הכל לא נכון.
1. ליבוביץ לא אומר בשום מקום את מה שאתה מייחס לו על קבלה או מיסטיקה.
2. בכל מה שנוגע לליבוביץ, זה האיש שאם הוא רק רוצה הוא יודע היטב לבטא את עצמו ולהסביר את כוונותיו עד לפרטי פרטים ואני לא מכיר מקום שבו הוא מדבר על מיסטיקה א' בניגוד למיסטיקה ב'.
ראה, ליבוביץ מפציץ אותנו בשורה ארוכה של מושגים ומונחים : פשיזם, קבלה, הבעיה הפסיכופיזית, עבודה זרה, אלילות, לשמה, לא לשמה, נצרות, יודונאציזם, כותל מערבי, הומניזם, תפילה בכוונה ועוד ועוד. כל המושגים האלה ועוד רבים אחרים לא זוכים אצלו לרב משמעותיות, הוא חוזר ומדבר עליהם שוב ושוב ומסביר אותם על פי הבנתו וראות עיניו, אין אצלו יודונאצים מסוג א או כאלה מסוג ב, אין אצלו סתם פשיסט לעומת פשיסט 'אמיתי' או נצרות סתם לעומת נצרות 'אמיתית' וכל כיוצ"ב. לעומת זאת כשהוא מדבר על דתיות א מול דתיות ב הוא לא חוסך במילים כדי להסביר את ההבדל והוא חוזר על כך בכל הזדמנות.
אני לא מבין מה יש במושג מיסטיקה שונה מכל האחרים שלגביו הוא מרשה לעצמו לסווג ולדרג, ובמיוחד - לא להסביר בפרוטרוט למה הוא עצמו מתכוון ועוד כשנוגע הדבר לדעתו ל"גדול המאמינים שקמו לעם ישראל" ( משפט דחוי ושנוא עלי במיוחד ) מבלי שהוא טורח להסביר לנו למה הוא ממש מתכוון כך שלא נטעה ושחלילה לא נייחס לרמב"ם כנוי לא ראוי.