מעלי מאריה קארי. מתחתי מדונה

בחבח

New member
סליחה. אבל חיפאי אמיתי היה ישר יודע

ולא זורק כל מיני שמות (שלא נכונים דרך אגב). איגי פופ הוא רוקר דרך אגב והאגף של מי אליל הפופ הפדופיל סיפק כבר את מייקל ג'קסון שהיה אמור להצביע על התשובה הנכונה.
 

קפת

New member
בקיצור, בחבחון הבח

נכשלת במשימתך הראשונה: לאתגר אותנו. על סמך מה אני קובעת? רק חיפאי אמיתי היה ישר יודע זו הדרישה? זה הפרה רקוויזיט? להיות חיפאי אמיתי? תודה, אבל לא תודה. יש לי קופת שרצים מכובדת על גבי גם מבלי להעמיס לוקאל פטריוטיזם על עיר שהיה צריך להחזיר לפלסטינאים (ביחד עם ירושלים, חברון ונצרים)!!!! שמע, קוקי. משו פה לא עובד בחידה שלך. אז או שתהיה טוב לב ותתן רמז עבה ובוטה במיוחד - למה אני גיגלתי וציקלפדתי את כל הג'קסונים האפשריים - ונאדה. או שתתן את התשובה, ונתחיל שירשור חדש, עם איזו דמות פחות מסתורית (פנינה רוזנבלום?). ואגב חיפאיות: לא מספיק התמודדתי עם הלובי הירושלמי, ועכשיו נפתחת לי חזית חדשה מצפון? כאילו, חיפה?! אני במקומך לא הייתי משחררת את פרט המידע האוטוביוגרפי הזה ככה סתם. פאדיחות. (אפילו שההורים שלי עברו לגור בחיפה לפני שנתיים. אבל אני לא אשמה ויש לי נסיבות מקילות: הם לא שפויים בדעתם. חלק מהם על כדורים. החלק השני דואג שהראשון יקח אותם בזמן. יענו, קליניקתקפת במהדורה מוקדמת).
 

נינטייב

New member
יאושדד הבחבח לאלתר

על קורות חייו של צבי צילקר הייתי עולה ביתר קלות. יאללה, תן פתרון שנוכל להמשיך.
 

בחבח

New member
אבל מזמן אמרתי שתעזבו את הפיצה

תעזבו את הפיצה לנפשה, תעזבו את הפיצה לחיפאיותה ותעזבו את הפיצה לאלתר. היא סתם מליח אדום.
 

נינטייב

New member
מי שעמד בראש המוסד המוזכר

בכתב החידה הוא בטח ג'ימי קרטר, בעל חוות הבוטנים. יאללה בחבח, צ'פר אותנו.
 

נינטייב

New member
מסכימה עם השמלה

כמו להגיד "פאב קרית-גתי מפורסם", או, מסעדה יוקנעמית פופולארית. אולי ג'סי ג'יימס?
 
זה קורה לך הרבה?

את עותק 'סקסוס' שלי קניתי ורוד. השמלה השחורה זה בשביל להכניס משהו שחור לתוך הפורום האליטיסטי-אשכנזי-עשירון עליון-אקדמאי-שמאלני עוד לא אמרתי הזה
 
זה דמוקרטיה זה?

טוף, עם כל הרמוזים עד כה, הייתכן שמדובר באנדרו ג'קסון? יען כי האיש לא-בדיוק-אבל-בערך היה שותף איכשהו ליסוד המפלגה הדמוקרטית, שבראשה עמדו מגדל הבוטנים קרטר ועורך הדין בליית'..? מסתבר שג'קסון הנ"ל באמת היה עוכר דין (לא, לא טעיתי. אתם יודעים מה זה 1000 עורכי דין קשורים לקרקעית הים? הא? התחלה טובה!). ובקשר לשאר, זה אני כבר לא יודע. במה זכיתי? (ועל הדמוקרטים יש קצת פו -> http://www.democrats.org/about/history.html הקמצנים נותנים רק 3 קישורים נלווים. למה, עולה להם כסף?)
 

קפת

New member
אוי, כמה נעים לי להיות זו

שתבשר את הבשורה, ותאכיל אותך עוד מללפפוץ - בחבח כבר ענה על זה בצוריים, בהודעה נפרדת! בתור פיצוי אתה יכול להכין שאלה משלך, ולהניח אותה על שרשור חדש.
 
יא האבלה

התה היה בשבילי. זאתי רק רואה בחורים, כבר מתבלע לה השכל. איפה ההיא שתצעק עליך תתרכזי אישה?
 
עורכי דין וחמורים

אחד הדברים הראשונים שמלמדים בבית הספר לאחיות זה שממין אנאלי נולדים עורכי דין. באחד מטיולינו המשפחתיים אל מעבר לים (כן כן, אנחנו משפחה אוהבת ארץ ישראל ותמיד לוקחים איתנו לפחות קופסה אחת של טונה ועוד שני תירס לילדים כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יאכילו אותנו הערלים). הצטלמה כל המשפחה על גבו של חמור אבן. זה כמו אבא, אבל מברונזה עם אוזניים ארוכות ולא ארנב. רק אחד פה העדיף לשבת על הפיל. מלפפונים חביבי, זה בסדר. תיכף נחמה תדאג לך, שששש... הכל בסדר... שששש... רק תכנס פה למיטה ותראה לי את הטוסיק... ששששש... רק-קפת, אפשר כוס תה לחדר בבקשה? עם לימון? חם חם?
 

קפת

New member
רק אחד

העדיף לשבת על פיל? חשבתי שזו אחת שהעדיפה... מדהים איך הצלחתם כבר להשתלש בפוליטיקה המקומית. לכם יש חמורים ופילים, ואנחנו נשארנו עם מסמרים ונוצות!
 
למעלה