מכרז חדש לרכבת העמק

מצב
הנושא נעול.

Azazel

New member
לפי מיטב הבנתי לא יהיה מחלף

באמת רעיון דבילי..
אגב, במודל שלך חסר הירידה מגשר הצ'ק פוסט לכביש הראשי. מעניין איך זה ישתלב, בעיקר אם אמור להיות מחלף בין כביש 75 לכביש 4.. זה הולך להיות צפוף מאוד, ככה נראה לי. אני מקווה שלא ויתרו על הרעיון עם בניית גשר הצ'ק פוסט.
לפי מיטב הבנתי לא יהיה מחלף
בין 4 ל75. יהיה פשוט גשר של 75 מעל 4. ( כתבתי וסרטטתי על זה לפני כחודש בפורום)
 

Azazel

New member
התמונה לא עלתה לי.../images/Emo10.gif

מצאתי!
ותיקון - תחנת הרכבת לא תהיה מעל מרכזית המפרץ. תודה למשתמש איליה. שפירסם את התמונה לפני 10 חודשים 8-|
התמונה לא עלתה לי.

 

Azazel

New member
איזה יופי!../images/Emo41.gif

ננסה לעלות אותה שוב..
זו תמונה מהממת! (c) כל הזכויות שמורות לאיליה..
איזה יופי!

אך נשארות מס' שאלות. איפה כביש גישה למנהרת הכרמל( אמור להיות במקום שבו יש את הכביש החד מסלולי בדגם). ועוד: מה מקור הצילום המצוין הזה, ואיפה אני יכול לראות דגמים של המשך נתיבי מפרץ באיזור הטכני ( אמור להיות מחלף גדול) שימשיך מהטכני לוולקן בצורת כביש מהיר, ללא רמזורים בכל הקטע, וימשיך ללא רמזור גם דרך וולקאן, ויהפוך לעוקף קריות.
 
מחלף לב המפרץ של הרכבת

לשמחתנו, המפרצית היא תחנה זמנית

המפרצית משרתת יותר נוסעים מאשר חוף הכרמל, ואני מקווה שהיא גם תיראה בהתאם. אם אני זוכר נכון, התחנה העתידית תיבנה איפה שהיום נמצא חניון המכוניות, ויהיו לה שתי קומות. והתחנה של רכבת העמק תהיה על הגג שלה, או ממש לידה... וגם התחנה של הרכבת הקלה משתלבת שם. אני אנסה למצוא את הדגם בארכיון... למה שהגשר יעבור מעל המסילה חיפה-נהריה? הרי המסילה שתעבור על הגשר מתפצלת מהמסילה לנהריה, אז אין סיבה שאחת תעבור מעל השניה אלא אם כן בונים מחלף מסילתי. לגבי צומת יגור, גם אני מאד מקווה שיהיה גשר מעל הכביש צומת יגור - נשר, ולא ידפקו את הנכנסים לנשר ממזרח. לא יהיה חיבור ישיר בין המסילה נהריה-לב המפרץ לבין מסילת העמק, ולכן תיאלץ להחליף רכבת בלב המפרץ או בחיפה מרכז.
מחלף לב המפרץ של הרכבת
אכן, בצומת לב המפרץ של הרכבת מתוכנן מחלף מסילתי, שיאפשר גישה מקו העמק לשני הקוים אל ומחיפה בלי לחצות אף קו.
 

ה דרומי

New member
נצל"ש שאלה לחן מ האם תחנת זבולון

מחלף לב המפרץ של הרכבת
אכן, בצומת לב המפרץ של הרכבת מתוכנן מחלף מסילתי, שיאפשר גישה מקו העמק לשני הקוים אל ומחיפה בלי לחצות אף קו.
נצל"ש שאלה לחן מ האם תחנת זבולון
תחנת הרכבת זבולון היתה תחנת נוסעים או רק תחנה תפעולית שאלה נוספת תחנת החותרים האם היא תחנה פעילה{נוסעים}.. תודה מראש לתשובות
 
תחנות זבולון והחותרים

נצל"ש שאלה לחן מ האם תחנת זבולון
תחנת הרכבת זבולון היתה תחנת נוסעים או רק תחנה תפעולית שאלה נוספת תחנת החותרים האם היא תחנה פעילה{נוסעים}.. תודה מראש לתשובות
תחנות זבולון והחותרים
כמו שמבט חטוף בלוח הזמנים של הרכבת יראה, תחנות זבולון והחותרים אינן תחנות נוסעים. לגבי זבולון אני יכול לומר שאף פעם גם לא עצרו בה רכבות נוסעים סדירות, היות והיא נמצאת פחות-או-יותר מתחת לגשר פז, בשטח שמשמש עוד מלפני קום המדינה כקצה המזרחי של מוסך הרכבת וכצומת לכיוון איזור חברות הדלק. לגבי החותרים אני לא רוצה להתחייב על העבר הרחוק, אבל לא זכור לי שראיתי את שמה אי פעם בלוחות הזמנים הישנים.
 

ה דרומי

New member
ושוב רק../images/Emo51.gif על ההסבר ../images/Emo39.gif

תחנות זבולון והחותרים
כמו שמבט חטוף בלוח הזמנים של הרכבת יראה, תחנות זבולון והחותרים אינן תחנות נוסעים. לגבי זבולון אני יכול לומר שאף פעם גם לא עצרו בה רכבות נוסעים סדירות, היות והיא נמצאת פחות-או-יותר מתחת לגשר פז, בשטח שמשמש עוד מלפני קום המדינה כקצה המזרחי של מוסך הרכבת וכצומת לכיוון איזור חברות הדלק. לגבי החותרים אני לא רוצה להתחייב על העבר הרחוק, אבל לא זכור לי שראיתי את שמה אי פעם בלוחות הזמנים הישנים.
ושוב רק
על ההסבר
 

Azazel

New member
אלהים ישמור, איך זה ייכנס../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

מחלף לב המפרץ של הרכבת
אכן, בצומת לב המפרץ של הרכבת מתוכנן מחלף מסילתי, שיאפשר גישה מקו העמק לשני הקוים אל ומחיפה בלי לחצות אף קו.
אלהים ישמור, איך זה ייכנס

המקום גם ככה עמוס בתשתיות מתוכננות!!!
 

python 4

New member
נניח שהייתי שואל מה זה מחלף מסילתי

מחלף לב המפרץ של הרכבת
אכן, בצומת לב המפרץ של הרכבת מתוכנן מחלף מסילתי, שיאפשר גישה מקו העמק לשני הקוים אל ומחיפה בלי לחצות אף קו.
נניח שהייתי שואל מה זה מחלף מסילתי
האם הייתי מועף מהפורום בבושת פנים?
 

mucool2

New member
בבושת פנים אולי לא...

נניח שהייתי שואל מה זה מחלף מסילתי
האם הייתי מועף מהפורום בבושת פנים?
בבושת פנים אולי לא...
מחלף מסילתי הוא כמו כל מחלף, רק עם מסילות ברזל במקום כבישים. כלומר, מפגש שבו יש הפרדה מפלסית בין מסילות חוצות. וכאות הוקרה על אומץ הלב שהפגנת שלא התביישת לשאול, קבל קישור לכמה מחלפים לא מסילתיים ליד מקום מגורי הנוכחי.
 

Image of me

New member
היום יש בארץ מחלף מסילתי אחד(נכון?)

בבושת פנים אולי לא...
מחלף מסילתי הוא כמו כל מחלף, רק עם מסילות ברזל במקום כבישים. כלומר, מפגש שבו יש הפרדה מפלסית בין מסילות חוצות. וכאות הוקרה על אומץ הלב שהפגנת שלא התביישת לשאול, קבל קישור לכמה מחלפים לא מסילתיים ליד מקום מגורי הנוכחי.
היום יש בארץ מחלף מסילתי אחד(נכון?)
במקום שבו הקו לנתב"ג מתפצל מהקו ללוד. המסילה לנתב"ג מתפצלת באמצע במקום להתפצל מהצד, וכך נמנע מפגש רכבות מיותר.
 

python 4

New member
עכשיו אני מבולבל לגמרי..

היום יש בארץ מחלף מסילתי אחד(נכון?)
במקום שבו הקו לנתב"ג מתפצל מהקו ללוד. המסילה לנתב"ג מתפצלת באמצע במקום להתפצל מהצד, וכך נמנע מפגש רכבות מיותר.
עכשיו אני מבולבל לגמרי..
יש למישהו אולי תמונה של מחלף מסילתי שכזה?
 

python 4

New member
../images/Emo51.gif

בבושת פנים אולי לא...
מחלף מסילתי הוא כמו כל מחלף, רק עם מסילות ברזל במקום כבישים. כלומר, מפגש שבו יש הפרדה מפלסית בין מסילות חוצות. וכאות הוקרה על אומץ הלב שהפגנת שלא התביישת לשאול, קבל קישור לכמה מחלפים לא מסילתיים ליד מקום מגורי הנוכחי.
 

טייגרמן

New member
הם חייבים

לשמחתנו, המפרצית היא תחנה זמנית

המפרצית משרתת יותר נוסעים מאשר חוף הכרמל, ואני מקווה שהיא גם תיראה בהתאם. אם אני זוכר נכון, התחנה העתידית תיבנה איפה שהיום נמצא חניון המכוניות, ויהיו לה שתי קומות. והתחנה של רכבת העמק תהיה על הגג שלה, או ממש לידה... וגם התחנה של הרכבת הקלה משתלבת שם. אני אנסה למצוא את הדגם בארכיון... למה שהגשר יעבור מעל המסילה חיפה-נהריה? הרי המסילה שתעבור על הגשר מתפצלת מהמסילה לנהריה, אז אין סיבה שאחת תעבור מעל השניה אלא אם כן בונים מחלף מסילתי. לגבי צומת יגור, גם אני מאד מקווה שיהיה גשר מעל הכביש צומת יגור - נשר, ולא ידפקו את הנכנסים לנשר ממזרח. לא יהיה חיבור ישיר בין המסילה נהריה-לב המפרץ לבין מסילת העמק, ולכן תיאלץ להחליף רכבת בלב המפרץ או בחיפה מרכז.
הם חייבים
לבנות גשר מעל צומת יגור, הכביש דיי עמוס גם ככה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה