מעילי עור לגברים

Matsman

New member
אין לי שום רצון לשכנע, אתה פשוט לא מקשיב

מה הקשר שאריה היה אוכל אותך כי הוא בע"ח טורף? פיל לא היה אוכל אותך. שור לא היה אוכל אותך. אז מה "דרכו של הטבע" בקשר אליהם? הם חיים על תזונה צמחית בדיוק כמו האדם, רק שיש אנשים שמחליטים שלמרות שזו תזונת האדם מותר לרצוח בע"ח אחרים. יש לך אפשרות לא לרצוח, למה לרצוח כשאפשר בלי ? הטיעון השרירותי של "שרשרת המזון" ו"זו דרכו של עולם" לא קיים- תקרא שוב כמה פעמים שתצטרך את ההודעה האחרונה שלי כדי להבין למה. שרשרת המזון הוא מונח שמתייחס לטורפים, והאדם אינו בע"ח טורף, ואת "דרכו של עולם" בוחר האדם לעצמו. למה לפגוע כשאפשר בלי ?
 

NothingSpecial

New member
בטעות נשלח ללא תוכן,

בכל מקרה, הבאתי את זה מהפסקה הראשונה שלך, אשמח אם תסביר.
 

Matsman

New member
ההפיכה הנוראית והמרושעת של בעלי חיים למוצרים

היא הגורם מספר אחת לזיהום בעולם- מה שמשפיע ישירות על הכיס שלך ועל הבריאות שלך. הלבישה באופן אישי פיזי מיידי תשפיע בכך שעור בעל חיים הוא אחד החומרים הכי לא בריאים שיש, אבל ההשפעה הפיזית מהלבישה ומהתרומה להפקת חומרים שהורגים אנשים ובעלי חיים אחרים היא זניחה. מה שבאמת משנה הוא הגועל המוסרי שבלבישת חומר שבעל חיים חי נושם ומרגיש נרצח באכזריות בגלל שיש עוד(הרבה פחות מבעבר, אבל עדיין) אנשים שקונים את זה. לא היית מסוגל ללכת צעד אחד עם מעיל שהופק מעור של תינוקות שנרצחו ועורם נפשט- ככה זה היה הכי פוגע בך, וככה זה פוגע כשמדובר בעור של תינוקות של בעלי חיים ממינים אחרים.
 

NothingSpecial

New member
כמו שאף אחד לא אומר לך איך לחיות,

מי החליט שיש לך את הזכות לבוא ולהגיד לאנשים אחרים איך לחיות? אני חושב שיצאת בגדול מאוד מפרופורציות "הגועל המוסרי" זאת הגדרה אישית לחלוטין, אם אתה רואה את זה ככה תביע דיעה, אבל תשכיל לדעת איך לעשות זאת. אין לך שום זכות לבוא ולהעביר ביקורת על מליוני אנשים שנמצאים בצד השני של הגדר, ונהנים ללבוש עור של חיות מתות, וכן, רק בגלל שהם חושבים שזה יפה ואופנתי.
 

Ron107

New member
צביעות אנושית

לא מבין איך אנשים נחרדים עד העצם מזה שאנשים לובשים עור ופרוות של בעלי חיים. כאילו "להרוג בעל חיים רק כדי שתוכל להכין ממנו בגד?!?!?!!?" מה ההבדל בין להרוג בעל חיים רק על מנת לאכול אותו?
 

DeathOnEarth

New member
שטויות!

קיים הבדל מהותי בין - לאכול בשר חיה על-מנת לשרוד בעולם הזה ובין - להתהלך בעולם הזה כשחיה כרוכה לך סביב גופך מטעמי אסתטיקה.
 

DeathOnEarth

New member
שטויות!

קיים הבדל מהותי בין - לאכול בשר חיה על-מנת לשרוד בעולם הזה ובין - להתהלך בעולם הזה כשחיה כרוכה לך סביב גופך מטעמי אסתטיקה.
 
למעלה