מערכת הבלוגים - Blogger

מערכת הבלוגים - Blogger

עברתי לבלוגר ואני ממש מרוצה. אני יודעת שהחבר'ה הטובים פה ממליצים בד"כ על וורדפרס ולהרבה אחרים הממשק הכה נוח והקהיליוּת של תפוז מתאימים והם די והותר, אבל חשבתי לנכון להביא עוד דעה על עוד מערכת. בתור גולשת חסרת כל עצם טכנית בגוף, הסתדרתי ואני מסתדרת שם מעולה. מוכנה לייעץ ולעזור ממעט הידע שצברתי בזמן שאני שם, ככל יכולתי ולכל מי שיפנה אלי, בכל דרך שימצא לנכון (יש לי הרבה זמן פנוי ולב רחב).
 
לא.

בדיקה פשוטה היתה מונעת את התגובה הדוחה והמוטעית לחלוטין שלך. אבל מסתבר שמישהו פה יותר בעד שיווק מאשר מי שהמישהו מדבר עליו.
 
כבר??

כבר גורמים לי להצטער על שבירת שתיקה בשביל הודעה אחת כנה ורצינית בפורום אחד רציני? (למנהל הפורום, אודה לך אם תמחק את השירשור מההודעה המיותרת של אדם לא מזוהה ומטה).
 
טוב...

יש לי מה להגיד על זה, אבל מיותר. כנס לכרטיס שלי ומשם לבלוג התפוזי שלי, שם יש קישור לבלוג החדש (פשוט נראה לי שזו עבירה על הנוהל לפרסם פה לינק ישיר).
 

דנטל

New member
../images/Emo45.gif

ולא נראה לי שאסור לפרסם פה לינק לבלוג אם מישהו ביקש. לבוא ולפרסם נטו זה פיכסי, אבל אם מישהו ביקש - תפאדלי על ההזדמנות.
 
בכלל לא, והתגובה גם לא לעניין

כלל וכלל לא מדובר בשיווק. זכותה המלאה להביע את דעתה (חיובית או שלילית) על Blogger.
 

tamax

New member
ניסיתי את בלוגר

הממשק אולי פשוט אבל הוא לא מובן. ואין עמוד ראשי כמו בבלוגיה בו ניתן לראות את העדכונים האחרונים (אלא אם כן פיספסתי)
 
האמת

שגם כאן לא אשאר. תכננתי להשאיר הודעה דומה רק חצי שנה מעכשיו, לטובת התוהים על המערכת המוזכרת ולכשיהיה לי יותר ידע, אבל אז ראיתי שהשד לא נורא כל כך גם במקום אחר ויש לי זמן ואפשרות לענות לאנשים שהתלבטו כמוני. אחת הסיבות, היא בדיוק תגובות, תסלח לי, מהת.. כמו התגובה ההיא, שקיבלתי גם מגולשים וגם מעובדים של האתר, במקומות שונים פה ובנושאים שונים. אני לא מתכוונת סתם לביקורת מקובלת, או לדעות שונות, אלא ממש לתגובות שהן ביזיון לאינטליגנציה. וזאת רק אחת הסיבות. לדבר שוב על ההדרדרות של האתר, או על סיכסוך שהיה לי עם אישיות מפתח בו? רק במסרים. הפורום הזה דווקא מתאים לדעתי גם לדיון בסיבות האלה, אבל פשוט חבל לי ללכלך אותו.
 
למעלה