מי אחראי למידע ולתפעול הרב קו? הנוסע כמובן, לא הנהג...

מצב
הנושא נעול.
כאשר נוסעים מחיפה החוצה דרך מרכזית חוף הכרמל או מרכזית המפרץ

שאלה
"אבל מספר פעמים בשנה אני צריכה לרדת בדרך נמיר ולכן נוח לי יותר לנסוע ב-910 שעוצר שם. עבר זמן עד שהבנתי שאני יכולה לקנות את הכרטיס כבר אצל הנהג בדרך לחוף הכרמל כי מגיעה לי הנסיעה הזאת חינם (זה לא בדיוק מידע שמפורסם לציבור הרחב), אבל בסוף זה קרה..." איזו נסיעה מגיעה לך בחינם אם את ממשיכה לתל אביב? את זו העירונית שאת קונה בה את ההמשך לתל אביב?
&nbsp
כשיש לך כמה סוגי כרטיסיות עדיף שיהיו לך כרטיסי רב קו שונים. ולבקש שיוציא יתרת כח כל פעם כשאת עושה נסיעה כזו ולראות מה הורידו ומאיזה כרטיסיה.
כאשר נוסעים מחיפה החוצה דרך מרכזית חוף הכרמל או מרכזית המפרץ
אז אפשר לקנות את הכרטיס לנסיעה הבינעירונית כבר באוטובוס העירוני ולשלם את מחיר הנסיעה הבינעירונית בלבד והנסיעה העירונית היא ללא תוספת תשלום.
וכאשר נוסעים בנסיעה בינעירונית לחיפה וצריך גם נסיעה עירונית בתוך חיפה אז משלמים על הנסיעה הבינעירונית בלבד.
בשני המקרים הנהג טוען כרטיס המשך הכולל הן את הנסיעה העירונית והן את הנסיעה הבינעירונית.
אם צריך יותר מאוטובוס עירוני אחד בתוך חיפה (למשל קו עירוני מהתחנה המרכזית וקו שכונתי) אז כבר צריך לשלם על נסיעה עירונית כי כרטיס ההמשך כולל נסיעה עירונית אחת בלבד.
 

מני אה

New member
אחלה תודה

כאשר נוסעים מחיפה החוצה דרך מרכזית חוף הכרמל או מרכזית המפרץ
אז אפשר לקנות את הכרטיס לנסיעה הבינעירונית כבר באוטובוס העירוני ולשלם את מחיר הנסיעה הבינעירונית בלבד והנסיעה העירונית היא ללא תוספת תשלום.
וכאשר נוסעים בנסיעה בינעירונית לחיפה וצריך גם נסיעה עירונית בתוך חיפה אז משלמים על הנסיעה הבינעירונית בלבד.
בשני המקרים הנהג טוען כרטיס המשך הכולל הן את הנסיעה העירונית והן את הנסיעה הבינעירונית.
אם צריך יותר מאוטובוס עירוני אחד בתוך חיפה (למשל קו עירוני מהתחנה המרכזית וקו שכונתי) אז כבר צריך לשלם על נסיעה עירונית כי כרטיס ההמשך כולל נסיעה עירונית אחת בלבד.
אחלה תודה
 
בהמשך להפניית התלונה לטופס פניות הציבור, מעדכנים:

מי אחראי למידע ולתפעול הרב קו? הנוסע כמובן, לא הנהג...
כחיפאית שנוסעת לא מעט לת"א אני נוסעת בעיקר ברכבת, אבל מספר פעמים בשנה אני צריכה לרדת בדרך נמיר ולכן נוח לי יותר לנסוע ב-910 שעוצר שם. עבר זמן עד שהבנתי שאני יכולה לקנות את הכרטיס כבר אצל הנהג בדרך לחוף הכרמל כי מגיעה לי הנסיעה הזאת חינם (זה לא בדיוק מידע שמפורסם לציבור הרחב), אבל בסוף זה קרה...

בסוף יולי עליתי לאוטובוס בדרך למרכזית וביקשתי לנצל כרטיס חזור שזכרתי שלא ניצלתי (כנראה קניתי באפריל). הנהג אמר שאין. חשבתי לעצמי שכנראה התבלבלתי ואני כבר לא זוכרת, ולפיכך קניתי מהנהג כרטיס הלוך ושוב חיפה-ת"א. המשכתי בנסיעה לת"א, אבל נשארתי בת"א ובסופו של דבר חזרתי ברכבת. בתחילת ספטמבר עליתי בצומת אכדיה ל-910 לכיוון חיפה והנהג לא מצא את הנסיעה. אמר לי שוודאי ניצלתי אותה. אין מצב, לא נסעתי מאז שוב בקו. הפעם אני כבר לא סנילית, אני יודעת בוודאות שאמורה להיות לי נסיעה!

בלית בררה שילמתי על נסיעה (רק כיוון אחד, שלא יהיו בעיות). תוך כדי שיחה עם הנהג התגלה לי שייתכן שנהג עירוני כרטס לי את הנסיעה הבין-עירונית כנסיעת המשך פנים עירונית וכך איבדתי אותה. נוסע שישב שם הדריך אותי לגשת למשרד של אגד בחוף הכרמל, שם יוכלו להוציא לי תדפיס ולבדוק מי הוריד לי את הנסיעה ולטענתו מיד כשיגלו את הטעות יזכו אותי במקום. נשמע שיש פתרון; הבעיה שאני לא עוברת שם הרבה, ולרוב כשאני שם אין לי זמן להתעסק בכך.

רצה הגורל ולפני שבועיים הגעתי לאסוף את בנזוגי מהרכבת. במקום לחכות לו ברכב, לא התעצלתי, הגעתי במיוחד מוקדם יותר, חניתי (רחוק, ליד חוף הים; החניה ליד אגד היא בתשלום), הלכתי מאות מטרים (בעיקר בשמש הקופחת) עד למשרד אגד בתקווה שלפחות החזר נסיעה יצא לי מזה. לצערי זה לא היה כה קל ופשוט כפי שאותו נוסע תיאר; האדם שהיה במשרד לא בדק לי מי ניקב לי מה (נדמה לי שאמר שהוא לא יכול). רק הוציא תדפיס של מה שטעון לי עכשיו ברב קו, ואמר "מה את רוצה, הנה, יש לך נסיעה בין עירונית בקוד 8". "מה זה קוד 8?" שאלתי אותו, אבל הוא לא ידע לענות (זה לא שהוא אגד והוא יכול לברר, חלילה). חשבתי לעצמי בדיעבד שאולי בעצם הטעות שלי, הרי לשם שינוי עליתי לאוטובוס בהרצליה ולא בת"א ולכן אולי המחיר שונה וזו הסיבה שהנהג לא מצא את הנסיעה. הוא היה די חסר תועלת ולא ממש נכון לסייע וגם זמני כבר תם ולכן ויתרתי. רק חבל שטרחתי לשווא...

השבוע נסעתי שוב לת"א וכשעליתי לקו העירוני ביקשתי שיחפש את הנסיעה. "אין לך" הוא ענה. "אז מה זה קוד 8?" שאלתי. "זו נסיעה בין-עירונית לערים קרובות יותר, אולי חדרה או כרמיאל". "אבל אני אף פעם לא נוסעת לשם, אין לי מה לחפש שם..." שנים (מאז שיש לי רב קו) לא נסעתי באגד נסיעה בין עירונית למעט בקו ת"א-חיפה. הוא אמר שאולי נהג כלשהו הטעין לי קוד 8 אף ששילמתי לו על משהו אחר (פנטסטי!
). כמו כן הוסיף שהוא במקרה עבד בעבר גם בקווים בין עירוניים ושת"א זה קוד 11. "אבל תוכלי להשתמש בנסיעה הזאת ולהשלים אותה למחיר של נסיעה לת"א" הוא אמר. אז כבר ניקבתי את הכרטיסייה העירונית (וחבל).

נותרו לי כמה דקות פנויות כשהגעתי לתחנה המרכזית ושוב סרתי למשרד של אגד. הפעם קידם את פניי אדם חסר תועלת לא פחות אבל מעצבן הרבה יותר. כשהסברתי לו את הבעיה הוא הבהיר לי שזו אשמתי, כי לא אמרתי לנהג לאן אני נוסעת. "מה זאת אומרת? אני נוסעת בתוך העיר, ואם יש לו ספק הוא צריך לשאול אותי". "לא" הוא ענה לי "הוא לא אחראי לסוגי הכרטיסים השונים שיש לך, את צריכה להגיד לו מה להוריד" (אני?! אין לי גישה למידע ששמור על הרב קו, אני לא בקיאה בקודים, אני לא יודעת לבדוק שהנהג לא מוריד לי את הכרטיס הנכון!). מתברר, לפי שיטתו של אותו נציג אגד שישב שם (יש לי שמו, אבל לא אפרסם אותו כאן, ואיני יודעת מה תפקידו בכוח) שהלקוח הוא הצד המקצועי שצריך להדריך את הנהג בנבכי אגד.

אבל לפחות הוא הסכים למלא תלונה ולבדוק ואמר שיחזרו אליי תוך כשבוע. "קוד 11, את אומרת?"
"אני לא אומרת כי אני לא יודעת; זה מה שאמר הנהג שהביא אותי לכאן, אין לי דרך לבדוק את דבריו". "תוסיף שיבררו לי מאין צץ לי שם קוד 8". הוא אמר שאינו מבין מה עליו לברר ואיך הוא יכול לנסח דבר כזה. שאלתי אותו מה זה קוד 8, לא היה לו מושג וגם הוא, מסתבר, לא מסוגל או לא טרח לברר (למען השם, אתם אגד או אני אגד?!). אמרתי לו שוב שלפי המידע שיש לי כרגע מדובר ככל הנראה בטעות, כי מהמידע שהצלחתי לאסוף זה קוד לנסיעות שאני לא עושה, ואני רוצה לברר מי הטעין לי אותו ומתי (כך אוכל לשחזר את הטעות). הוא טען שזה לא קשור אליו ושאגש לפניות הציבור בקצה התחנה. בשלב הזה כבר לא היה לי זמן...

יצאתי משם רותחת מעצבים
. נהגי אגד עושים ברב קו שלי כרצונם, מטעינים מה שהם רוצים, מורידים מה שהם רוצים, ובסוף זו אשמתי! אני כמעט בטוחה שהם "אכלו" לי נסיעה בין-עירונית נוספת בשנה האחרונה ושזה לא הזיכרון שלי שדפוק, אבל הם לא מוציאים פלט של כל ההטענות והניקובים שלי (זה לא הרבה; אני לא נוסעת יום יום). עכשיו אני יודעת שאני צריכה לשמור עליהם בשבע עיניים ולעקוב טוב טוב, כי הם מכניסים את ידם לכיסי ומוציאים משם מה שהם רוצים. אני מחויבת ללמוד את דרכיהם ואת הקודים שלהם, אני צריכה להעביר את עצמי השתלמות מקצועית במערכת שלא ידידותית ללקוח רק כי הם לא מסוגלים להיות מקצועיים.

בסוף לא השתמשתי בנסיעה בקוד 8 כי אני רוצה שתישמר לי לצורך בירורים (אח"כ עוד יגידו לי שהיא לא שם והם לא מוצאים והשד יודע מה) ושילמתי על נסיעה מלאה מחיפה לת"א. אז הנה, כמו מטומטמת שילמתי סתם על נסיעה עודפת בעיר וגם הנחת הלוך ושוב לא קיבלתי, רק כי אני כבר לא סומכת על אגד. כך או כך יוצא שאני אוכלת אותה ולי זה עולה יותר...
בהמשך להפניית התלונה לטופס פניות הציבור, מעדכנים:
ניתן לבדוק טלפונית את מצב הטיפול בפנייה בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 13:00 בטלפון 03-9142010 ונציגינו ישמחו לבדוק עבורך את מצב הטיפול בבקשה נכון ליום הפנייה.
תודה.
שבוע טוב
 

Subi777

New member
אין בפרויקט הרב קו טיפה אחת של הנדסת אנוש.

מי אחראי למידע ולתפעול הרב קו? הנוסע כמובן, לא הנהג...
כחיפאית שנוסעת לא מעט לת"א אני נוסעת בעיקר ברכבת, אבל מספר פעמים בשנה אני צריכה לרדת בדרך נמיר ולכן נוח לי יותר לנסוע ב-910 שעוצר שם. עבר זמן עד שהבנתי שאני יכולה לקנות את הכרטיס כבר אצל הנהג בדרך לחוף הכרמל כי מגיעה לי הנסיעה הזאת חינם (זה לא בדיוק מידע שמפורסם לציבור הרחב), אבל בסוף זה קרה...

בסוף יולי עליתי לאוטובוס בדרך למרכזית וביקשתי לנצל כרטיס חזור שזכרתי שלא ניצלתי (כנראה קניתי באפריל). הנהג אמר שאין. חשבתי לעצמי שכנראה התבלבלתי ואני כבר לא זוכרת, ולפיכך קניתי מהנהג כרטיס הלוך ושוב חיפה-ת"א. המשכתי בנסיעה לת"א, אבל נשארתי בת"א ובסופו של דבר חזרתי ברכבת. בתחילת ספטמבר עליתי בצומת אכדיה ל-910 לכיוון חיפה והנהג לא מצא את הנסיעה. אמר לי שוודאי ניצלתי אותה. אין מצב, לא נסעתי מאז שוב בקו. הפעם אני כבר לא סנילית, אני יודעת בוודאות שאמורה להיות לי נסיעה!

בלית בררה שילמתי על נסיעה (רק כיוון אחד, שלא יהיו בעיות). תוך כדי שיחה עם הנהג התגלה לי שייתכן שנהג עירוני כרטס לי את הנסיעה הבין-עירונית כנסיעת המשך פנים עירונית וכך איבדתי אותה. נוסע שישב שם הדריך אותי לגשת למשרד של אגד בחוף הכרמל, שם יוכלו להוציא לי תדפיס ולבדוק מי הוריד לי את הנסיעה ולטענתו מיד כשיגלו את הטעות יזכו אותי במקום. נשמע שיש פתרון; הבעיה שאני לא עוברת שם הרבה, ולרוב כשאני שם אין לי זמן להתעסק בכך.

רצה הגורל ולפני שבועיים הגעתי לאסוף את בנזוגי מהרכבת. במקום לחכות לו ברכב, לא התעצלתי, הגעתי במיוחד מוקדם יותר, חניתי (רחוק, ליד חוף הים; החניה ליד אגד היא בתשלום), הלכתי מאות מטרים (בעיקר בשמש הקופחת) עד למשרד אגד בתקווה שלפחות החזר נסיעה יצא לי מזה. לצערי זה לא היה כה קל ופשוט כפי שאותו נוסע תיאר; האדם שהיה במשרד לא בדק לי מי ניקב לי מה (נדמה לי שאמר שהוא לא יכול). רק הוציא תדפיס של מה שטעון לי עכשיו ברב קו, ואמר "מה את רוצה, הנה, יש לך נסיעה בין עירונית בקוד 8". "מה זה קוד 8?" שאלתי אותו, אבל הוא לא ידע לענות (זה לא שהוא אגד והוא יכול לברר, חלילה). חשבתי לעצמי בדיעבד שאולי בעצם הטעות שלי, הרי לשם שינוי עליתי לאוטובוס בהרצליה ולא בת"א ולכן אולי המחיר שונה וזו הסיבה שהנהג לא מצא את הנסיעה. הוא היה די חסר תועלת ולא ממש נכון לסייע וגם זמני כבר תם ולכן ויתרתי. רק חבל שטרחתי לשווא...

השבוע נסעתי שוב לת"א וכשעליתי לקו העירוני ביקשתי שיחפש את הנסיעה. "אין לך" הוא ענה. "אז מה זה קוד 8?" שאלתי. "זו נסיעה בין-עירונית לערים קרובות יותר, אולי חדרה או כרמיאל". "אבל אני אף פעם לא נוסעת לשם, אין לי מה לחפש שם..." שנים (מאז שיש לי רב קו) לא נסעתי באגד נסיעה בין עירונית למעט בקו ת"א-חיפה. הוא אמר שאולי נהג כלשהו הטעין לי קוד 8 אף ששילמתי לו על משהו אחר (פנטסטי!
). כמו כן הוסיף שהוא במקרה עבד בעבר גם בקווים בין עירוניים ושת"א זה קוד 11. "אבל תוכלי להשתמש בנסיעה הזאת ולהשלים אותה למחיר של נסיעה לת"א" הוא אמר. אז כבר ניקבתי את הכרטיסייה העירונית (וחבל).

נותרו לי כמה דקות פנויות כשהגעתי לתחנה המרכזית ושוב סרתי למשרד של אגד. הפעם קידם את פניי אדם חסר תועלת לא פחות אבל מעצבן הרבה יותר. כשהסברתי לו את הבעיה הוא הבהיר לי שזו אשמתי, כי לא אמרתי לנהג לאן אני נוסעת. "מה זאת אומרת? אני נוסעת בתוך העיר, ואם יש לו ספק הוא צריך לשאול אותי". "לא" הוא ענה לי "הוא לא אחראי לסוגי הכרטיסים השונים שיש לך, את צריכה להגיד לו מה להוריד" (אני?! אין לי גישה למידע ששמור על הרב קו, אני לא בקיאה בקודים, אני לא יודעת לבדוק שהנהג לא מוריד לי את הכרטיס הנכון!). מתברר, לפי שיטתו של אותו נציג אגד שישב שם (יש לי שמו, אבל לא אפרסם אותו כאן, ואיני יודעת מה תפקידו בכוח) שהלקוח הוא הצד המקצועי שצריך להדריך את הנהג בנבכי אגד.

אבל לפחות הוא הסכים למלא תלונה ולבדוק ואמר שיחזרו אליי תוך כשבוע. "קוד 11, את אומרת?"
"אני לא אומרת כי אני לא יודעת; זה מה שאמר הנהג שהביא אותי לכאן, אין לי דרך לבדוק את דבריו". "תוסיף שיבררו לי מאין צץ לי שם קוד 8". הוא אמר שאינו מבין מה עליו לברר ואיך הוא יכול לנסח דבר כזה. שאלתי אותו מה זה קוד 8, לא היה לו מושג וגם הוא, מסתבר, לא מסוגל או לא טרח לברר (למען השם, אתם אגד או אני אגד?!). אמרתי לו שוב שלפי המידע שיש לי כרגע מדובר ככל הנראה בטעות, כי מהמידע שהצלחתי לאסוף זה קוד לנסיעות שאני לא עושה, ואני רוצה לברר מי הטעין לי אותו ומתי (כך אוכל לשחזר את הטעות). הוא טען שזה לא קשור אליו ושאגש לפניות הציבור בקצה התחנה. בשלב הזה כבר לא היה לי זמן...

יצאתי משם רותחת מעצבים
. נהגי אגד עושים ברב קו שלי כרצונם, מטעינים מה שהם רוצים, מורידים מה שהם רוצים, ובסוף זו אשמתי! אני כמעט בטוחה שהם "אכלו" לי נסיעה בין-עירונית נוספת בשנה האחרונה ושזה לא הזיכרון שלי שדפוק, אבל הם לא מוציאים פלט של כל ההטענות והניקובים שלי (זה לא הרבה; אני לא נוסעת יום יום). עכשיו אני יודעת שאני צריכה לשמור עליהם בשבע עיניים ולעקוב טוב טוב, כי הם מכניסים את ידם לכיסי ומוציאים משם מה שהם רוצים. אני מחויבת ללמוד את דרכיהם ואת הקודים שלהם, אני צריכה להעביר את עצמי השתלמות מקצועית במערכת שלא ידידותית ללקוח רק כי הם לא מסוגלים להיות מקצועיים.

בסוף לא השתמשתי בנסיעה בקוד 8 כי אני רוצה שתישמר לי לצורך בירורים (אח"כ עוד יגידו לי שהיא לא שם והם לא מוצאים והשד יודע מה) ושילמתי על נסיעה מלאה מחיפה לת"א. אז הנה, כמו מטומטמת שילמתי סתם על נסיעה עודפת בעיר וגם הנחת הלוך ושוב לא קיבלתי, רק כי אני כבר לא סומכת על אגד. כך או כך יוצא שאני אוכלת אותה ולי זה עולה יותר...
אין בפרויקט הרב קו טיפה אחת של הנדסת אנוש.
ובכלל בכל מה שקשור לכרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית אין טיפת הנדסת אנוש.
נוסע לא אמור לראות קוד, קודים זה למתכנתים מאחורי הקלעים.
נוסע אמור לראות מלל.
&nbsp
גם בפיקוד העורף עשו את הטעות הזאת עם ההודעות שגיאה "עוטף עזה 285". היום הם כבר מבינים את הטעות ואני לא אופתע אם בסבב לחימה הבאה המספרים האלה כבר לא יופיעו.
&nbsp
כל מי שטוען שהמספרים האלה צריכים להופיע זה רק בגלל שהוא לא מבין הנדסת אנוש.
מספרים מיועדים למתכנתים, לאנשי תמיכה.
למשתמש ההדיוט וצריך לצאת מנקודת הנחה שכולם כאלה לא אמורים להופיע מספרים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


אין בפרויקט הרב קו טיפה אחת של הנדסת אנוש.
ובכלל בכל מה שקשור לכרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית אין טיפת הנדסת אנוש.
נוסע לא אמור לראות קוד, קודים זה למתכנתים מאחורי הקלעים.
נוסע אמור לראות מלל.
&nbsp
גם בפיקוד העורף עשו את הטעות הזאת עם ההודעות שגיאה "עוטף עזה 285". היום הם כבר מבינים את הטעות ואני לא אופתע אם בסבב לחימה הבאה המספרים האלה כבר לא יופיעו.
&nbsp
כל מי שטוען שהמספרים האלה צריכים להופיע זה רק בגלל שהוא לא מבין הנדסת אנוש.
מספרים מיועדים למתכנתים, לאנשי תמיכה.
למשתמש ההדיוט וצריך לצאת מנקודת הנחה שכולם כאלה לא אמורים להופיע מספרים.
 

בועז ל

New member


אין בפרויקט הרב קו טיפה אחת של הנדסת אנוש.
ובכלל בכל מה שקשור לכרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית אין טיפת הנדסת אנוש.
נוסע לא אמור לראות קוד, קודים זה למתכנתים מאחורי הקלעים.
נוסע אמור לראות מלל.
&nbsp
גם בפיקוד העורף עשו את הטעות הזאת עם ההודעות שגיאה "עוטף עזה 285". היום הם כבר מבינים את הטעות ואני לא אופתע אם בסבב לחימה הבאה המספרים האלה כבר לא יופיעו.
&nbsp
כל מי שטוען שהמספרים האלה צריכים להופיע זה רק בגלל שהוא לא מבין הנדסת אנוש.
מספרים מיועדים למתכנתים, לאנשי תמיכה.
למשתמש ההדיוט וצריך לצאת מנקודת הנחה שכולם כאלה לא אמורים להופיע מספרים.
 

amit1270

New member
הרב קו לא אשם בשיטת הקודים.

אין בפרויקט הרב קו טיפה אחת של הנדסת אנוש.
ובכלל בכל מה שקשור לכרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית אין טיפת הנדסת אנוש.
נוסע לא אמור לראות קוד, קודים זה למתכנתים מאחורי הקלעים.
נוסע אמור לראות מלל.
&nbsp
גם בפיקוד העורף עשו את הטעות הזאת עם ההודעות שגיאה "עוטף עזה 285". היום הם כבר מבינים את הטעות ואני לא אופתע אם בסבב לחימה הבאה המספרים האלה כבר לא יופיעו.
&nbsp
כל מי שטוען שהמספרים האלה צריכים להופיע זה רק בגלל שהוא לא מבין הנדסת אנוש.
מספרים מיועדים למתכנתים, לאנשי תמיכה.
למשתמש ההדיוט וצריך לצאת מנקודת הנחה שכולם כאלה לא אמורים להופיע מספרים.
הרב קו לא אשם בשיטת הקודים.
השימוש בקודים הוא הבעיה הקטנה של הרב קו.
 

Subi777

New member
הרב קו ומפתחיו אשמים.

הרב קו לא אשם בשיטת הקודים.
השימוש בקודים הוא הבעיה הקטנה של הרב קו.
הרב קו ומפתחיו אשמים.
הם אשמים בכך שמיסדו את השיטה במקום להבין שצריך להחליף אותה.
סה"כ שיטת הקודים הזאת הומצאה כפתרון פשוט לבעיה שהייתה בעבר.... ובעבר היא אולי התאימה כי המנגנון היה פשוט.
&nbsp
היום רשת הקווים סבוכה ולא ברורה.
&nbsp
אני לא מצפה משר התחבורה שיצפה מראש את הבעיות הללו, הוא לא איש תוכנה והוא לא איש מערכת. אני מצפה מהגורמים שהוטלה עליהם המשימה לפתח את המערכת להציג את הדברים האלה. אם הציגו ומקבלי ההחלטות דחו את ההמלצות אז נתחשבן עם הפוליטיקאים אבל משום מה קשה לי להאמין שהבעיות הללו הוצגו ונחזו מראש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה