לא מבין את ההיגיון של בערך 12 קווים אם ספרתי נכון?
יש 14 קווים מנתניה לת״א וכ 20 קווים במקבץ קווים זה(600 - 623, 650 ו 699).
מספר קווים זה מת״א נוצר כתוצאה של תת פיתוח של הרכבת.
התחנה בנתניה מרוחקת יחסית ממרכז העיר ואין ממש אפשרות להפעיל רכבות בתדירות גבוהה מספיק שתענה של הביקוש הרב.
קווים 601, 605, 606, 650 הם הקווים החשובים בין נתניה לת״א ואין לגעת בהם. כנ״ל קו הלילה 699.
את קו 608 הייתי מסיט לדרך נמיר ועזריאלי שישמש גרסה מהירה ל 606.
את קווים 602 ו 623 הייתי ממזג לקו אחד.
קו 604 הוא הקו לאוניברסיטה והייתי משאיר אותו עד לפתיחת הקו הירוק של הרק״ל.
את קו 609 הייתי מקצר לאיזור תעשייה ברעננה והפעלה בשעות העומס בלבד. את קו 610 הייתי מבטל.
קווי בני ברק את קו 614 המאסף הייתי מתגבר כל שיהפוך לקו הראשי מבין קווי הני ברק ואת קו 613 המהיר הייתי מצמצם בקצת. את קו 612 הייתי מבטל.
קווים 619 ו 621 הייתי מבטל את שניהם ומחזיר את 618 הישן בתדירות מוגברת. בשעות העומס הייתי מוסיף קו מהיר חדש לתה״ש והמחלפים לאורך כביש 4 שיפעל בשעות העומס בלבד.
קווים 600, 603, 607, 610, 611, 612, 615, 616 ו 617 הייתי מבטל לחלוטין.