אתה כותב מאמוציות ולכן כותב הרבה
דברים לא נכונים וגם לא מעט שטויות.....
 
אני אתחיל מנפלאותיה של החברה העירונית.
בחברה העירונית מעולם, באף רגע נתון לא הפעילה בבאר שבע 160 אוטובוסים, שכח מהמספר הזה כי אין לו אח ורע במציאות.
היום היחיד בו החברה העירונית התקרבה (וגם אז, לא ממש התקרבה) למספר הזה היה למשך שבועיים ימים שכל אוטובוסים הB7L שאתה נוסע בהם היום במטרודן עמדו בבונדד עם מדבקות של החברה העירונית עליהם במושב שדה עוזיה וחיכו שעיריית באר שבע תשלם בשביל לשחרר אותם, אתה הספקת לראות במציאות רק 2 כאלה נוסעים על כבישי באר שבע כשהם מעוטרים במדבקות החברה העירונית, אחד מהם היה בקו 9 (אני זוכר עד היום)
שבועיים אחרי כן, החברה נסגרה ומטרודן נכנסה לעבודה במקומם ורכשה את האוטובוסים הללו כולל חלק נרחב מהזבל של החברה העירונית.
לחברה העירונית בתקופת השפעה היו 110 אוטובוסים, לא היו 160 מעולם.
 
150 ימי שביתה בתחילת העבודה זה בסדר, מאז אותה שביתה.....האם הושבתה התחבורה בבאר שבע? (אני לא זוכר שהושבתה....) לעומת זאת, ב30 שנות פעילות של התחבורה הציבורית, כל יום משחקים ברולטה.....יגיע האוטובוס או לא יגיע האוטובוס.....
אתה מדבר על מה שאתה הלכת ב150 ימי שביתה.....אתה רוצה שאני אספר לך כמה אני רצתי כשהבנתי שהיום לא בזין של הנהגים של החברה העירונית לעבוד?
החברה הזו הייתה רקובה, לא מתפקדת ודפוקה בכל פרמטר אפשרי למעט פרמטר אחד - דיוק בזמנים: האוטובוסים הגיעו בדיוק של שניות אבל.....זה היה קורה רק כשהם הסכימו לעבוד.
עשרות ימי השבתה מידי שנה, אוטובוסים ישנים, עשרות כלים שעמדו במוסכי החברה בלי חלקים כי אין כסף, ושאין כסף אין אוטובוסים ושאין אוטובוסים אנשים לא מגיעים לעבודה כי האוטובוס מדלג עליהם בתחנה
אני זוכר שבאחת השביתות שלהם הם שרפו אוטובוס, לא פחות ולא יותר.....למישהו זה הזיז? ממש לא....הציבור מטומטם והציבור ימשיך לשלם, מהארנונה שלי קנו את האוטובוס שהם שרפו.
 
בעיה ישראלית נפוצה היא זכרון סלקטיבי, אז אתה כנראה סובל מהבעיה הזאת, אני ממש לא.
 
קווי הרפאים שהופעלו בעבר לא הופעלו בגלל נחמדותם של עובדי התח"צ, מבחינתם שכולם יעבדו על קווים שנוסעים משום מקום לשום מקום בלי אף נוסע שעולה, כל מיני קווי הפלצה שהקריצו מהתחת כמו קו 1 או קו 10 שנועדו לנהגים הותיקים, אלה עם הפז"ם הכבד שהכבידו על המערכת במשכורות מנופחות שלא ביחס ישר עם העבודה שעשו.....אז להם נתנו את קו 10.....עושה טור של 15 דקות בלי לעצור באף תחנה כי אין את מי לקחת ומגרד את הביצים בחניון במשך שעתיים עד הטור הבא....30 אלף שקל בחודש בשביל לא לעשות כלום....
הקו לא מרוויח? את מי זה עניין בכלל? הציבור משלם את הדלק, הציבור משלם את התחזוקה, הציבור משלם את המשכורת שיז***ן הציבור, העיקר שהפרזיט יכול להגיד "עבדתי"
למה שיעבוד בקו 12? עם 7-8 טורים ב4 שעות ואלפי נוסעים? מה פתאום....עם ותק של 30 שנה אין דברים כאלה....
 
ככה הייתה נראית התחבורה הציבורית בבאר שבע, ככה היא נראתה באמת.....לא כמו שאתה מתאר אותה....כחברה שעשתה חסד עם הנוסעים ה"מסכנים" שיש להם 3000 ש"ח למנוי לקאנטרי קלאב לשנה אבל אין להם איך להגיע....מסכנים ממש....
 
כמות המשתמשים בתחבורה הציבורית בבאר שבע רק הולכת וגדלה משנה לשנה, לנתונים שאתה מעלה אין שום אחיזה מהקרקע שכן כנראה שלפת אותם מהמותן, היום בשנות ה2000 הגישה לתחבורה ולתכנון התחבורה שונה מהותית מאופן בו התייחסו לנושא בשנות ה80 וה90.....ושוב, מה שהיו עושים בחברה העירונית זו לא דוגמא, שם עשו מה שבא להם ובגלל זה זה גם היה נראה ככה, היום אין את השוק הזה, נגמרו ימי החלטורה, יש רשיון, יש תנאי הפעלה ונצמדים לתנאים האלה כי יש סנקציות וטוב שכך, לפעמים זה לטובתך ולפעמים זה לרעתך.
אם לפני 20 שנה היית יכול להתקשר לעיריה ולדבר עם אף אחד על זה שהאוטובוס לא מגיע, היום יש לך את מטרודן לפנות אליה ויש את משרד התחבורה ויש מי שיתן את התשובות ושצריך גם את הדין