מספר הכוכבים

דוד1000

New member
מספר הכוכבים

כוכבים מספר הכוכבים שאמרו חז"ל לפני למעלה מאלף חמש מאות שנה, מתאים למה שכתוב בספר בריטניקה. וזה ראיה מוחצת לאמיתות התורה. לומדי התלמוד מכירים היטב את הקטע הבא, המופיע במסכת ברכות (דף ל"ב עמוד ב'): "ותאמר ציון עזבני ה' ושכחני. היינו עזובה, היינו שכוחה . אמר ריש לקיש: " אמרה כנסת ישראל לפני הקב"ה : "רבונו של עולם, אדם נושא אשה על אשתו הראשונה. זוכר מעשה הראשונה, אתה עזבתני ושכחתני?!, אמר לה הקדוש ברוך הוא : בתי, שנים עשר מזלות בראתי בקרקע. ועל כל מזל ומזל בראתי לו שלושים חיל. ועל כל חיל וחיל בראתי לו שלושים לגיון. ועל כל לגיון ולגיון בראתי לו שלושים רהטון. ועל כל רהטון ורהטון בראתי לו שלושים קרטון. ועל כל קרטון וקרטון בראתי לו שלושים גסטרא ועל כל גסטרא וגסטרא תליתי בו שלוש מאות וששים וחמשה אלפי רבוא כוכבים, כנגד ימות החמה. וכולן לא בראתי אלא בשבילך. ואת אמרת - עזבתני ושכחתני?". ההמשך נא לקרוא באתר http://www.hidabroot.org/galaxi ies_article.htm חלק מהראיות לאמיתות התורה קטע בגמרא שמראה שחכמי הגמרא ידעו את העתיד http://community.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=f/m/object&id=6498705 על מגילת אסתר http://www.hidabroot.org/b7.htm הישרדות עם ישראל http://www.hidabroot.org/6.htm לקט נבואות מהתורה http://www.hidabroot.org/nevooha.htm http://community.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=f/m/object&id=6516678 הכותל המערבי לא יחרב http://www.hidabroot.org/8.htm אתרים מומלצים http://www.hidabroot.org http://www.hidabroot.org/torah.htm http://www.manof.org.il/ http://www.radio10.co.il/ http://www.shofar.net/site/ http://www.hidabroot.org http://www.hidabroot.org/a3.htm http://www.netaim.co.il/katava.asp?id=152 http://www.shevanet.org.il/index.htm http://www.israelfightsback.com/zoharh.html
 
האם הוד אימבציליותך

מודה שחוסר האונים (אימפוטנציה) השכלי שלו להתמודד עם הגיון, גורם לו להתפלל ?
 

דוד1000

New member
ורדן . שמע . אתה צריך להבין שאפילו

אדם שבטוח שהתורה אמת על ידי הוכחות ועל ידי ניסים שהוא ראה, הוא עלול ליפול בעצת יצר הרע ולכפור אם הוא ימשך אחר התאוות. כי הקנאה התאווה והכבוד מוצאים את האדם מן העולם.מאבקים פנימיים בתוככי הנפש עובדת היות האדם קרוץ מחומר, משמעותה - היות האדם חסר. מציאות זו מולידה באדם צרכים מתמידים ורצופים, המתבטאים ברצף בלתי פוסק של דחפים. דחפים או יצרים אלו מניעים את האדם בעוצמה להשגת צרכיו ולסיפוק מאווייו. פסיכולוגים שונים מדרגים באופן שונה את הדחפים, אך המשותף והמוסכם על כולם הוא שהיצרים הם כוחות אדירים הדוחפים את האדם לדאוג לעצמו, גם על חשבון הזולת. בצרכי הגוף נכללים גם הקנאה, התאווה והכבוד. ומאפייניהם: תובענותם הבלתי פוסקת ועוצמתה העלולה לסחוף את האדם להרס עצמי. לרוב, מעמיד האדם כתריס בפני היצר - יצר אחר! הדחף לזכות בחפץ מסויים נבלם ע"י הפחד מפני עונש, בושה או לחץ חברתי. אי-הרצון למלא תפקיד מסויים, כלומר, יצר הנוחיות, נכנע לרצון לקבל תגמול מסויים, שמשמעותו היא הדחף להנאה וכדו`. בנוסף ליצרים, פועל באדם כוח נוסף, והוא המשיכה להתנהגות מוסרית. היצרים כאמור, דוחפים את האדם להתנהגות המוכתבת ע"י צרכים, שהם, חלק ממערכת האדם, ולעומתם, השאיפה המוסרית מושכת את האדם להתנהגות עפ"י ערכים. גם שאיפה זו היא כוח ראשוני באדם, ויסודה ממוקם בקולה הפנימי של הנשמה השואפת אל שורשה ומקורה. מתוך הכרתה הפנימית במציאות מוסרית מחייבת, מרגישה הנשמה כי מחוץ לאדם יש טוב ורע מוחלטים. הטוב הינו כזה לא מפני שהוא "טוב לי", אלא מפני שהוא "טוב בעצם", ללא התחשבות בנוחיות וביצרים. בעוד שהתנהגות המודרכת ע"י יצרי הגוף מכוונת לטובת האדם עצמו ולרוב גם על חשבון הזולת, הרי התנהגות מוסרית בדרך כלל לטובת הזולת על חשבון נוחיותו וסיפוק יצריו העצמיים של האדם. אדם בעל הבחנה דקה יבחין בעצמו מתי מעשה הנראה לטובת זולתו, שורשו הוא בעצם רדיפת טובת עצמו, תחום הנקרא: "אהבה התלויה בדבר", ומתי המעשה הנעשה לטובת הזולת יסודו הוא אכן בשאיפת נפשו הטהורה של האדם להיטיב ולהתחשב בזולת ובעולם הסובב אותם. http://www.arachim.co.il/ArticlePrivet.asp?tid=47&page=18
 

דוד1000

New member
ורדן הוא גובנר לשעבר. והוא משתמש

לפעמים בעוד שמות בכדי להראות שיש לו תומכים להיות מושל. אבל למעשה אף אחד לא רוצה שהוא ימשול. רק בורא העולם הוא המושל.
 
שקוף! אפשר לראות אותם מקילומטרים...

אותו כנ"ל 00000000000000000 - גם כינוי של אותו מומר.
 

עמלק

New member
מדהים

אתם כנראה ממש בפניקה, האם גם אני אותו איש-מפוצל-גופות-בעל-מוח-אחד ? או שמא אני מוצב במקום מיוחד לעומתם ? אתם כל כך מצחיקים... ומה עם התשובות שאין לך זמן לענות עליהם, מר בועז ?
 

G ove r n o r

New member
טוב, אני רואה שלא נקבל תשובות

מפורטות יותר מאשר "מומר" או כיו"ב. אני חש את המצוקה הנפשית של ר' מצגר'ל לנכח האיון (annihilation) שאני מביא על הדלוגים, תכלית חייו וקיומו, ואני נחוש בדעתי להמשיך ללחוץ. אתבונן בר' מצגר'ל כבחיית מעבדה, לראות היכן וכיצד יקרוס, ישבר ויתפורר. ? We're having fun. Aren't we - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)...
 
מי דיבר עליך בכלל ?

אתה מקרה מיוחד - שצריך עיון בפני עצמו ! ולמה אתה "נדחף" לדיון על שמות המומרים המחליפים את כינויים כזיקית ? בועז
 
איגרא רמא- IN ! גיאורג היינס-OUT !

שמותיהם מתחלפים כזיקית, המסרים שלהם נשארים אותם מסרים !
 

G ove r n o r

New member
ר' מצגר'ל, אף אחד מאתנו לא זקוק

להחלפת nickname, שכן לא נוצר מצב בו נרצה בשנוי כזה. אם מישהו מאתנו מחליף nickname הרי זה רק עקב חסימה של מרכז נטעים אובד העשתונות. האשם אותו. לא אותנו. אתם, לעומת זאת, מחליפים nicknames לעתים קרובות, כאשר אתם סופגים תבוסה כה משפילה והרסנית עד כי מן ההכרח לכם לפרוש לנצח, או לחזור בכנוי אחר. אז, הפסק לנסות להסיח הדעת מחסר היכלת שלך לענות, על ידי הצבעה על כנויים מתחלפים. - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)... נ.ב.: נטעים, ההודעה שמורה, _אין_ טעם במחיקתה, חבל על טרחתך!!!
 
למעלה