מעלי מאריה קארי. מתחתי מדונה

בחבח

New member
מעלי מאריה קארי. מתחתי מדונה

ומשמאל מחלות כבד אבל זה עניין זמני. מקום טוב למקם בו פורום. הייתי כותב "שובו של הבחבח" באגף השם, אבל יש כאן מגבלה מסוימת בנושא. נו שוין. נאלץ להיפרד מהגימיק ורק לצטט שורה מסרט אחר, אהוב לא פחות i've come back to you now at the turn of the tide
 

קפת

New member
הבחבחב מבחבח פעמים?

יקירי, טוב שבאת. זוכר הבאת לנו פעם משחק מדליק של טריוויות*? למה שלא תרפד את ישבנך הענוג ותכין מקבץ נוסף? *בלינק שלהלן
 

בחבח

New member
אני פרשתי מעסקי הטריוויה

כל הזמן אני מתקשר לארז טל והוא בשלו. לא עונה. לא מחזיר טלפון. אפילו לא זורק עצם דמוית כספת עד הבית. וכך אני יושב בחושך, בחדר מלא בפוסטרים של אילנה ברקוביץ וסופי צדקה, מרים משקולות ועונה על התשובות לכספת כשרק אני והקירות האילמים יודעים שהן נכונות. מדי פעם אני עוצר בשביל לצעוק על המתחרה בטלויזיה שהוא מטומטם. משהו כזה בערך. דרך אגב, בהיזכרי בנוסטלגיה החמימה הזאת (בעיקר בזה שאנשים המשיכו לשאול במקומי כי הלכתי לי ודי) אני חייב לומר שמעניין שאף יהודי טוב וציוני נאמן לא זיהה את הפתיחה של מדינת היהודים של תאודור הרצל. מילא לא לזהות את המרשאל האהוב על נפוליאון, מישל ניי, האיש הבלתי ניתן להריגה (נותן תחרות טובה מאוד לרספוטין בתחום הזה אבל זה עניין ליום אחר). אבל הפתיחה של מדינת היהודים ? לאן מידרדר הנוער ? הלך החבל אחרי הדלי ? אולי שאני אצטט את דבר העורך של פנאי פלוס ואז כולם יקפצו ויגידו "ברור. זה העורך של פנאי פלוס. קראתי במקרה כשהייתי בתור לרופא שיניים".
 

קפת

New member
אז יש לי רעיון, גאוני ומקורי

ורק אתה האיש ליישם אותו. תן איזו מסה קצרה, על אישים ואישות מפורסתמים בעבר, בעתיד ובהווה, ואנחנו נצטרך לנחש מי ומה...? ולאחר כל ניחוש, נחליף תפאורה ופרסונה. אגב, אם יש מגלומנייקים אחרים שמוכנים לשאת בעול (נינט? עין? יס באך? מישהו?)... תפאדל, בכבוד, פליז????
 

בחבח

New member
זה לא בעיה

הבעיה היא שאנשים לא יידעו וחבל. אני יכול כל מיני "חבריו קראו לו איטי. והוא אכן היה איטי" ואז יסתבר שזאת אישיות רומית עלומה שרק אני מכיר. טוב. ננסה. חבריו קראו לו איטי. רגע. משהו אחר. האיש שחתום על הביטוי "יהיה בסדר" למרות שהוא טוען שדבריו הוצאו מהקשרם. הוא נולד ביום השנה לרצח מפורסם ויש האומרים שמשהו מהנרצח דבק בו. הוא היה דיסלקט ידוע (או כמו שפעם קראו לזה - כותב בשגיאות כתיב). הוא היה עורך-דין בהשכלתו למרות שעבד בעיקר כקצב. הוא היה אדם אמיץ. פעם הרביץ לאדם עם מקל אפילו אחרי שהאיש שלף אקדח. הוא היה אדם נערץ. ילדים רבים נקראו על שמו ושם משפחתו הפך להיות סמל לתרבות הפופ הפדופילית של שנות השבעים ואילך. הוא ייסד מוסד שלחלוטין לא מזוהה עם עקרונותיו ולאחרונה עמדו בראשו חקלאי בעסקי הקטניות ותובע כללי לשעבר ששמו המקורי היה בליית'. יש עליו ביוגרפיה ידועה שכתב אדם שעל שמו פיצריה חיפאית ידועה. שם האיש הוא ?
 

קפת

New member
האמת?

אתה צריך להביא אותה במשהו קצת יותר "ידידותי לסביבה". וגם אפחד לא אמר שהדמויות שאתה בוחר להציג צריכות להיות "היסטוריות". מה רע במיס פיגי? רינה מור? רוג'ר מור? אני מציעה שמחר אתה תפתח שירשור חדש, תחת הכותרת "מי מכיר את האיש/ה שבקיר". תביא אותה בדמות חדשה וקצת יותר מתוקשרת, או לחילופין, תתן כמה רמזים שאיפשר לפספס, בהקשר של הדמות שכבר תיארת. למה גם מגלומנים זקוקים לפעמים
לגרבר מנטלי, לפחות בשביל הסיפתח.
 

קפת

New member
מה לגנדי ולפדופיליה?

אני מניחה שאתה מתכוון למהטמה ולא לזאבי. האמת, לא רואה איך שניהם מתקשרים עם פדופיליה.
 

יס באך

New member
מאיפה אני יודע

אני בכלל לא מבין כלום בטרוויה, סתם ראיתי כולן נתקעו עד המייקל ג'קסון, אז כתבתי גנדי. פדפוליה זה לא שם תבשיל עם שועית?
 

נינטייב

New member
אפילו טריוויונרית מושבעת כמוני

שסובלת מאותם תסמינים כמוך (נו מטומטם...אתה לא יודע מי זה מאיר ניצן? ראש עיריית ראשון כמובן!!!) לא הצליחה לדלות ולו רמז משמעותי אחד. יעני, תוריד את הרף. קפת, המשחק צריך להיות משורשר. הפותר המאושר מביא דמות עלומה משלו.
 

בחבח

New member
דווקא הרמז הפדופילי היה עבה

כמה סמלי פופ פדופילים שקיימים בתודעתנו משנות השבעים אתם מכירים ?
 

נינטייב

New member
אני מכירה אחד

מיכאל בן יעקב, או בשמו המוכר, מייקל ג'קסון. זה האיש?
 

קפת

New member
אני דווקא חשבתי על

הכומר ג'סי ג'קסון (והרצח המדובר - של מרתין לותר קינג?). אבל זה באמת סתם הימור אסציאטיזי.דווקא גיגלתי ג'קסון (בעברית) אבל חוץ מאיזכורים אנקדוטיאליים לא מצאתי שונדבר.
 

בחבח

New member
שניה לפני שעיביתי את הרמז

על מייקל ג'קסון, חשבתי שבטח מישהו יבוא ויאמר גארי גליטר (או סטיוארט טאונסנד שבכלל לא ניגן פופ). הייתי מתרחק מהרמז על הפיצריה. בניגוד למייקל ג'קסון, הוא כבר דורש ידע אנקדוטלי קשה.
 
מדבר פיצה תרחק

למרות שאתה מזהיר, אולי ת'מתכוון לדוקטור פיצה? יען כי פאלרמו נאפולי ושאר ערי איטליה הקלאסית זה די משעמם.
 

בחבח

New member
דוקטור פיצה ? מה זה פה, קרית אליעזר

נו. זאת עיר איטלקית סמי-קלאסית.
 
הומאז' לוונציה

מחר, רחוב העצמאות. יהיו המון גונדוליירים חאפרים, כרגיל. אחרי אלימינציית אן-דן-דינו עלו לגמר הפיצריות הבאות - איזבלה, פופולו, ספרגו, פסטו ופיצה מטר.
 
למעלה