מכתב ששלחתי למכבי, בשאיפה שיגיע לעיניי מזרחי:

זה לא נכון

מכבי בחוזה עם היורוליג כי היא מפלצת רייטינג , ולכן מכניסה הרבה ליורוליג , אם היא תמשיך להיות מפלצת רייטינג שמענינת את האוהדים הפתאים שלה לא משנה מה התקציב , בחיים לא יגיע שום מכתב, כי זה הטריגר.
 

chitanat

New member
בסופו של דבר זה יגיע

בקצב שאנחנו ממשיכים הרבה אוהדים נמאס להם לראות את הקבוצה ואחוזי הצפייה רק ירדו
אין מה לעשות כל עוד פדרמן במכבי תהיה נסיקה והריסה של שם המועדון
מכבי לא יכולה לשמור על שם גדול לאורך שנים בסופו של דבר זה ייפסק
 
זה נכון , רק התיחסתי לטריגר

הטריגר הוא לא התקציב , אלא האטרקטיביות של מכבי בעיני קהל היעד, זה אכן קשור לתקציב , אבל בצורה עקיפה , וכפי שמוכיחים כל מיני אוהדים שבעיני הם פתאים , כאן בפורום , הם מבלבלים נאמנות לקבוצה עם נאמנות לבעלים שהקבוצה היא כלי בעיניו למימוש מטרות שלא קשורות לספורט.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
תשמע לפני השושלת ה 1,יד אליהו דאז היה חצי מלא ויש מצב שבקצב הזה אחוזי הצפייה יתרסקו ויגיע גם פחות קהל בסופו של דבר ואז החוזה יבוטל עם היורוליג בסופו של דבר.

יש חור בתקציב ואף אחד במכבי לא מסביר מאיפה החור הזה מגיע עד היום וזה נמאס. אם יש מיתון,אני מקבל את זה,אבל מכבי צריכה לומר את זה לכל האוהדים ולא לנסות לשרוף את בלאט שהיא הורידה את התקציב ולטעון שהוא אשם בחוסר ההצלחה של מכבי,כפי שהפדמנים ניסו לעשות!
 
נכון מאד

לדעתי רק דבר אחד יכול להסביר את החור בתקציב והוא התשלום לרענן כץ על החלק שלו בבעלות , אני לא מוצא שום דבר אחר כל כך משמעותי מבחינה כספית , אבל אם זה נכון זו שערוריה , אם אכן קנו את החלק של כץ מתוך התקציב של מכבי ולא מכסף אישי שלהם.
שוב , לא יודע אם זה נכון, אבל אין לי הסבר אמיתי ל"בעיות הכלכליות" שרק הופכות משמעותיות מעונה לעונה , כשעלות המנויים רק גדלה משנה לשנה , כשבשנתיים האחרונות נוספו 2000 מנויים ותאי צפיה מפוארים , יש הכנסות מחנות שלא היו קודם, ועם כל זה התקציב רק מתקצץ והבעיות הכלכליות גוברות , דיסוננס.
 

lb22

New member
הדבר היחיד שעולה לי לראש

בנוגע לחור הכלכלי זה הדבר הבא :

היכל נוקיה. הרי מכבי שילמו כסף על בנייתו , התאים שיש שם אומנם מושכרים דרך מכבי אבל רוב הכסף לא מגיע למכבי ..
זו גם אופציה.
 

lb22

New member
קראתי משהו על זה אז שבנו את ההיכל

אני זוכר שקראתי שמכבי נתנו סכום כסף עבור התאים בהיכל קרי עבור השימוש בהם.

עדיין רוב הכסף לא הגיע ממכבי אבל הם שילמו משהו.
 

Modax

New member
ירידה לצורך עליה, הלוואי באמת שיעיפו אותנו

לאיזה שנה ככה
 
כל עוד מנויים יחטפו שבוע אחרי שיצאו לקופות

אני לא רואה סיבה להנהלת מכבי להוריד במחירים (ההזויים) של מכבי בשנים האחרונות.
הקבוצה הזו זה עסק ואין פה חשיבה לאומית כמו שיש כאן חשיבה עסקית של כמה שיותר לגרד כסף מהמוצר הזה שנקרא מכבי ובין לבין לקוות שהקהל יתחבר לקבוצה כמה שיותר. את תפקיד דבק הסלוטפ מאייש דייויד בלאט שאמור להדביק את כל החסכונות לתוצר איכותי, האוהדים השכליים, אלה שבוחנים כל מהלך וקוראים את העבודה בעיניים הם מזעריים מדי כדי שתהיה רעידת אדמה הנהלתית במועדון.
מספיק שאתה יודע לענות על תשובות בתקשורת, ושיש לך מאמן כמו בלאט שיש לו את הכישרון להבין שחקנים ולהוציא מהם הרבה, וזה מתכון שיכול להמשיך שנים רבות במכבי.
שינוי אמיתי יבוא רק כשההנהלה תבין שהיא יורה לעצמה ברגליים.
והרגליים הם האוהדים. לא רואה את זה קורה כי אנשים אוהבים מדי את משחקי היורוליג בשביל להתחיל להלחם בהנהלה ולא להגיע למשחקים.
 
למעלה