כל דרום העיר ש-605 לא עושה.
12. 623: עיר ימים ורמת פולג לתל אביב.
13. 615: קו שבעצם מאפשר למטרופולין להפעיל נסיעות חזרה מתל אביב לנתניה כנסיעות שירות: מתל אביב לאזור התעסוקה פולג קרית השרון וותיקים.
14. 699: קו הלילה בין תל אביב לנתניה.
ואני עדיין מחכה לקו האישי שלי!!!המטרה היא שלכל שכונה יהיה קו לתל אביב:
1. 601: הקו הותיק בין נתניה לתל אביב עוצר בכל תחנה בדרך, כולל כניסה למחלף הסירה ולמתחם שפיים/געש
2. 605: הקו החשוב ביותר בין לתל אביב לנתניה, מדלג על תחנות ולכן נחשב "מהיר" יותר. קיים משנות השבעים
3. 600: נחנך באמצע שנות השמונים. כקו אפילו מהיר יותר מ-605, שנוסע דרך הים בנתניה.
4. 603: שכונת נאות שקד ופנים נורדאו (שכונות עם קהל תחצ גדול) לתל אביב: בוקר בלבד.
5. 602: שכונת האירוסים לתל אביב: בוקר בלבד
6. 604: נתניה- אוניברסיטת תל אביב
7. 606: קרית השרון וותיקים לתל אביב.
8. 607: חלופת בוקר מהירה של 606. עם פחות טיול בשכונות של נתניה
9. 608: קרית השרון ומתחם התעסוקה של נתניה לאבן גבירול (בניגוד לשאר הקווים שעושים ציר נמיר-בגין).
10. 611: נתניה תל אביב דרך רחוב פתח תקווה בנתניה. מטרה לתת שירות לשכונת רמת אפרים.
11. 650: שכונות צפוניות של נתניה רחוב הרצל וירידה לכביש החוף במחלף נתניה. קו חשוב המאפשר דילוג על כל דרום העיר ש-605 לא עושה.
12. 623: עיר ימים ורמת פולג לתל אביב.
13. 615: קו שבעצם מאפשר למטרופולין להפעיל נסיעות חזרה מתל אביב לנתניה כנסיעות שירות: מתל אביב לאזור התעסוקה פולג קרית השרון וותיקים.
14. 699: קו הלילה בין תל אביב לנתניה.
יפה, יש להם קו לילה? באיזה שעות הוא עובד?14. 699: קו הלילה בין תל אביב לנתניה.
כמו כל קו לילה כמעט, בלילות חמישי ושבת בין 22:30 ל1:30 לכיוון תל אביב ולכיווו נתניה בין 00:00 ל4:00יפה, יש להם קו לילה? באיזה שעות הוא עובד?
מה התדירות שלו?כמו כל קו לילה כמעט, בלילות חמישי ושבת בין 22:30 ל1:30 לכיוון תל אביב ולכיווו נתניה בין 00:00 ל4:00
לא משהו, פעם בשעה-שעתייםמה התדירות שלו?
לא מבין את ההיגיון של בערך 12 קווים אם ספרתי נכון?
רק שאתה משווה רחובות עירונים צרים ופקוקים שהנסיעה בהם איטית, לכביש מהיר עם נתיב תחבורה ציבורית לאורכו."בל תחליפון" וטירוף מערכות.
מדדתי את המרחק ממרכז תל אביב, כ 30 ק"מ.
המקבילות מחוץ ללונדון הן עיירות כמו Hadfield, St. Albans, Watford.
בעיירות אלו אין קווי אוטובוס כלשהם למרכז לונדון.
הכי קרוב שמצאתי זה קו אוטובוס מוווטפורד להית'רו.
הקווים המקומיים בעיירות האלו מחברים את התושבים לתחנות הרכבת העיקריות בעיירות וכן לעיירות שכנות.
הרעיון שלכל שכונה או אזור בעיירות האלו צריך להיות קו אוטובוס משלו ללונדון היה מתפרש כטירוף מוחלט במערכת היוממים שמחוץ ללונדון.
ברוב העיירות שמניתי יש פרוזדור מסילתי אחד ללונדון, בוווטפורד יש שניים.
מהתושבים בעיירות הלווין הקרובות מצופה להגיע לתחנות הרכבת בעריהם ולהחליף שם לרכבת ללונדון.
ולנמשל - אני בהחלט מבין שבגלל ההיסטוריה האוטובוסית וריחוק של תחנות הרכבת בנתניה ממרכז העיר יש הגיון מסויים באוטובוסים לתל אביב, תחנות המחלפים מגדילות את ההיצע האוטובוסי. מצד שני - עדיף להזין את תחנות הרכבת ותחנות האוטובוסים הבינעירוניים בתחבורה מקומית טובה במקום לשלוח שפע אוטובוסים מכל שכונה כדי שיכלו את רוב זמנם בפקקים כביש 2.
לא. ה-BRT תוכנן שיקשר בין תחנות הרכבת לשכונות המגורים של העיר. לא כקו לגוש דן.בעבר הייתה תוכנית לקו BRT בין נתניה לתל אביב כחלק מתוכנית הרק"ל והמטרו שנראה שהוזנח. לכיוון אשדוד היה רק דיבור תיאורטי.
הייתה תוכנית (כעיקרון עדיין יש) של מסלול BRT לאורך כביש החוף שנצבע כקו כתום במפות המקוריות של נתע שעשה סיבוב מעגלי בנתניה (על בסיס זה יש את התוכנית לקו הפנימי).לא. ה-BRT תוכנן שיקשר בין תחנות הרכבת לשכונות המגורים של העיר. לא כקו לגוש דן.
רק שאתה משווה רחובות עירונים צרים ופקוקים שהנסיעה בהם איטית, לכביש מהיר עם נתיב תחבורה ציבורית לאורכו.
גם נתניה וגם אשדוד הם ערים עם 250 אלף תושבים ופרוורים סמוכים עם 70-150 אלף תושבים נוספים.
מסכים אתך לחלוטין בעניין הרכבת. בפועל- מבנה ומסלול הרכבות והתחנות כרגע בישראל, המחסור בקווים מתבקשים (כמו גהה), ופיזור נקודות העניין בגוש דן מקשים על השינוי של במערכת האוטובוסים ההיסטורית שהתנפחה ככל שגדלו הערים הללו כפרברים של גוש דן.
בעבר הייתה תוכנית לקו BRT בין נתניה לתל אביב כחלק מתוכנית הרק"ל והמטרו שנראה שהוזנח. לכיוון אשדוד היה רק דיבור תיאורטי.
במקרה של אשדוד אפשר לדבר על שלוחה לתוך העיר (שלוחה שכמעט בלתי אפשרי שתמשיך דרומה בגלל תוואי השטח).
במקרה של נתניה מיקום הרכבת לא אידיאל אבל גם לא מרוחק מרוב העיר ומבחינת המרחב הגדול יוצר די במרכז.
צריך לבצע רפורמה מקיפה הן ברכבת עצמה והן בחיבורים בין הרכבת למוצא וליעד.
כדי להכנס ללונדון למעט ה-M4, בטח מכיוון M1/ A1M, יש נסיעה איטית ברחובות צרים.העיירות הבריטיות שמניתי הן כולן על סף אוטוסטרדת ה M25, שתיים ליד אוטוסטרדת ה M1 והשלישית ליד ה A1M שהוא כביש מהיר שהוסב לסטנדרטים של אוטוסטרדה.
וווטפורד נמצאת בתוך ה M25 ויש בה אוטובוסים של TFL. האחרות - מחוץ לאוטוסטרדה ההיקפית והכיסוי של TFL.
יש מערכת אוטובוסים בינעירוניים ישירים יחסית בבריטניה, אבל הם משמשים למרחקים גדולים יותר.
כדי להכנס ללונדון למעט ה-M4, בטח מכיוון M1/ A1M, יש נסיעה איטית ברחובות צרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.