בטח שהמצב היום להיט
בהשוואה לחברה העירונית יש לך היום שירות של לימוזינות.....על מה אתה מדבר?
בחברה העירונית אף מזגן לא עבד באף אוטובוס (למעט של האוטובוס בקו 1 וקו 10 של המאפיונרים)
אני בטוח כשבמטרודן אוטובוס נעמד הוא נכנס למוסך ומתוקן....
בחברה העירונית הגרר של אבי הזקן היה עובד שעות נוספות....היו גוררים למוסך (מול בית נועם) והאוטובוס יכל לחכות שם לתיקון.....לעד.
אני זוכר את הכתבות בכל הנגב דאז שבהם נהגי התחבורה מתבכיינים שיש 60 אוטובוסים שעומדים במוסך כי אין כסף לתקן וכבר אין במה לספק את השירות
 
אתה צריך להבין נקודה מאוד חשובה פה שאתה מאוד מפספס, אוטובוס נמוך רצפה תמיד יהיה בנקודת חולשה מול מאן SL.
כל בור בכביש, כל קפיצה, כל באמפר עושים שמות באוטובוסים האלה ולכן מעבר לשיקולי עלות הרכישה הנטיה היא לכיוון הנמוכי כניסה ולא הנמוכי רצפה בגלל השרידות הנמוכה יחסית שלהם את תלאות הדרך, אז הם יקרקשו, ירעישו וכן.....גם לפעמים החום עולה, בכל כלי רכב זה יכול לקרות....
אני לא מבין למה אתה בכלל פונה למטרודן שהתקלקל להם אוטובוס באמצע היום.....מה אתה חושב שאתה מגלה להם משהו שהם לא יודעים? מה אתה מנסה להשיג מעצם הפניה הזאת? אתה רוצה להציע להם את שירותיך כמכונאי? הנהג גם יכל לעשות תאונה בדרך....נו מה לעשות? קורה....מה אתה רוצה שיתנו לך כתשובה הגיונית לפניה הזויה?
בטח שהמצב היום להיטומזה אומר שלמטרודן יש 60 מכונות שנתקעות על ימין ושמאל
שהמזגנים שלהם לא תמדי עובדים או שעובדים רק בקדמת האוטובוס וכל מה שמאחרוי הדלת האחרוית מזיע? שהם משמעים רעשים מוזרים של שריקות, של כחכוחים לא ברורים. שיש להם מושבים מתפרקים, שיש להם עמודים מתנדנדים עד כדי התפרקות קרובה וכו'?
 
אהה ולמטרודן אין את הרזרבות האלו שיכולות לשבת במוסך, אז הם פשוט מעדיפים להפעיל את התח"צ עם גרוטאות שלא ראויות להסעת נוסעים וגם מסוכנות להסעת נוסעים בחלקן.
 
תענוג.
 
אתה מנסה לצייר את זה שהמצב עכשיו הוא להיט לעומת מה שהיה פעם, אז לא. רק בשנתיים האחרונות של החברה העירונית זוכירם לי אוטובוסים שהשתנקו, השמיעו רעשים מוזרים ונתקעו. אבל כבר 3 שנים שבחודשי הקיץ הגרוטאות של מטרודן נתקעות כי חום המנוע עולה, הנוסעים מורדים מהאוטובוס והנהג מחכה שהאוטובוס יתקרר כדי להמשיך.
 
זה שירות טוב? זה שירות סביר? וכשזה קורה בקו שהתדירות שלו היא פעם בחצי שעה, מה אגיד לך - כיף גדול וודאות אמיתית לכך שעדיף לך לקחת מונית ספיישל. כמו בימים הטובים של הרולטה שלא ידעת אם התח"צ תפעל או לא (כשלרוב היא פעלה), כאן רק הרולטה היא בהחלט יומית, האוטובוס יתקע או לא יתקע? יהיה מזגן או ליהיה מזגן? המושב בטוח לישיביה הוא שאנער אותו קודם כדי לראות שחצי ממנו לא מתקפל לגמרי כלפי המושב שלפניו...
בהשוואה לחברה העירונית יש לך היום שירות של לימוזינות.....על מה אתה מדבר?
בחברה העירונית אף מזגן לא עבד באף אוטובוס (למעט של האוטובוס בקו 1 וקו 10 של המאפיונרים)
אני בטוח כשבמטרודן אוטובוס נעמד הוא נכנס למוסך ומתוקן....
בחברה העירונית הגרר של אבי הזקן היה עובד שעות נוספות....היו גוררים למוסך (מול בית נועם) והאוטובוס יכל לחכות שם לתיקון.....לעד.
אני זוכר את הכתבות בכל הנגב דאז שבהם נהגי התחבורה מתבכיינים שיש 60 אוטובוסים שעומדים במוסך כי אין כסף לתקן וכבר אין במה לספק את השירות
 
אתה צריך להבין נקודה מאוד חשובה פה שאתה מאוד מפספס, אוטובוס נמוך רצפה תמיד יהיה בנקודת חולשה מול מאן SL.
כל בור בכביש, כל קפיצה, כל באמפר עושים שמות באוטובוסים האלה ולכן מעבר לשיקולי עלות הרכישה הנטיה היא לכיוון הנמוכי כניסה ולא הנמוכי רצפה בגלל השרידות הנמוכה יחסית שלהם את תלאות הדרך, אז הם יקרקשו, ירעישו וכן.....גם לפעמים החום עולה, בכל כלי רכב זה יכול לקרות....
אני לא מבין למה אתה בכלל פונה למטרודן שהתקלקל להם אוטובוס באמצע היום.....מה אתה חושב שאתה מגלה להם משהו שהם לא יודעים? מה אתה מנסה להשיג מעצם הפניה הזאת? אתה רוצה להציע להם את שירותיך כמכונאי? הנהג גם יכל לעשות תאונה בדרך....נו מה לעשות? קורה....מה אתה רוצה שיתנו לך כתשובה הגיונית לפניה הזויה?