קיבולת פנימית מדהימה לגודלה, נכון, אבל...
אם נחזור למקורות, אולי בן האדם מחפש קודם כל..מפרשית טובה, בטוחה ונעימה לשימוש בים התיכון ?? כמי שהפליג פעם בכזו( וגם ..למדתי משהו עם השנים על סירות..
וגם קראתי לא מעט עליה במשך השנים) ..היא לא ..בנויה באמת לים הפתוח, מכות רוח לא חזקות במיוחד יכולות להשכיב אותה, באשר הballast - שכולו מים בתחתית הסירה- לא ממש מספק את ההתנגדות הרצויה להטייה כפי שמקובל במפרשיות דומות באורכם מהסוג הסטנדרטי... מבנה התחתית שלה, הדומה יותר למנועית, עושה אותה "קופצנית" בגלים. בעצם, במבנה שלה וביכולות שלה, היא יותר..מנועית קטנה ( וכזו, די "פושטית" באיכות ובמוצקות הבניה והאיבזור ) , די מהירה על מנוע , אבל עם מערך מפרשים שהוא די מוגבל ביכולתו ובעמידותו וכנראה מישני בחשיבותו בסירה יחודית זו , יחסית למפרשית הבנויה להפליג בנוחיות ובבטיחות במגוון תנאים של ים. לפני שתקח החלטה בקניית סירה שהיא "סירת נישה" מאוד יחודית, שנבנתה בקונצפט וסדר עדיפויות..שונה ממפרשית רגילה ושבאה לענות לצרכים ספציפיים ( נגררת וניידת, זולה, קלת משקל, למים שקטים, מהירה על מנוע חיצוני) וכצפוי היא עושה זאת על חשבון תכונות אחרות המקובלות במפרשית רגילות מן השורה, הייתי ממליץ לך "לשוטט" באתרי ופורומי שייט בחו"ל, בעיקר כאלה בארה"ב שם היא נמכרת, לקרוא התייחסויות וחוות דעת של שייטים רבים, בעלים לשעבר שלה,.אפילו לשאול שאלות עליה שם, במקום שיש איתה נסיון רב..ובמקום שתוכל לקבל כמות ומגוון גדול של התייחסויות. אתר החברה המייצרת, אתרי בית של בעלי סירות כאלה,אתרים וחוות דעת של מתווכים ושל מוכרים..כמובן שאלה רק יהללו אותה..לאלה תתייחס בסקפטיות הראוייה..