מי יודע מה קורה עם סיד בארט

rrrrrr5

New member
שאלת פתע לציפצף הידענית ....

המופע והתקליט פינק פלויד פוקוס focus מה מיוחד בו....
 
כבר שאלת את זה

נדמה לי שהאדם המתאים לענות על השאלה הוא flowerboy, לכשיגיע לכאן.
 

Shakty

New member
תשובת פתע מSHAKTY

זה סך הכל עוד הוצאה של הסשן שלהם עם ג'ון פיל מתאטרון פריס בלונדון ב 16 לספטמבר 1970. איכות הקול טובה כיאה לסשן ששודר ברדיו. יצאו אין ספור בוטלגים לסשנים האלו הכי טוב לדעתי זה רפסודיה בוורוד : Rhapsody In Pink שמכיל גם את הסשנים של ה10 למרץ 71. איכות הקול יותר טובה. למי שרוצה את האיכות האולטימטיבית אני מציע לשים את ידיו על BBC Broadcasts - בוקס סט של 4 דיסקים שמכיל כמעט את כל הסשנים בBBC ערוכים טוב (ללא הדיבורים של ג'ון פיל זצ"ל) ובסטריאו. הם מכילים את כל הסשנים מ
27 Jan 1967- 30Sep71​
בלי הסשן של מרץ 71
 

Shakty

New member
Shakty זה מונח מהפילולסופיה ההודית

שמשמעו כוח ויופי יצירתי. ישנו הרכב ג'אז בשם הזה שבו מנגן הגיטריסט האהוב עלי ביותר - ג'ון מקלפלין
 

אומי5

New member
איברו פליז

מה זאת אומרת סשן ברדיו ,מה זה בוטלוג ,ואם יש כל כך הרבה איך זה שדווקה הפוקוס (שהתנגן אצלי לפני כמה שעות)כל כך מוכר?
 
הסשנים של ה-BBC

אעשה לעצמי חיים קלים ואמחזר דברים שכתבתי בעבר, בשינויים: ה-BBC ראה את עצמו, מתחילת דרכו, כמוסד המופקד על קידום התרבות. אמת, בד"כ הם פרשו את המונח "תרבות" כ"תרבות גבוהה", אך עם פרוץ הפופ והרוק הם הרחיבו את הפרשנות גם לז'אנרים אלו. לכן, עוד מתחילת או אמצע שנות הששים, הם החלו להזמין אמנים אליהם לאולפן, להקליט גרסאות "live" לשירים ידועים שלהם, או להציג שירים חדשים. נדמה לי שבהתחלה, האמנים והלהקות הופיעו בפני קהל ממש, ובהמשך אלו נהיו הקלטות אולפן - באולפני ה-BBC - ללא קהל. עם פתיחתו של Radio 1 - ערוץ הפופ של ה-BBC - בשנת 1967, תפס העניין הזה גם כן תאוצה. תכניות הדגל של הערוץ קבלו אישור להקליט אמנים ויוקרתן באה, במידה לא מועטה, מהקלטות אלו. תכניתו של השדרן ג'ון פיל נקטה מאז 1967 במדיניות של קידום להקות חדשות וסגנונות חדשניים, כאשר לכל תכנית הוזמן אמן או להקה להציג את הדברים הכי חדשים שהם עושים. כך נחשף הקהל הבריטי ללהקות חדשות ולרעיונות מוסיקליים חדשים, על בסיס יומי ממש (וכך נהיה פיל, תוך שנים מעטות, לאחד האנשים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר בתעשיית המוסיקה בבריטניה). כל המי ומי של הרוק הבריטי, לדורותיו, הקליטו לתכנית הזו, כולל הפלויד. הם הקליטו לא מעט sessions כאלו עבור ה-BBC, עוד מתקופת בארט בשנת 1967 ועד 1972. להקלטות אלו של הפלויד, ושל אמנים אחרים, יש כמובן ערך היסטורי רב, ולעיתים קרובות גם ערך אמנותי, במיוחד אם מדובר בשירים שיצאו אחר כך בגרסאות סופיות שונות, או בשירים שלא יצאו על גבי אלבומים מעולם. ה-BBC החל לפני שנים להוציא באופן רשמי את ההקלטות האלו על גבי אלבומים (כיום, דיסקים). אולם, אף אחת מההקלטות שעשו הפלויד ל-BBC לא יצאה על גבי דיסק רשמי עד היום (למעט הקלטות שעשה סיד בארט עבור התחנה, לאחר שעזב את הפלויד). מרבית ההקלטות אינן קיימות עוד במאסטרים, אלא רק בעותקים מדור שני ושלישי, באיכות נמוכה. הפלוידים אומרים שאין להם כוונה להתיר הוצאתם רשמית. לכן הדרך היחידה לשמוע כיום את ההקלטות האלו היא בדיסקים לא-חוקיים, הנקראים בפי העם "בוטלגים" או ROIO בשפת אוהדי הפלויד. כפי שכתב שאקטי, יש מאות דיסקים, תחת שמות שונים, בהם ניתן למצוא את ההקלטות האלו.
 

אומי5

New member
זאת אומרת ...

שהדיסק פוקוס שיושב אצלי בקייס דיסקים הוא גנבת זכויות היוצרים של פ"פ ? זאת אומרת שיש עוד כאלה שעוד לא מצאתי? (כמו שאת רואה אני לא מתרגש מזכויות יוצרים של אנשים שיש להם ממה לחיות, טוב אולי קצת) וכמובן תודה..
 

The Albatross

New member
../images/Emo31.gif ציף, זו לא הדרך.

אין מקום ל"שחזורים" שכאלה שכתבת בעבר. זה מונע ממך לכתוב מאמרים חדשים ולא מסייע לאנשים אחרים שרוצים לקרוא את ההודעות האלה, מכיוון שהן נעלמו בדפי הפורום ששייכים להיסטוריה. הדרך הנכונה היא להכניס אוטומטית כל מאמר שכזה למאמרים במקרה הטוב, לשאלות הנפוצות במקרה הפחות טוב ולטאגליינס במקרה הגרוע. בהצלחה.
 

rrrrrr5

New member
יתכן והפינק פלויד טעו כשהשתתפו ?

יתכן והפינק פלויד טעו בתום לב כשהשתתפו במופע וזאת מכיוון שכל המשתתפים הרוויחו מהמופע בצורה של גידול במאות אחוזים במכירות ?. כל האמור לעיל בתנאי שהלהקות יחזירו את הרווחים העצומים , היה וקיימים ומהווים רווח באמת , לקרן למען אפריקה . האמור מוצג כשאלה בלבד .
 
למעלה