קפטן פיליפס
New member
מנסים לעקוץ אותי?
יש איזשהו מוכר ישראלי שהזמנתי ממנו מוצר
המחיר שהזמנתי אותו היה נמוך ממה שהמוצר באמת שווה בשוק, המוכר הבין את זה ולכן נסג בו כמובן עם טענה פוליטית "דיברתי עם הספק שלי והוא אמר שיקח למוצר 90 יום להגיע לישראל,ועוד 30 יום עד שהמוצר יגיע ליעד"
ואז הוא הלך והעלה את מחיר המוצר ב100% חחחחחחחחחחחח
יותר מצחיק מזה לא ראיתי. כמה פתטי.
אבל עזבו את זה, אמרתי לו סבבבה תבטל את המשלוח ותחזיר לי את הכסף
הלכתי לפאיפאל ופתחתי CASE שהמוצר לא הגיע ליעד,
ועכשיו הוא שלח לי את ההודעה הזאת
Dear customer,
We absolutely understand and sorry.
We noticed that you Open an "un recieved item" case, and this case is not our problem in this situation.
Please send us cancel request and If you can delete the case that you open and we will bring you all of your money Back.
אני פוחד שברגע שאבטל את הבקשה בפאיפאל אני כבר לא אוכל לפתוח CASE שני, והמוכר פשוט יעלם עם הכסף
מה עליי לעשות?
יש איזשהו מוכר ישראלי שהזמנתי ממנו מוצר
המחיר שהזמנתי אותו היה נמוך ממה שהמוצר באמת שווה בשוק, המוכר הבין את זה ולכן נסג בו כמובן עם טענה פוליטית "דיברתי עם הספק שלי והוא אמר שיקח למוצר 90 יום להגיע לישראל,ועוד 30 יום עד שהמוצר יגיע ליעד"
ואז הוא הלך והעלה את מחיר המוצר ב100% חחחחחחחחחחחח
יותר מצחיק מזה לא ראיתי. כמה פתטי.
אבל עזבו את זה, אמרתי לו סבבבה תבטל את המשלוח ותחזיר לי את הכסף
הלכתי לפאיפאל ופתחתי CASE שהמוצר לא הגיע ליעד,
ועכשיו הוא שלח לי את ההודעה הזאת
Dear customer,
We absolutely understand and sorry.
We noticed that you Open an "un recieved item" case, and this case is not our problem in this situation.
Please send us cancel request and If you can delete the case that you open and we will bring you all of your money Back.
אני פוחד שברגע שאבטל את הבקשה בפאיפאל אני כבר לא אוכל לפתוח CASE שני, והמוכר פשוט יעלם עם הכסף
מה עליי לעשות?