מי ששונא ערבים הוא גזען !!!!!!!

שמאלני

New member
מי ששונא ערבים הוא גזען !!!!!!!

מי ששונא ערבים הוא גזען מי שבעד טרנספר הוא גזען. ואתם יודעים מה ככה חשבו גם הנאצים אני לא יכול לא להשוות את הרעיונות שלכם לרעיונות של הנאצים. מי היה מאמין שרק לפני 60 שנה החליטו על "הפתרון הסופי". המשידו יהודים במחנות גזים ירו בהם שהם ערומים הרעיבו אותם סגרו אותם בגטאות. ולמה כי הם יהודים בגלל שהם יהודים צריכים לחסל אותם. בסה"כ עברו 60 שנה וגם אנחנו נהינו כובשים. הנאצים רצו לעשות טרנספר הם הצליחו לעשות ל-110,000 יהודים בסה"כ טרנספר. אבל מה אז בסה"כ רצינו רצינו מדינה איך כתב הרצל בספרו "מדינת היהודים", "מדינה יהודית שוחרת שלום","המדינה תהיה שוויונית ותומכת בחלשים". ואני לא רואה שזה מה שקורה עכשיו אומנם אנחנו דמוקרטים אך הפורום הזה זה לא פורום שרוצה שלום זה פורום גזעני שכותב נגד הערבים. כל הזמן מדברים פה על הטרנספר וחושבים שזה דבר אפשרי ומוסרי. אז בשביל מה כל העשות השנים האלה היהודים רצו מדינה בשביל שכל השנים נלחם בערבים בשביל שנעשה טרנפסר לערבים. אולי אף אחד מאתנו לא עבר את השואה אך הוא יודע מה זה שצבא שולט עלינו ובסה"כ עברו 60 שנה והגלגל התהפך אנחנו שולטים כיום על עם. דבר שני אני לא רואה שאנחנו תומכים בחלשים ואין לנו בגלל שיויון זכויות בארץ מכל הבחינות אני מדבר. גם יש פער בין העשירים לענים שלעשירים נותנים יותר ולענים פחות וגם יש פער בין היהודים לערבים. אני רוצה להתמקד על הפער בין היהודים לערבים. נכנסתם פעם לכפר ערבי לראות איך הם חיים. אני נכנסתי והזדעזתי. הם חיים בעוני רוב האנשים שם לא עובדים הרחובות שלהם כל כך מוזנחים אין להם אפילו מדרכות. אז פה בפורום מדברים על לעשות טרנספר,מאיפה השנאה הזאת תגידו לי אתם שפוים. אתם לא יודעים לעשות הבחנה בין ערבים למחבלים אתם חושבים שכולם מחבלים. חשבתם לעצמכם למה כל מדינות ערב שונאות אותנו תחשבו רגע למה כל מדינות ערב שונאות אותנו. כי אנחנו כובשים עם. בשום מקום בעולם לא רואים מדינה כובשת עם אחר זה בדיוק כמו שהנאצים עשו כבשו למדינות אירופה. אני ממש רואה פער עצום למה שהרצל כתב בספרו לבין מה שאתם כותבים כאן ועוד אתם מדקלמים את המשפט המפורסם שלו,"תשכח ירושלים תשכח יד ימני".
 

Ergil

New member
איזה אידיוט

מה שאמרת אפילו לא ראוי לתגובה שמאלני, אז אני אדבר למנהל במקום. בגניסט, למה אתה נותן לו לכתוב הודעה אחר הודעה שאומרות אותו הדבר? בכל פורום אחר אני שומע מחאות אם מישהו משתמש ב"פתיל חדש", משהו קדוש שנשמר רק לאירועים מיוחדים. פה הוא פותח פתיל חדש כל יום, שאומרים כולם אותו הדבר, שטויות.
 
תראה מה כתבתי למטה

השטויות שהוא מוציא מהפה רק מעבירות למחנה שלנו עוד אנשים. הוא מרים לנו להנחתות כל הזמן.
 

שמאלני

New member
נו בבקשה איש ימין

נו על מה דברתי על בוחרי הליכוד. ואתה מראה שאני צדקתי בשביל מה אתה צריך לקרוא לי אידיוט אתה לא יכול לנהל דיון כמו בן אדם נורמלי. אתה מכער את שמו של בחורי הליכוד וזה רק מחזק את דעתי.
 

Ergil

New member
זאת לא קללה, אני לא מעליב אותך

אני מספר לך על המציאות, והמיצאות היא שאתה אידיוט והדיוט(נו, תוכיח את הסטריאוטיפים, מה ההבדל בין שתי המילים?). אם קשה לך להתמודד עם המציאות, זאת לא אשמתי. לבגיסט, אתה צודק, השטויות שלו אכן עוזרות לנו, אבל זה לא מונע ממני לא לרצות לשמוע אותן ומהן להיות שטויות.
 

שמאלני

New member
ergil אני יכול הרבה להגיד עליך....

אבל הכינוי שלי אני שומר על שמו. אני לא יבוא ויקלל אותך כי זה יהרוס את שמם של השמאלנים ואני רוצה לכבד את השם הזה. אבל אתה ימני ואתה מרשה לעצמך להגיד זאת זה בסדר אתה לא יכול להרוס כבר את שמם של הימנים עשו זאת כבר לפניך.
 

shlomikli

New member
../images/Emo13.gif

>אני לא יבוא ויקלל אותך >כי זה יהרוס את שמם של השמאלנים >ואני רוצה לכבד את השם הזה. אני מרשה לך לקלל כאוות- נפשך, תאמין לי שלאחר פשלת אוסלו אין לך מה לדאוג מ"הכבוד השמאלני"...
 

Ergil

New member
הרסו את שמות הימניים לפני? יופי!

אתה אידיוט. כל מה שאתה רוצה לומר לי, אתה יכול לשלוח מסר במערכת של תפוז, יש לך את המילה שלי שאני לא אספר לאף אחד.
 
מסכים איתך- מי ששונא ערבים הוא גזען

התוצאה היא שרב השמאלנים שאני מכיר באופן אישי הם גזענים, כי הם שונאים ערבים בצורה תהומית. זו הסיבה שהם רוצים גדר והפרדה- הם לא מסוגלים אפילו להריח אותם. אני לעומת זאת, לא שונא ולא גזען. אני מציע להם לחיות יחד בשלום, ובלבד שיהיו נאמנים למדינת ישראל.
 

שמאלני

New member
בגיניסט יפה

טוב שאתה בעד שתי מדינות אז אתה לא ימני קיצוני. דבר שני אתה באמת חושב ששמאלנים שונאים ערבים אז אתה ממש מדבר שטויות. אין שמאלני אחד אחד אפילו ששונא ערבים ואני יודע את זה כי אני בבית ספר של שמאלנים. ולא בגלל זה אני וחברי מהשמאל בעד גדר הפרדה,אנחנו בעד גדר הפרדה מכיון שכך לא יכנסו מחבלים מתאבדים לא יצליחו להחדיר מטענים ומכוניות תופת בקיצור הבטחון יחזור למדינת ישראל. ולא אני עלתי את הרעיון הזה מי שהעלה אותו אלה קציני צה"ל ראש הממשלה ושרים נכבדים. כעת שוב עולה הרעיון לגדר הפרדה אבל הפעם מדובר בממשלת ימין לא בממשלת שמאל.
 
התחרפן לך השכל? מוות לפלשתין

אתה ממשיך לסלף את דברי באופן שיטתי, וזה מתחיל לעלות לי על העצבים. אני דורש התנצלות מיד. מאיפה הבאת את זה שאני בעד שתי מדינות? אני מתנגד בכל תוקף למדינה פלשתינאית ולרשות הפלשתינאית. ברור? בעצם, אני בעד 22 מדינות. 21 נדינות לערבים, מדינה אחת ליהודים בין הים לירדן, ואולי גם קצת יותר מזה. במדינה הזו יכולים לחיות גם ערבים, אם יהיו נאמנים למדינה. לגבי השמאלנים, אתה רומז שאני משקר? כתבתי שאני מכיר את האנשים האלה אישית. רב השמאלנים שאני מכיר שונא ערבים ובגלל זה רוצה בהפרדה. ושוב- אנא התנצלותך. מעולם לא תמכתי ב-2 מדינות בין הים לירדן ולעולם לא אתמוך. בקשר לדבר אחד צדקת, אכן איני ימני קיצוני.
 

שמאלני

New member
בגיניסט על זה אני מדבר בבקשה ימני

הנה אתה רואה אתה לא יכול לנהל דיון נורמלי בשביל מה אתה צריך לכתוב התחרפן לך השכל מה זה ולפוליטיקה. ועוד בנוסף לזה אתה מתעצבן תשמע אם אתה מתעצבן אין טעם שאני המשיך להגיב לפורומים שלך כי זאת לא המטרה שלי לעצבן אותך. דבר שני אין שמאלני אחד אין כזה דבר שהוא שמאלני והוא שונא ערבים אז עם מי הוא רוצה לעשות שלום אם הוא שונא אותם. אין כזה דבר בעולם שרוצים שלום עובדה שהם שמאלנים אבל הם שונאים אותם. דבר שלישי אין לי מה להתנצל לא הבנתי אותך פשוט. אבל אתה אומר דברים מנוגדים אחד לשני מצד אחד אתה אומר שאתה נגד טרנספר מצד שני אתה נגד מדינה פלסטינית. תסביר את עצמך.
 
אני מתעצבן כשמסלפים את דברי

ראשית, אני חוזר על דברי: הרבה שמאלנים רוצים הסכם שלום שבמסגרתו ניפרד מהפלשתינאים רק משום שהם לא אוהבים ערבים. קח דוגמא: לך ולשכן יש קרקע משותפת. אתם רבים כל הזמן מה לגדל שם, עד שנמאס לך ממנו טוטאלית. אתה מתעב אותו ומפתח שנאה תהומית, ומחליט להציע לו לחלק את הקרקע ולהקים באמצע גדר גבוהה, כך שלא תיראו זה את זה. התוצאה תהיה שישכון ביניכם שלום, אך היא נובעת משינאה. כך שטענתך כי שנאת ערבים ורצון לשלום אינם מסתדרים לוגית אינה נכונה כלל ועיקר. שנית, יש גם גבול לחוסר היכולת להבין נכון את דבריו של אדם. אחד החברים שלך הסיק שאני רוצה לחזור לבירות, ואתה הבנת שאני בעד מדינה פלשתינאית. שני דברים שהם כלל לא נכונים. מה הקשר בין התנגדות לטרנספר לבין התנגדות למדינה פלשתינאית? האם אלה שתי האפשרויות היחידות שאתה מכיר במפה הפוליטית? האם שתי המפלגות היחידות בישראל הן מולדת והמערך? את הפיתרון שלי פרטתי כבר 10 פעמים, אז הנה, עוד פעם, בשבילך: -שליטה ישראלית בטחונית בין הים לירדן. -אוטונומיה לערביי יש"ע: שליטה מלאה על חייהם, אך ללא סמכויות כלשהן בנושאי ביטחון וחוץ. -מלחמה נחרצת בטרור. כל מי שמבצע פעולות אלימות נגד ישראל יושלך לכלא או יגורש. זו ההצעה, על קצה המזלג. אנא, אל תכתוב לי שזה יצור בעיה דמוגרפית. כבר עניתי על זה לצ´רלי, אתה מוזמן לעבור כמה ימים אחורה ולחפש. אם לא תבין תכתוב ואבהיר לך למה זו טענה לא נכונה.
 

אד

New member
יש שתי מדינות ישראל ופלשתין

חיים לפלשתין. אתה לא תשנה את מהלך ההיסטוריה וזכותם למדינה. עים כל הכבוד,יש החלטות או"ם לגבי פלשתין. אותו או"ם שנתן לך את הזכות לחיות כאן. גם שרון בעד פלשתין. הוא כמובן מגמגם כל הזמן. כל העולם בעד פלשתין. לא לך ולא לשרון הכוח לשנות זאת. זכותם למדינה כמו זכותך למדינה. שלום חופש שיויון וזכויות לכל
 
5 תשובות

ראשית, הם לא עם. כללי המשב"ל קובעים זאת. שנית, אם הם עם, הגדרתם העצמית צריכה להיות במקום בו הם רב: בירדן. בטח שלא בעמו של העם שחזר מהשואה והותקף על ידיהם. שלישית, לכורדים יש מדינה? לטיבטים יש עצמאות? במילים אחרות: יש מספיק עמים שאין להם הגדרה עצמית. שהאו"ם ידאג להם קודם. רביעית, האו"ם לא נתן לי את הזכות לחיות כאן. אלהי ישראל נתן לי!!!. המחתרות (במיוחד האצ"ל, ששיכנע את הבריטים לעזוב) הם שעזרו לממש את הזכות הזו. חמישית, כבר שכחת את מורך ורבך בן גוריון? "או"ם-שמום". לסיכום: מוות לרעיון העצמאות הפלשתיני. לא יקום ולא יהיה.
 

shirdeb

New member
לבגניסט

אבל יש בעיה בגיניסט- הם לא רוצים לחיות איתך בשלום הם רוצים דבר אחד שתהיה להם מדינה ואתה לא תהיה בה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
את מי שרוצה בזה- צריך להעיף מפה

אבל לא כולם רוצים בזה. אני מכיר אישית כמה פלשתינאים שהיו רוצים שישראל תחזור לשלוט ביש"ע. יש הרבה פלשתינאים שבסכ"ה רוצים לחיות ולהתפרנס בכבוד, הרעל והשקרים שההנהגה שלהם מטפטפת להם לא מענינים אותם. להערכתי מדובר בלמעלה ממחצית הפלשתינאים. עם האנשים האלה אפשר (וצריך!) לעשות שלום, תוך הכרה בזכויותיהם הלגיטימיות (אותם זכויות שיש לכל אדם בישראל, לא משהו מעבר לזה). גם את מי שלא רוצה שלום- אני מוכן שלא לגעת בו, כל עוד הוא יושב בשקט. אך את מי שנוקט צעדים אקטיביים למיגור שלטון ישראל (וזה מתחיל בזריקת אבן או הסתה במסגד) צריך להכניס לכלא, או לגרש.
 

shirdeb

New member
לבגיניסט-אין אמונה...../images/Emo104.gif

יש משפט אחד שאולי הוא נדוש כבר אבל זה המשפט הכי נכון שיש: אין אמונה בערבים ארבעים שנה בקבר- כל הערבים גם אם הם חיים בתוך המדינה וגם אם לא אכפת להם ממה שהשלטון שלהם אומר בתוך תוכם הם לא רוצים לחיות איתנו הם רוצים להיות לבד במדינה הזאת ושהם ישלטו בה.. יש לי שכנה ערבייה בת גילנו והיא הייתה חברה טובה שלי כשהיינו קטנות ובחיים לא האמנתי שהיא גם שונאת יהודים אבל מה?!- בתחילת המהומות ראיינו אותה ובערב יום שישי הציגו את זה בטלויזיה באו עיתונאים לעכו ושאלו אותה לדעתה על הפיגועים והיא אמרה:"מגיע להם אנחנו נמשיך שיכאב להם" כשאני ראיתי את זה הייתי בשוק שהיא הייתה חיה אצלי היינו ביחד תמיד וזה מה שהיא אומרת????-אז אל תגיד שלא כולם ככה כי האנשים שנראים לך שאין סיכוי שהם חושבים כך- אל תהיה בהלם שתגלה שגם הם עם אותם דעות כמו כל הערבים וזה מה שמפיל את העם שלנו קיבלנו מתנה וזה הכוח והרצון לרחם אבל אנחנו עושים את זה לכיוון הלא נכון-חבל...............
 

shlomikli

New member
הרשה לי לאמץ לליבי את מאמרך האמיץ!!

אלא חסר בו עדיין החלק השני שמתבקש: להציע טרנספר לעם היהודי מפה בחזרה לגולה. כנראה שנגמר לך האויר ולכן הסתפקת רק בחלק הראשון. הגדרת הבעיה: העם היהודי והעם הערבי פה לא מסתדרים ביניהם. כל יום של השכנות הכפויה ביניהם כרוך בשפיכות דמם של היהודים. כך היה במאה בשנים האחרונות שבה הייתה השכנות הזאת. שפיכות הדמים גברה ככל שכוחם של הערבים גדל. לכן ברור שמצב השכנות הזה הוא בלתי נסבל, והפתרון היחיד הוא ביטולו של מצב זה. נתוני יסוד: רק אחרי גירוש המוני של ערביי ארץ ישראל שגורשו מכאן במלחמת העצמאות התאפשרה הקמתה של מדינה יהודית כאן. כיום העם היהודי חסר יכולת נפשית להלחם באויב הערבי ואין לו את האומץ לחשוב על עשיית מעשה של טרספר נוסף לאויביו הערבים. הערבים רוצחים היום יהודים על בסיס יומי מתוך מטרה להשמיד את העם היהודי והישות היהודית שמתקראת מדינת ישראל. מדינת ישראל הפכה למדינה המסוכנת ביותר בעולם ליהודים. מסקנה: אין אפשרות ואין צורך ההמשך קיומה של מדינה יהודית שהגיע לסוף דרכה. מדינה זו אינה מסוגלת להגן על חיי היהודים בה והיא מממנת את הטרור הערבי נגדה. פתרון: חיסול מרצון של מדינת ישראל וטרנספר מרצון של אזרחיה היהודים בחזרה לארצות הגולה שיסכימו לקבלם. הא? איך אני?
 

שמאלני

New member
shlomikli אתה לא מצחיק

תשמע זה שתקום מדינה פלסטינית ליד מדינת ישראל לא צריכה להוה בעיה לנו. כל אחד במדינה שלו ואין שום בעיות. אך הימנים קיצונים הם הבעיה הם יכולים לרצוח שוב ראש ממשלה. לכן אני חושב שבמגביל לטרור צריכים גם לטפל במתנחלים כי הם לא יודעים את הגבול.
 
למעלה