מנסים לעקוץ אותי?

מנסים לעקוץ אותי?

יש איזשהו מוכר ישראלי שהזמנתי ממנו מוצר
המחיר שהזמנתי אותו היה נמוך ממה שהמוצר באמת שווה בשוק, המוכר הבין את זה ולכן נסג בו כמובן עם טענה פוליטית "דיברתי עם הספק שלי והוא אמר שיקח למוצר 90 יום להגיע לישראל,ועוד 30 יום עד שהמוצר יגיע ליעד"
ואז הוא הלך והעלה את מחיר המוצר ב100% חחחחחחחחחחחח
יותר מצחיק מזה לא ראיתי. כמה פתטי.
אבל עזבו את זה, אמרתי לו סבבבה תבטל את המשלוח ותחזיר לי את הכסף
הלכתי לפאיפאל ופתחתי CASE שהמוצר לא הגיע ליעד,
ועכשיו הוא שלח לי את ההודעה הזאת

Dear customer,
We absolutely understand and sorry.
We noticed that you Open an "un recieved item" case, and this case is not our problem in this situation.
Please send us cancel request and If you can delete the case that you open and we will bring you all of your money Back.

אני פוחד שברגע שאבטל את הבקשה בפאיפאל אני כבר לא אוכל לפתוח CASE שני, והמוכר פשוט יעלם עם הכסף
מה עליי לעשות?
 

francolana

New member
לא לבטל. מקרה קלאסי לשלילי

אתה לא צריך לבקש ביטול עסקה. הוא יכול לעשות את זה לבד.
 
ביטול עיסקה

אני מפחד שאם אבטל אני לא אוכל לפתוח יותר. אם אני אוכל אז אין לי בעיה לבטל את הבקשה. כי הוא טען שיחזיר את הכסף
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה צודק, ולכן קיבלת תשובה לא לבטל. שיחזיר את הכסף.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי זה "הבחור" ולמי הוא שילם? אני לא מבינה מה אתה אומר...

האם כוונתך לומר שהמוכר החזיר לך את הכסף? אם הוא ביטל את העסקה נשמע הגיוני שהכסף יוחזר (למעשה בעלי אקספרס המוכר לא מקבל את הכסף עד שהלקוח מאשר שקיבל את המוצר או עד שמגיע התאריך האחרון המשוער להגעתו והלקוח לא ערער).
 
קיבלתי את הכסף ממנו כבר

אבל באיביי עצמו רשום לי על המוצר שלו כ
"UNPAID ITEM"
לא מבין מה ה אומר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה אומר שלאיביי יש באג; פשוט תתעלם מזה.

(ותתעלם ממה שכתבתי לגבי עליאקספרס, התבלבלתי בינך לבין מישהו ששאל בשרשור אחר).
 

אבי לב50

New member
אינני חושב שזה באג

גם לי היה מקרה עם מוכר שהחזיר לי את הכסף כי המוצר אזל, הוא שלח הודעה והתנצל, ומיד לאחר מכן זה הופיע כ-Unpaid item.
לכן אינני חושב שזה באג.
אבל אולי זה באג קבוע...
 

Amiram_e

New member
זה לא באג. ככה זה עבד תמיד

אם כבר אפשר להגדיר את זה בשפת המתכנתים כ "באג קונספטואלי". כזה שנוגד הנדסת אנוש טריוויאלית.
ברגע שהוחזר כסף המכירה מזוהית כ "לא שולמה" ונכנסת לקטגוריה של unpaid.
כזכור לי זה לא נשאר שם כל הזמן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה באג קבוע... פעם זה לא היה כך. מתישהו מישהו כנראה נגע בקוד

ומאז בכל פעם שמוכר מחזיר את הכסף המוצר מופיע כאילו לא שולם...
זה כמובן לא אמור להיות כך, וכשהתחלתי לקנות באיביי זה אכן לא היה כך. אולי זה פיצ'ר...
 

אבי לב50

New member
ואולי זה לא באג אלא משהו מכוון?


גם עמירם חושב שזה לא באג.
אז נכון, פעם זה לא היה, אבל זה ככה כבר הרבה זמן.
ואני חושב שאם זה היה באג הם היו מתקנים את זה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שההיגיון בו הוא...? להטעות ולבלבל את הקונים?


העובדות הן שפעם זה לא היה כך ואין סיבה שזה יהיה כך, ומשלב מסוים זה נהיה כך וזה מבלבל את הלקוחות (מאז שזה קרה כל כמה זמן לקוח מבולבל שואל על כך בפורום). בשורה התחתונה, unpaid הוא סטטוס שגוי ומבלבל (כי הלקוח כן שילם) ובפועל צריך פשוט להתעלם ממנו. לכן אני קוראת לזה "באג"; אתה יכול לקרוא לזה "יהושוע".
 

אבי לב50

New member
ההגיון בו אומר שזה מוצר שלא שולם. וזה נכון.

אותי זה לא בלבל בכלל, כי ידעתי שהכסף הוחזר לי ולכן הבנתי שככה צריך להיות.
פשוט וקל!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, זה לא נכון. המוצר שולם, ולאחר מכן המוכר החזיר את התשלום.

למה שהסטטוס לא יהיה "התשלום הוחזר"? זה סטטוס שאכן משקף את המציאות! לעומת זאת סטטוס "לא שולם" מבלבל את הלקוחות מאחר שהוא מופיע כשאכן לא בוצע תשלום כלל, והלקוח נדרש לשלם (אחרת הוא עלול לחטוף דרישה לתשלום ואם יתעלם ממנה גם "נקודה שחורה"). כל מי שמבין קצת בתכנות מערכות יודע שאין שום היגיון שהמערכת תציג מצבים שונים בסטטוס זהה (ובעבר היא אכן לא עשתה זאת!). הראשון הוא מצב בעייתי שהקונה מחויב להתייחס אליו, והשני מצב תקין לחלוטין (שמלחיץ את הקונים לחינם).

אז אותך זה לא מבלבל, סבבה לך; אולי אתה רגיל כי לא קנית באיביי בתקופה שזה לא היה כך. אחרים מתבלבלים ונלחצים, ולראיה, השאלה הזאת חוזרת כאן לא פעם (ובצדק). אם איביי עשו זאת בכוונה אין לי אלא לבוז למקבלי ההחלטה; אבל זו לא תהיה הפעם הראשונה או האחרונה שחברה יוצרת פיצ'ר שהמשתמשים קוראים לו "באג"
.
 

אבי לב50

New member
אז תכתבי להם למרות בזבוז הזמן.

אולי תופתעי מהם לטובה.
אל תהיי שלילית...
 

אבי לב50

New member
איזו מצחיקה את
הרי כתבתי שזה לא מפריע לי

ואם לך זה מפריע, כפי שכתבת, אז תכתבי להם את.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא כתבתי שזה מפריע לי (אני הרי מודעת לכך) כתבתי שזה באג.

 
למעלה