ambitious cyanide
New member
התוכנית המקורית של תחנת האוניברסיטה
כללה מדרגות נעות עד סוף העליה למעלה, איפה שנגמרות המדרגות היום. אלא שמשרד האוצר החליט שזה יקר מדי
התוכנית המקורית של תחנת האוניברסיטהבחיפה יש תוכנית לרכבל בין לב המפרץ
לטכניון ולאוניברסיטה.
בטבריה כנראה אין מספיק ביקוש.
בת"א לדעתי זה לא אפשרי טכנית מבחינת תנאי הסביבה ופתרון יותר מעשי זה דרגנועים.
בירושלים רכבל לא יהיה פרקטי ויכער את העיר.
ובין כפר סבא להרצליה זה ודאי לא פרקטי ואין צורך ברכבל. אם כבר אז מונורייל. אבל הביקוש בערי השרון כבר מצדיק מערכת הסעת המונים ולכן בין כפר סבא-רעננה-הרצליה מתוכנן קו BRT.
כללה מדרגות נעות עד סוף העליה למעלה, איפה שנגמרות המדרגות היום. אלא שמשרד האוצר החליט שזה יקר מדי