מנהרות הכרמל: העבודות מתחילות החודש

bernuli

New member
אני רציני, חברים

זו שיטת הכרייה : פיצוץ, שבירה, פינוי, תימוך ראשוני ותימוך סופי הקבלן שיבצע את העבודה עבור היזם הוא קבלן סיני גדול
 

fireman

New member
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות

אז אני משאיר את זה למי שמחכה לכביש הזה
 

alantan

New member
תשמע, מיליארד סינים...

צריך רק שכל אחד יעשה מטר מעוקב, וכבר יש לך קוביה של 1000 ק"מ מכל צד!
 

mucool2

New member
../images/Emo128.gif בלתי מספיק בחשבון

הקוביה תהיה של קילומטר³ בלבד.
 

alantan

New member
אופס, הבלתי מספיק הוא בתחביר

נפלט לי 1000 ק"מ במקום 1000 מ' או 1 ק"מ!
 

alantan

New member
אופס, שוב טעות

אני לא מודע לקיצורים של מטר מעוקב וק"מ מעוקב...
 

fireman

New member
אבוי

אלן, עמית ירביץ לך בסוף
1000 מ"ר זה דונם 50X20 מ' למשל 1000X1000 מ' זה קמ"ר.
 

yairp4

Active member
מחלק הצ'ק פוסט

לא יהיה חיבור מהיר ונוח לכביש 75? ומה עם חיבור לחלק הצפוני של נתיבי המפרץ לכיוון הקריות? לפי ההדמיה תהיה צומת (ולא מחלף) מצפון לעמדות התשלום - אפשר כבר עכשיו לדמיין את הפקקים האדירים...
 

eyalmel

New member
יהיה חיבור לנתיבי המפרץ

למחלף יגאל ידין (שנמצא עכשיו בבניה) ככה שהנוסעים במנהרות יוכלו להמשיך צפונה בכביש עוקף קריות (אם וכאשר יבנה....)
 

yairp4

Active member
תארתי לעצמי שיהיה חיבור כזה

השאלה היא איך הוא יעשה. לפי ההדמיה יש צומת מיד אחרי עמדות התשלום בצ'ק פוסט, ואני לתומי חשבתי שכל העסק יהיה כביש מהיר, בלי צמתים ובלי רמזורים שיגרמו לפקקים (ובכך יפחיתו את הכדאיות לנסוע בכביש). אגב, למישהו יש שרטוטים כלשהם של מערכות המחלפים בכביש? (צ'ק פוסט, חיפה דרום והמחלף בגרנד קניון)
 
למעלה