מי ששונא ערבים הוא גזען !!!!!!!

אני רואה שעוד לא נרגעת....

ה"ימנים" עלולים לרצוח עוד ראש ממשלה? בוא נמשיך עם ההכללות: השמאלנים עלולים להסגיר מתנחלים שמבוקשים ע"י ראשי הרשות לפלשתינאים, כמו שעשו בסיזון. השמאלנים עלולים לפתוח במלחמת אחים, כפי שעשו באלטלנה. השמאלנים עלולים לרגל לטובת הערבים, כפי שעשה אודי אדיב. השמאלנים עלולים לשרוף בתי כנסת, כמו שעשה המטורף משדה בוקר. השמאלנים עלולים לחשוף סודות מדינה, כמו שעשה וענונו. נעים לך עם ההכללות האלה? תסיק את המסקנה: לא הימנים עלולים לרצוח ולא השמאלנים עלולים לרגל. אנשים רעים, שאינם רוצים בטובת המדינה עלולים לעשות זאת. מספיק עם ההכללות.
 

ברק א.

New member
בגיניסט..

שכחת את מארק עידן , הקיבוצניק הנאור , השמאלני המיוחס , שהיה מוכן לרגל למען איראן..
 
שחר

אתה הפרובוקטור הכי גדול שראיתי מעודי, פרט לפושעי אוסלו כמובן. השטויות שאתה מוציא מפיך הן סכנה קיומית למדינת ישראל. לו אני היום היועץ המשפטי או שר בישראל, הייתי מכניס אותך לבית הסהר לשנים ארוכות מספור, בעוון פגיעה מכוונת בבטחון מדינת ישראל, גזענות והסתה נגד העם היהודי, בקיצור פשעי מלחמה. אני לא קראתי בכלל את המכתב שלך, אני כבר מכיר די והותר את הדמגוגיה חסרת הבסיס, התועלת והתוחלת שלך, ותגובה ממוקדת שלי או של כל אחד אחר היא מסחינתי טעות. בפורום שלנו כבר הגדרתי אותך בצורה הטובה ביותר, אתה צומון ותו לא. אז תפסיק להוציא לאור את העיוויתות שלך בכמה תאים במח, ותתחיל לחשוב בצורה הגיונית, זה קשה, אבל זה אפשרי. ואל תשכח, ביום בו תקום מדינה פלשתינית שלא נדע מצרות, מתחילה הספירה לאחור בקיומה של מדינת ישראל, תתחיל להתכונן למעבר, ותתחיל ללמוד לשחות מרחקים ארוכים.
 

אד

New member
הזאבים פוחדים מהכבשים../images/Emo35.gif

לא ברור העיניין הזה שהימין מאיים עלינו. יש שלום עים מיצרים,החזרנו את כל סיני ואנחנו עדיין כאן. יש שלום עים ירדן ואנחנו עדיין כאן. יצאנו מלבנון לגבול הבינלאומי ואנחנו עדיין כאן. ואנחנו פוחדים מפלשתין? מוזר. אנחנו מעצמה גרעינית אזורית.נחשבים לצבא החזק באיזור,המתוחכם באיזור. אנחנו מפחידים את כל העולם בשם הכוח שלנו. אבל פוחדים ממדינה פלשתינאית חלשה,חסרת אונים,חסרת ישע. פוחדים מאבנים?אנחנו הזאבים הם הכבשים.אנחנו גולית הם דוד. ממתי זאב פוחד מכבש ממתיגוליית פוחד מדוד רק שלום יביא ביטחון
 
על גבולות אושוויץ שמעת?

את זה לא אמר ימני, את זה אמר אבא אבן, אביר השמאל ביחס לגבולות 67´. זה בדיוק ההבדל בין השמאל לליכוד: הליכוד יודע להבחין בין שטח שניתן לוותר עליו אסטרטגית ואידאולוגית לבין שטח שלא. לפיכך ויתר על סיני על מרחביו, אך לא על הררי רמת הגולן ויש"ע. השמאל לא עושה את האבחנה הזו. לשיטתך- לה שלא נסכים לזכות השיבה? למה שלא נחזיר את עכו, חיפה, יפו והגליל? הרי יש לנו אטום!! הרי אנחנו דוד! הרי גבולות החלוקה שהאו"ם (הגוף שאתה כל כך מטיף לשמוע בקולו) התווה אינם מקנים לנו את המקומות האלה!!! מה זו אם לא צביעות מצידך? מדינה חסרת יש"ע? 464 הרוגים מאז הסכם אוסלו כבר לא חושבים שהפלשתינאים חסרי יש"ע. עובדה, הם היו מספיק חזקים כדי לשלוח אותם לקבר. . וזה עוד לפני שיש להם מדינה. כמה הרוגים יהיו אם תהיה להם מדינה?
 

shirdeb

New member
תגובה חשובה לשמאלני../images/Emo46.gif

אוקיי-כתבת הרבה ואני יענה לך בקצרה: קודם כל אין מה להשוות בכלל את השואה למצב של היום הלא אנחנו בשואה רצינו מדינה ומה עשינו בשביל לקבל זאת?? רצחנו?,הרגנו?,נלחמנו?, לא!!!!!! פעלנו במפלגות ומחתרות אבל לא עשינו דבר שפגע בעם הגרמני... לעומת זאת הערבים רוצים מדינה(הם יכולים להמשיך לרצות) ומה הם עושים בשביל לקבל זאת??-רוצחים,הורגים,ופוגעים בעם היהודי!!! ואתה באמת חושב שהם מפרידים בין אזרחים חפים מפשע לבין החיילים שנחשבים אצלהם כמחבלים- אז בא אני יגלה לך סוד לא אכפת להם אם אתה חייל או אזרח או מה שלא יהיה... הם רוצים מדינה ואיך הם רוצים להשיג זאת?-תשמע אותם מדברים ותראה שהם רוצים להשיג את זה ע"י כך שהעם היהודי ייעלם!!-אנחנו בשואה רצינו מדינה בלי שום רצון להעלים עם אחר אז אל תזבל את השכל בשטויות אני לא מבינה איך זה שיש אנשים יהודים שמדברים כמוך חסר שתגיד שהם מסכנים ותלך לעזור ולטפל בהם אז תחשוב כמה פעמים לפני שאתה מדבר שטויות ותתמודד עם זה אתה שייך לעם היהודי!!!! נינת-נוער הליכוד עכו
 

שמאלני

New member
יש הבדל תראי את ההבדל

את לא מבדילה בהבדל בין ערבי מחבל לבין ערבי שהוא ערבי מהעם פשוט ומסכן. איך שאת אומרת זה שכולם מחבלים וכולם רעים וכולם רוצים להשמיד אותנו אז בואי אני יגלה לך סוד יש גם ערבים טובים. מה שאת רואה בערוץ 22 או 11 אלה המחבלים שמוציאים את האנשים שלהם לרחובות לעשות הפגנות נגד היהודים. אל תכללי את כולם יש גם ערבים טובים. ואני מדבר על האנשים הטובים לא על המחבלים.
 

shirdeb

New member
לשמאלני-ערבים זבלים

טוב אז ככה:ערבי=זבל ורע!!! אני יודעת להבדיל טוב מאוד בין ערבי פלסטיני לבין ערבי שהוא פשוט ההבדל בנהים זה שהפלסטיני שונא את היהודים ועושה משהו בשביל להפגין זאת(פיגועים....) והערבי הפשוט שונא את היהודים אבל הוא לא יוצא לעשות פיגועים הוא מנצל את המדינה ובתוך תוכם הם שונאים אותנו אם גם הם היו מפגינים את השנאה לא אני ולא אתה לא היינו פה עכשיו כל הערבים אותו הדבר כולם שונאים את היהודים כל הערבים רק שכל אחד מפגין את זה בדרך אחרת!!! ואם אתה באמת רוצה לשמוע מקרה תקרא את ההודעה שכתבתי לבגיניסט ב-אין אמונה-ותבין... נינת-עכו
 
אנא, הימנעי מהכללות

אני יודע שיש לך כוונות טובות. אבל להגיד ערבי=זבל, זה בדיוק כמו להגיד יהודי=זבל. בשני המקרים זו הכללה וגזענות. גם אם כל הערבים יחפצו בחיסול ישראל, עדיין לא אוכל להגיד שכל ערבי הוא זבל ורע, כי אין קשר בין דת ולאום לבין תכונות האדם. כל עם מחליט על הדרך שבה הוא רוצה ללכת. אנו היהודים שאפנו להיות עם סגולה, אור לגויים. חלק גדול מהערבים החליטו לתרום לעולם את הג´יהאד. אך עדיין, לא ניתן לעשות את ההכללות הללו. יש ערבים שמתנגדים לפיגועים. יש ערבים שמשרתים בצה"ל (!!). הסרס"פ שלי היה ערבי ולחם בלבנון. קראו לו איברהים. יש הרבה ערבים שהם רופאים בבתי חולים ומטפלים ביהודים. יש ערבים שתרמו איברים שהושתלו ביהודים. הליכוד תמיד חרט על דיגלו את המסר: "שם ירווה לו משפע ואושר, בן ערב בן נצרת ובני, כי דגלי דגל טוהר ויושר, יטהר שתי גדות ירדני" (זאב ז´בוטינסקי, שמאל הירדן, בית ג´). עם הערבים שאינם חפצים בחיסולנו אנו חפצים בשלום, והם יהיו זכאים לכל הזכויות. עם הערבים שחפצים בחיסולנו יש לנהל מלחמת חורמה, להביס אותם תבוסה מוחלטת וניצחת, לא לתת להם דריסת רגל בארץ ישראל. אך תמיד צריך לעשות את האבחנה הזו, דווקא משום שאנחנו העם שסבל מסטריאוטיפים גזעניים הכי הרבה בהיסטוריה.
 

shirdeb

New member
טוב......

אוקיי מסכימה איתך בחלקיות לא כל הערבים זבל רק לה ששונאים אותנו(זה אומר כולם...) אלה שמשרתים בצבא אלו הם אנשים שאני מעריכה יותר מהיהודים שלא מןכנים לתרום מעצמם ולא לשרת אבל עדיין כמה כבר משרתים בצבא??? אז אלו שמשרתים בשבילי הם ערבים בדיוק כמו הדרוזים!!! שאר הערבים הם נשארו וישארו זבלים בשבילי זו דעתי אתה רוצה-קבל אתה לא רוצה-תתעלם!! נינת-עכו
 

shirdeb

New member
תגובה חשובה לשמאלני../images/Emo46.gif

אוקיי-כתבת הרבה ואני יענה לך בקצרה ככל שאפשר: קודם כל אין מה להשוות בכלל את השואה למצב של היום הלא אנחנו בשואה רצינו מדינה ומה עשינו בשביל לקבל זאת?? רצחנו?,הרגנו?,נלחמנו?, לא!!!!!! פעלנו במפלגות ומחתרות אבל לא עשינו דבר שפגע בעם הגרמני... לעומת זאת הערבים רוצים מדינה(הם יכולים להמשיך לרצות) ומה הם עושים בשביל לקבל זאת??-רוצחים,הורגים,ופוגעים בעם היהודי!!! ואתה באמת חושב שהם מפרידים בין אזרחים חפים מפשע לבין החיילים שנחשבים אצלהם כמחבלים- אז בא אני יגלה לך סוד לא אכפת להם אם אתה חייל או אזרח או מה שלא יהיה... הם רוצים מדינה ואיך הם רוצים להשיג זאת?-תשמע אותם מדברים ותראה שהם רוצים להשיג את זה ע"י כך שהעם היהודי ייעלם!!-אנחנו בשואה רצינו מדינה בלי שום רצון להעלים עם אחר אז אל תזבל את השכל בשטויות אני לא מבינה איך זה שיש אנשים יהודים שמדברים כמוך חסר שתגיד שהם מסכנים ותלך לעזור ולטפל בהם אז תחשוב כמה פעמים לפני שאתה מדבר שטויות ותתמודד עם זה אתה שייך לעם היהודי!!!! נינת-נוער הליכוד עכו
 

shlomikli

New member
למה אתם מתעצבנים מההשוואה לנאצים?

תתנו לו להשוות כמה שהוא רוצה- אבל קחו את הההשוואה בפרופורציה. ברור שלא מדובר פה באדם שחקר ובדק על דרכי הנאצים, ועל מדינות דמוקרטיות וליברליות שביצעו טרנספרים ושאר יופי- טופי של פשעי מלחמה- אלא סתם דביל צר- מוחין שנאצים זאת ההשוואה הטובה ביותר שנמצאת במוחו החלול. זה הכל.
 

shlomikli

New member
אני לא שונא ערבים, אני שונא גזענים!

הערה: ההודעה של שמאלני אינה ראויה ממש לתגובה, מעבר לטענה המרכזית: שונאי ערבים הם גזענים. פינג מפליא ביכולתו לרכז בורות ורשעות. כנראה שמדובר בילד בן- 10, שמעבר ללהחליף ערוצים בטלויזה לא יודע שום דבר מהחיים שלו. עוד קורבן של מערכת החינוך המתמוטטת שלנו. כנראה שגם אין לו הורים שידחפו לו ספר לידיים, כפי שההורים שלי דאגו לעשות, מאז שלמדתי בבי"ס לקרא ולכתוב. אני ממליץ למנהלי הפורום לסלק את שמאלני עד שילמד קצת, או עד שיושיב לידו מבוגר שיעזור לו לגבש דעה בכתב. אין לי בעיה עם התכתבות עם שמאלני, יש בעיה עם בורות. לי וכניראה שגם לכל שאר הפרום. מכאן לתגובה: אני שונא גזענים. אני לא שונא ערבים. אני שונא גזענים. הערבים הם גזענים. לכן אני שונא ערבים. השמלאנים לא שונאים ערבים. הערבים הם גזענים. השמאלנים לא שונאים גזענים. אני שונא דעות של כאלו שלא שונאים גזענים. אני שונא דעות של שמאלנים. הערבים הם גזענים מפני שהם טובחים ביהודים: נשים, זקנים, ילדים ותינוקות. בלי שום הבחנה. זו גזענות. כל מי שלא מוכן להילחם בכל הכוח. בגיזענים ובאלו שמחפים עליהם, הוא גיזען בעצמו: השמאלנים הם גזענים. כתבתי כל כך פשוט, שלדעתי, אפילו מונגולאיד יכול להבין. אולי גם השמאלני יבין. לגבי כל שאר ההודעה שלך, כזה גיבוב של שטויות שגיאות ובורות... לא פגשתי מאז שדיברתי עם שמאלנים פוליטיקה בכיתה ז´, לפני מספיק שנים. אם זכרוני אינו מטעני, גם אז לא היה כ-ז-ה ריכוז של טיפשות ובורות. מדהים, כמה טיפשות רשעות ובורות אפשר לרכז בפיסקה כזו קצרה.
 

שמאלני

New member
פשש ימני מתנסה עלי לא יאמן

shlmikli הפורום שלך מעורר רחמנות מה אני אגיד לך פשוט לרחם עליך. אתה משדר רחמנות,על זה דברתי בוחרי הליכוד כל הזמן אני מוכיח לכם מחדש והנה לפניכם אחד ימני די דפוק הייתי אומר. נראה לי אתה בן 9 לא הייתי נותן לך יותר אתה לא מבין בפוליטיקה כלום אתה רק יודע לבלבל את המוח. אני מקווה שאתה מבין למה אני מרחם עליך תקרא את מה שכתבת ותבין. טוב שאני בן 16 עוד מעט וכבר גמרתי יותר מחצי בגרויות ואני מבין לפחות משהו מהחיים שלי אבל יש לנו עסק פה עם מפגר שלא מבין כלום מהחיים שלו. אתה מבין שאני מתכון אליך כן או שאתה בור וגם את זה אתה לא מבין. בנתיים דבר אחד חכם לא כתבת כאן פורום חוץ מהגזענות שלך. אני מתביש מאנשים כמוך שגרים בארץ ישראל זה מכער לנו את הגזע היהודי. טוב נו מה אני מצפה ממך אתה ימני בטח לא גמרת בגרויות,לפחות תקרא עיתונאים תבין מה קורה בארץ.
 

Ergil

New member
כמה אפשר? איזה אידיוט

גיל 16 זה כיתות י´-יא´, בי´ עושים לשון והיסטוריה וביא´ עושים עוד היסטוריה ומשהו ממקצועות הבחירה. זה חצי מהבגרויות שלך? ואיך עשית את הבגרות בלשון אני לא יודע, כותבים מתנשא ולא מתנסה, ולא מעורר רחמנות, מעורר רחמים, ומשדר רחמנות זה בכלל ביטוי שלא קיים. אני אומר לך את זה לטובתך, כי אם אתה עדיין בכיתה י´ זה יעזור לך בבגרות בלשון.
 

שמאלני

New member
אתה יותר מפגר ממה שחבתי

תשמע אומנם אתה ימני אבל יש גבול כמה אפשר להיות מפגר. אז בוא אני יגלה לך סוד. אני ישבתי בבית למדתי עברתי בכל המקצועות את הכיתה שלי וסמו אותי בכיתה של הגאונים נקרא לזה ככה. גמרתי בגרות בלשון היסטוריה עוד חודש אני ניגש גמרתי בספרות תנ"ך אנגלית וחשבון אני עושה ספרים לבגרות אומנם 4 יחידות אבל גם זה משהו. לא רציתי לפרט לך אבל כנראה שאתה מפגר ולא מבין אז אין בררה פרטתי לך איזה בגרויות גמרתי ואיזה בגרויות אני מתכונן.
 

ברק א.

New member
שמאלני...

"סמו" אותך בכיתה של הגאונים...? אוי ואבוי לנו אם ככה מתבטאים וכותבים גאונים.. ד"א , כותבים " שמו"..
 

שמאלני

New member
אני כותב מהר תבין ואני לא שם לב

אני כותב מהר ואני יכול בטעות לכתוב ס´ במקום ש´ מבין?
 

ברק א.

New member
פעם....פעמיים...

אבל בכל הודעה והודעה שלך הטעויות האילו חוזרות על עצמן . אתה בא כביכול להראות לנו , הימניים חסרי ההשכלה , את הנאורות , השכל הישר , ההגיון הבריא... ידידי , יש משפט שאומר " מעיד הנחתום על עיסתו ".. אני לא אסביר לך את פירושו... אתה בטוח מבין..
 
למעלה