מעין סקר: מיהי הדמות השנואה עלייך?

Nightborn

New member
כי- י.י../images/Emo16.gif

ככה מקובל היה לחנך ילדות להתנהג. ובגלל שסאנסה עוד קטנה ולא הכי מרדנית היא מתנגת בהתאם.
 

Ergil

New member
יש גבול למה שאפשר לזרוק על חינוך

וסאנסה עברה אותו בהמון.
 

Envinyatar

New member
ומצד שני, היא משתנה ומתבגרת

הבעיה של סאנסה אינה טפשות - אלא עודף רומנטיות ואמונה שהחיים הם כמו בסיפורים. היא מתנערת מזה לא בבת אחת, אלא בהדרגה, עם תנודות קדימה ואחורה.
 

Ergil

New member
מה בדיוק ההבדל בין טיפשות

ואמונה שהחיים הם כמו בסיפורים? לדעתי היא לא מתנערת מזה בשום נקודה. עמוק בפנים היא תמיד מאמינה שעוד 5 דקות יבוא אביר ויציל אותה, גם כשלמראית העין היא מחליטה שהסיפורים הם בולשיט. לא זכורים לי פרטים אלא רק הרושם שביותר מפעם אחת רגע אחד היא הייתה מיואשת כי העולם לא התאים לסיפורים וברגע הבא משהו לא צפוי קרה והיא חזרה להאמין בשטויות שלה.
 

Envinyatar

New member
זה מה שהופך אותה לאמינה

קרי, היא לא משנה אופי בחמש דקות, אלא עוברת תהליך שינוי שהוא התפתחות של האופי הישן, שלא נעלם אלא מסתתר מאחורי הצער והלקחים הרציונליים. בכל מקרה, נראה מה יקרה איתה בספר הרביעי. יש לי רושם, שמרטין יהיה אכזרי מספיק בכדי להפגיש אותה עם קייטלין המעוותת שקמה לתחיה.
 

Ergil

New member
אני לא רואה שינוי

והרושם שלי הוא שגם אם היא תפגש עם קייטלין, היא לא תשתנה.
 

Ergil

New member
לדעתי אתה טועה מאוד בנושא

אני לא רואה בעובדה שסאנסה שרדה משהו מוזר או יוצא דופן. היא לא הראתה חוכמה או אומץ או כשרון, היא פשוט עשתה את מה שלימדו אותה לעשות מגיל צעיר, ועוד לא הצליחה לשלוט בעצמה כמה פעמים.
 

לגוטל

New member
ג'ופרי, כל נשימה שלו עצבנה אותי

גם את אצבעון אני ממש לא מחבב
 
כה.. סרסיי ממש מעצבנת אותי.

ועוד היא רצחה את שני רוברט.. אוי.. נורא ואיום!! וגם ג'ופרי, איך הוא גרם למותה של הזאבה:[ בעעע
 

Maleficent

New member
אצבעון.

הדמות הכי נבזית. קשה להימנע מהמחשבה שאם הוא לא היה משכנע את ליסה לכתוב את המכתב לקייטלין טיריון לא היה נשבה וכל המלחמה הייתה מתחילה.
 

כריכרכה

New member
דיינריז וטיריון

גם משום שהיא למעשה האויב של כל המערכת שאנו לומדים להתרגל אליה בווסטרוז וגם משום שהכל הולך לה בקלות כאילו היא גיבורה בספר פנטזיה רגיל, להבדיל מכל השאר. לכן היא גם הדמות הכי משעממת משום שמעמדה הולך ומשתפר בעקביות וללא שינויים רציניים במהלך הספרים. טיריון, מעבר לכל הכתוב לגבי דיינריז, הוא גם האנטי-גיבור הקלאסי של מרטין אבל יש לראות אותו כמות שהוא - מפלצת.
 
אי אפשר לשנוא את טיריון....

הוא הדמות הכי עמוקה,מעניינת טובה בכל הסידרה... חוץ ממראהו החיצוני כולנו לומדים לאהוב אותו.. מהשיחה הראשונה שלו עם גו'ן שלג..בוויטרפל אהבתי אותו.. וככל שאני קורא יותר הוא יותר ויותר מושך ואתי ומעניין אותי.. את דאניז אני לא שונא...את מה שהיא עושה היא עושה בצדק.. הילדות שלה הייתה ממש קשה..ואפילו ישר על ההתחלה היא איבדה את אלו שהיא אוהבת.. היא לבד במסע שלה..אין לה הרבה חברים.. ואני אוהב אותה כי היא מתמודדת עם הכל בצורה בוגרת.. כמובן שהמזל מאיר לה את דרכה..אבל עדיין..היא אהובה על הרבה..
 
וכמובן שכל המזל הטוב

יביא אחריו הרבה מזל רע... חוצמזה היא עוד צריכה לחוות בגידה.
 

Envinyatar

New member
אל תדאג ../images/Emo58.gif

כבר החל מסוף הספר השלישי, דאני מתחילה להסתבך. כל התדמית הנאיווית של "אדונים - רע, עבדים - טוב", שפיתחה לעצמה (ושאנחנו רואים היום בכל סרט פוליטיקלי קורקט מלוקק) נשברת לרסיסים. לפי הפרק הראשון שלה ב"משתה לעורבים" - היא רק מסתבכת עוד יותר ונכנסת לקלחת רוחשת ובוגדנית.
 

כריכרכה

New member
הבעיה היא שאין למרטין מרחב תמרון

אחרי שהוא החליט לקרוא לספר החמישי A Dance With Dragons. לכן אני מודאג, או ליתר דיוק, אין לי שום תקוות. נכון שלפי הכללים של מרטין היא הייתה צריכה להפגע עקב מידה טובה כמלחמה בעבדות, אבל כאמור, אין לו מרחב תמרון.
 

Envinyatar

New member
לא אמרתי שהיא תהרג

אמרתי שהיא תפגע - בעיקר נפשית. יכול מאד להיות שהיא תכשל באופן משפיל וכואב, ותאבד ידידים (באריסטאן יכול להיות קורבן קלאסי). מה גם, שאנשי הברזל עומדים להציב לה אתגר קשה מאד.
 

כריכרכה

New member
אבל היא לא תפגע מספיק, בצורה שתקזז

את העוצמה שתיפול לידיה עם גדילת הדרקונים ומגמת ההתחזקות המתמדת והמשעממת שלה תימשך.
 
אני אומר "נחכה ונראה"

חוץ מזה, שבסופו של דבר, צריכים להיות מנצחים... מה שבטוח, קל לא יהיה לה.
 
למעלה