מנסים לעקוץ אותי?

אבי לב50

New member
כתבת "אחרים מתבלבלים ונלחצים". אז תהיי טובה ותעזרי להם.


 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון! אז איך הסקת מזה שזה מפריע *לי*? במקום לנדב אותי, תתנדב

בעצמך. תהיה טוב ותעזור להם.
 

אבי לב50

New member
בעיני זה לא באג אלא משהו מכוון.

ואם אני לא חושב שזה באג, מה שאת חושבת שכן, מדוע שאנדב את עצמי לכתוב משהו שלא נראה לי שזה כפי שאת חושבת??? אהה???
אני כותב לא מעט על דברים שאני מוצא לנכון שהם בבחינת תקלות, ומכיוון שבאג זאת תקלה, ולא נראה לי שזאת תקלה, למה שאכתוב???
יש מבינה?

את חושבת שזה באג? תתכבדי ותתריעי בפני האחראים לו.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובעיניי אין טעם לפנות לאיביי בנושא (להערכתי לא אכפת להם)

ואם אני לא חושבת שיש טעם לכתוב להם, ואתה זה שחושב שכן, אז מדוע אנדב את עצמי לכתוב משהו שלא נראה לי יזיז להם כפי שאתה חושב??? אהה???
יש מבין?
 

אבי לב50

New member
מה שאני לא מבין

זה איך הבנת מהדברים שכתבתי שאני חושב שיש טעם לכתוב להם.
הרי כתבתי בצורה הכי ברורה שאפשר שבעיני זה לא באג אלא משהו מכוון.
זאת בעוד את כתבת שלדעתך זה באג.
לכן הצעתי לך שתכתבי להם, כי לדעתך זה באג.
את לא רוצה לכתוב להם?
אל תכתבי.
וכפי שאומרים במכשירי הקשר בצבא ובמשטרה: רות - סוף!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם אינך חושב שיש טעם לכתוב להם, למה הצעת לי לעשות זאת?

גם אני לא חושבת שיש טעם לכתוב להם, ולכן כתבתי לך שזה בזבוז זמן בעיניי. למרות זאת התעקשת וכתבת לי "אז תכתבי להם למרות שזה בזבוז זמן"... אני שמחה שעכשיו אתה סוף סוף מאשר לי לא לכתוב להם אם אני לא רוצה
. איזה מזל!
רות – סוף!
 

אבי לב50

New member
למרות ה"רות-סוף"...

הצעתי לך לכתוב להם כי את טענת שזה לא בסדר.
חבל שאת מתחכמת יותר מידי, מה שנקרא חוכמולוגית.
עד עכשיו חייכתי, עכשיו הצלחת קצת להרגיז אותי, רק קצת, ואני לא מתרגז בקלות...
וכאן באמת רות - סוף!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך מדוע אתה כותב שאינך מבין...? הצעת, התייחסתי להצעה.

הסברתי שאין טעם כי הם לא קשובים ללקוחות. זה הניסיון שלי. במקום לעצור כאן, המשכת והתעקשת שאכתוב בכל זאת לטובת הכלל (משמע כנראה אתה חושב שיש טעם, אחרת למה להציע לי ועוד להתעקש על כך?), ולכן עניתי שאם טובת הכלל כה חשובה לך, נדב את עצמך ולא אותי. עכשיו אתה ממשיך לענות בלופ אין-סופי שכשאנחנו בעצם מסכימים שאין טעם לפנות לאיביי, כל אחד מסיבותיו שלו. אז על מה הוויכוח, לעזאזל? כבר כתבת רות סוף, ובכל זאת אתה ממשיך...
&nbsp
בפעם הבאה תעצור מראש ב"לא תודה" הראשון, תפסיק להתעקש (כשמישהו אומר לך שהוא לא מעוניין וזה בזבוז זמן, פשוט כבד את רצונו וחסל), תפסיק להתווכח וכך לא תתרגז...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה בדיוק מה שאני חושבת עליך...
נו, לפחות יש הסכמה!

 

superman1234

New member
חחחחחחחחחחחח עמירם , חדר הם צריכים ?

טריליאן צריכה בניין שלם .

אני חייב לצרף את הקטע של מונטי פייטון - Argument Clinic

 

אבי לב50

New member


גם כשכתבתי שהיא קצת הרגיזה אותי זה היה בצחוק כדי לראות כיצד היא תגיב...
 

אבי לב50

New member
דרך אגב

מה דעתך כמשתמשת מאוד ותיקה באיביי לכתוב להם על הבאג הזה?
אם זה אכן באג לדעתי הם יעריכו אותך על הפניה שלך.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דעתי היא שזה בזבוז זמן. לצערי לא מדובר במערכת קשובה ללקוחות.

 

אבי לב50

New member
בינינו, גם 90% מהדיונים פה הם בזבוז זמן.

עם כל הכבוד לפלטפורמה (שדווקא די מזלזלת בנו) ולמשתתפים האחרים.
 
קיבלתי הודעה שאני מחוייב לקנות את המוצר

You've committed to buy this item. Please continue to checkout.
מה זה אומר?
למה אני לא מצליח להסיר את זה מהעגלה?
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קיבלת הודעה איפה? אתה שואל שאלות ומספק מעט מאוד מידע מסביב

עכשיו אתה מדבר על עגלה, חשבתי שדיברת על היסטוריית הרכישות שלך...
האם מדובר באותו מוצר מתחילת השרשור?
&nbsp
חשבתי ששילמת ושהמוכר ביטל והחזיר לך את הכסף; היכן אתה רואה הודעה? האם קיבלת אותה לדוא"ל? בבקשה נסה לפרט יותר.
 
למעלה