מנסים לעקוץ אותי?

המוצר מופיע בעגלה שלי

הוא מבקש ממני לשלם שוב על אותו מוצר שכבר הוחזר לי הכסף עליו

רשמתי על המוכר ביקורת שלילית על המעשה שעשה ואיבאיי מחקו לי את התגובה בושה וחרפה

 

trilliane

Well-known member
מנהל
שמת לב שהתשלום עומד על 0? כלומר אין לך באמת מה לשלם

נראה לי שהוא פשוט זיכה אותך בלי לבטל את העסקה ולכן היא עדיין מופיעה אצלך בעגלה. בד"כ כשמוכר נותן החזר זה כבר אחרי המשלוח, אבל אצלך בעצם המוצר לא נשלח ולכן הוא מופיע בעגלת הקניות.
&nbsp
להערכתי אתה יכול להתעלם מזה; בלאו הכי איביי לא עושים שום דבר אלא אם המוכר מוציא דרישה לתשלום, והוא מן הסתם לא יוציא לך דרישה לתשלום כשהסכום מאופס... (הוא הרי לא רוצה לשלוח לך את המוצר).
&nbsp
לסיכום, נראה לי שהכי פשוט יהיה להתעלם ולא לעשות שום דבר; אבל אם יש לך זמן, אנרגיות ואסרטיביות, אתה יכול להתקשר לאיביי ולדבר איתם.
 
אבל למה מחקו לי

את הביקורת השלילית שרשמתי עליו?
נראה כאילו איבאיי מגנים על המוכר הזה
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה לא יכול להשאיר משוב אם לא שילמת, וזה מופיע כלא שולם...

אני מניחה שהמשוב נמחק אוטומטית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמובן, אתה יכול לפנות למוכר ולבקש ביטול עסקה

יש בקשה מובנית כזאת (בדוק את הפעולות בהיסטוריית הרכישות). אבל זה רק למען הסדר הטוב, זה לא באמת משנה הרבה... וקיבלתי את התחושה שאתה לא ממש רוצה להתעסק איתו יותר או לפנות אליו שוב.

כשאני חושבת על כך שוב נדמה לי שקרה לי מצב שמוכר ביטל עסקה והיא עדיין הופיעה לי ככה... אני כבר לא זוכרת בדיוק כי זה היה מזמן. כאמור, איביי וה"באגים" שלהם. לפני כמה שנים זה לא היה קורה... לא ברור לי למה הם בלגנו את זה.
 
לא

אני רק לא מבין למה לא נותנים לתת עליו ביקורת שלילית
זה היה הכי חשוב לי בשביל שאת מה שעשה לי לא יעשה לאנשים אחרים
מחקו לי את התגובה פשוט
&nbsp
 

אבי לב50

New member
עזוב כרגע את הביקורת השלילית למרות חשיבותה.

אני רואה כדבר יותר חשוב את זה שלא יחסמו לך את האפשרות לבצע קניות נוספות.
זאת למרות שלקונה שנחסם (ואינו מוכר אלא רק קונה) החסימה (בעיני) לא כל כך חשובה וגם הרבה יותר קל להרשם מחדש עם שינוי של אות אחת בשם שלו...
&nbsp
מה שאני יכול להציע לך כרגע, זה מה שהצעתי לטרילי:
תפנה בכתב לשרות הלקוחות של איביי.
תפרט את כל השתלשלות העניינים, כולל העניין הזה שטרילי טוענת שזה באג (אולי היא צודקת, גם יכול להיות) ושאתה לא יכול להסיר את הפריט מהעגלה מצד אחד, אך מצד שני הסכום לתשלום הוא אפס, ותבקש עזרה מהם.
&nbsp
בהצלחה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא לכתוב, רק להתקשר! אם הוא רוצה טיפול במצב הפרטני שלו

הוא צריך להתקשר ולדבר (ולהיות אסרטיבי). זה לא כמו שכתבת לי לפנות אליהם לטובת הדורות הבאים (כאמור, מניסיון, לא מזיז להם...), הוא אשכרה רוצה שיטפלו בו.
 
unpaid item

Policy overview
&nbsp
When a buyer wins an item or uses Buy It Now to purchase an item, the buyer is obligated to complete the purchase by sending full payment to the seller.
&nbsp
If a buyer doesn't pay within 2 days, a seller can open an unpaid item case in the Resolution Center. If the buyer still doesn't pay or reach some other agreement with the seller, eBay may record the unpaid item on the buyer's account.
&nbsp
When an unpaid item case closes without payment from the buyer, the seller is eligible to receive a final value fee credit to their seller account. Also, if the seller relists the item and it sells the second time, eBay may refund the insertion fee for the relisting. Learn more about managing unpaid items and receiving insertion fee credits.
&nbsp
Excessive unpaid items on a buyer's account may result in a range of consequences, including limits on or loss of buying privileges. Even if you don't have excessive unpaid items, we may limit your buying until you've established a good buying history or paid for the items you've committed to.
&nbsp
זה מה שקראתי על UNPAID ITEM
&nbsp
 
למעלה