מי תהיה המזרחית הטובה ביותר ב-2008-9?

Oxycodone

New member
לא מסכים עם החלוקה שלך

איך העלת את ניו אורלינס לדרגה כל כך גבוהה ? השינוי היחיד שהם עשו זה להביא את גיימס פוזי. אבל מצד שני שכריס פול משחק כמו שהוא משחק בתוספת הנסיון פלייאוף שלהם וההחלשות של הספרס אני צופה שהם יגיעו רחוק השנה. הלייקרס הציגו יכולת עלובה בסדרת הגמר ובסדרה חוזרת מול בוסטון או ניו אורלינס הם יפסידו לדעתי. למרות שאי אפשר לדעת אולי בעזרת ביינום הם יהיו יותר חזקים בשנה הבאה. הספרס מאוד נחלשו וכבר לא מהווים איום, בנתיים לא שמעתי על שום טרייד לחיזוק שהם עשו. לפי דעתי גם המעטת בחוזק של דטרויט ואורלנדו. ולדאלאס הנמושות אתה נותן יותר מידי כבוד. לפי דעתי הרשימת כוחות צריכה להיות ככה : 1. בוסטון, לייקרס , דטרויט, ניו אורלינס 2. יוטה, פיניקס, אורלנדו, ספרס, פילי. 3.יוסטון, קליבלנד, דאלאס, פורטלנד , מיאמי. 4.דנוור, וושינגטון, אטלנטה, טורנטו , קליפרס 5.סקרמנטו, שארלוט, שיקגו, מילווקי, גולדן סטייט, מיניסוטה. 6. והנמושות : ניו יורק, ממפיס, אוקלוהומה, ניו ג'ירזי ואינדיאנה. זו לדעתי טבלת הכוחות בליגה : אם תסתכל תראה שבדרג הראשון יש שני מזרחיות ושני מערביות. בדרג השני יש שני מזרחיות. ובדרג השלישי יש שני מזרחיות. בדרג הרביעי יש כבר למזרח יתרון. לדעתי הכוחות השנה די שווים במזרח ובמערב ויהיה מעניין.
 

SHNIK

New member
מצטער להיות נדוש משהו...

אבל קשה לי לבצע חלוקה כזו או אחרת של קבוצות לרמות שקיימים לא מעט שחקנים משמעותיים עבור לא מעט קבוצות שטרם סגרו חוזה, מתנדנדים לעבור בטרייד כזה או אחר עקב סכסוך, רצון להתקדם הלאה או איבוד מקום בכיר או עניין שלהם בקבוצה או של הקבוצה בהם... אני חושב שזה יהיה הרבה יותר מדוייק לבצע את החלוקה הזו עוד כחודשיים-חודשיים וחצי, עד אז אני בהחלט רואה כיותר מאפשרי שקבוצות עשויות לזוז בקבוצות דירוג שציינת אף שתיים או שלוש קבוצות למעלה או למטה... שניק.
 

ThEgReEnKiNg

New member
למה שהם יהיו אחרונים?

כל מה שהם עשו זה להשתפר הקיץ , מה אתה חושב שיהיה המאזן שלהם?
 

מנחם לס

New member
אם שכחתי אותן זה אומר דרשני

לא יודע למה, אבל מילווקי זה לא מקום לשחק בו כדורסל. אני מתפלא שהקבוצה עדיין חיה שם במקום, נניח, פיטסבורג, טמפה, או בולטימור! כרגיל, יגמרו שניים מהסוף.
 

Malcolm X

New member
דירוג המזרחיות שלי

נתחיל בטופ-5 שבוודאות יהיו בפלייאוף בוסטון - חמישייה קטלנית, אך איבדה שחקן שישי חשוב. אבל סביר להניח שתיקח את המזרח. קליבלנד - כשלברון ג'יימס בשטח, אין מתח. הקאבס יהיו בין 4 הראשונות. וושיגנטון - בהנחה שארינס חוזר לעצמו, הוויזארדס ידברו חזק. שלישיית קטלנית יחד עם אחלה רול-פליירס. דטרויט - למרות הכל יש לה שחקנים מנוסים שלא ייתנו לקבוצה לשקוע. פילידלפיה - קבוצה סולידית שהתחזקה משמעותית עם הגעת ברנד. העתיד ורוד. עכשיו נתעסק בחמשת הקבוצות שיילמחו על שלושת המקומות האחרונים בפלייאוף טורונטו - הכל מתחיל ונגמר בברכיים של JO. במידה והוא בריא, הראפס מסוגלים ללכת רחוק. שיקגו - אוסף גארדים מעולה. האם נואה ותומאס יספקו את הסחורה? שרלוט - לארי בראון מאמן אותם. האם הוא יחבר אותם כמו שעשה בדטרויט? יהיה מעניין. אורלנדו - הווארד, לואיס, טורקגולו ונלסון ימשיכו בשלהם. פיטרוס ישדרג את עמדת השוטינג? נחיה ונראה. מיאמי - מריון, וויד וביזלי. קבוצה עם שלישייה כזאת תמיד מועמדת לפלייאוף, במיוחד במזרח. הקבוצות שנחלשו לעומת אשתקד אטלנטה - היא לא תוכל להשתחל השנה. אין לה ספסל ואין לה שחקן שישי. והיריבות התחזקו. מלווקי - הבאקס יהיו קבוצה טובה השנה, אבל המזרחיות חזקות מדי גם הפעם.
 

NeZeD

New member
שיקאגו

מה עם הבולס? בהנחה והם יצליחו להחתים את הFA שלהם רוז לא יוכל לסחוב אותם לאיזשהו קרב על המקומות האחרונים בפלייאוף?
 

Malcolm X

New member
אין גבוהים, יש פקק סווינגמנים

כדאי להם לעשות משהו עם קירק ויוז/גורדון. אולי אפילו ללכת על רנדולף, שיספק נוכחות מתחת לסלים. שחקן 20 10 מוכח, מה שאין להם מאז עזיבת ברנד. בכל מקרה, אין לבולס סיכוי להגיע לפלייאוף השנה. גם אם כן, אני לא רואה אותם עוברים סיבוב ראשון.
 

מנחם לס

New member
במקום "המכתב הפתוח" לאור עמית

בתחילה חשבתי שאעלה עליך בגדול כי חשבתי שמכתב שניכתב ע"י עומר ד היה מכתב שאתה כתבת. אין לי הרבה מה לומר בקשר למכתבך, מלבד אי הסכמתי שהמערב טוב יותר, אבל עוד יותר בגלל משפט שכתבת (ואני מצטט) "נכון שעד לא מזמן התייחסנו לגמר המערב כאל הגמר האמיתי" אור! מה קרה לך? מה זה "עוד לא מזמן"? 5 שנים? ב-5 השנים האחרונות המזרחיות (דטרויט, מיאמי, סלטיקס) ניצחו את המערב. תגיד לי "ומה עם 5 השנים לפני כן (מ-1998-2002 זה היה רק מערב)? אז אני אחזיר לך "ומה היה עם 10 השנים לפני ה-5 שנים שהוספת? זה היה מזרח - 8, מערב - 2. אז ב-20 השנים האחרונות זה היה מזרח - 12 אליפויות, מערב - 8 אליפויות (אולי 11-9; אני נמצא באי נסאו ואני משלם "זמן אינטרנט" של דולר וחצי לדקה ואין לי זמן לחפש. תעשה בדיקה בעצמך! את התשובה לעומר ד אני כותכ עוד מעט בוורד, ואז רק אשלח.
 

מנחם לס

New member
מזרח נגד מערב

שוב, אני כותב על קבוצות המזרח מזכרון ואולי החמצתי מי שהיא. אבל זהו הדרוג שלי לעונה הבאה: פילדלפיה (היתה אטלנטה עד שבאה אולימפיאקוס והרסה אותה! בוסטון וושינגטון מיאמי אטלנטה דטרויט קליבלנד שיקגו אורלנדו שרלוט ניו-ג'רסי אינדיאנה מילווקי ניו-יורק טורונטו אני מזמין אותך לשים לי איזה קומבינציה מערבית שתרצה מ-1 עד 15, ולא תצליח לנצח יותר מ-7 משחקים!!!!!
 

Oxycodone

New member
לא מסכים עם הדירוג שלך בכלל

אי אפשר לדעת איך פילי יתחברו בכלל ובאיזו יכולת בראנד מגיע ואם הוא לא יפצע שוב. לוושינגטון אתה גם נותן יותר מידי קרדיט הם תמיד יכשלו בפלייאוף מול לברון, ואייגנט זירו תמיד הורס להם הכל. לאטלנטה אין ספסל טוב ולכן יהיה קשה לראות אותם מגיעים רחוק , מה גם שאין להם גם את גוש סמית בנתיים. למיאמי אתה נותן יותר מידי קרדיט, אין להם מספיק שחקנים איכותיים כדי להגיע רחוק, אולי להכנס לפלייאוף וזהו. וגם אתה מזלזל באורלנדו ודטרויט שהולכות לשלוט במזרח כמו בשנה שעברה. הדירוג הנכון הוא : ולדעתי גם ה8 הראשונות בדירוג שלי יכנסו לפלייאוף. בוסטון דטרויט אורלנדו פילי קליבלנד וושינגטון אטלנטה מיאמי טורנטו שיקגו שרלוט ניו ג'רזי מילווקי אינדיאנה ניו יורק
 
למעלה