מראי מקומות- שירי פורים

ועוד הערה אחת

ליהודים של שינקר וליהודים של אוהל שציינת כשני דברים נפרדים הם אותו שיר.
 
בדקתי ואתה טועה...

באסק מחרוזת פורים מתחילה בשושנת יעקב וממשיכה בונהפוך הוא ונגמרת בלשנה הבאה ואין שם אף ליהודים של שנקר, לעומת זאת באסק 2 שנקר בעצמו מבצע את ליהודים שלו.
 
אתה פשוט טועה!

אני מדבר על עת לשיר א` קלטת 2 צד ב שם מחרוזת פורים מתחילה בשני ליהודים(פריד וב.ד.) ומסתיימת בעל הניסים. הליהודים של פריד הוא של שינקר וזה גם מה שמושר באוהל.
 
נו למה אתה לא עונה?

מה התכוונת "ליהודים מתוך אוהל"? אחרי זה תגיד שהלכת לאכול צהרים...
 
שינקר אמנם מופיע בעת לשי

כפי שציינתי בפתיחת השירשור במחרוזת פורים ופריד שר שם את זה אבל אותו שיר נמצא גם במחרוזת הסיום באוהל ושם גם הוא וגם בן דוד שרים את זה. אני מחכה שתודה בטעותך.
 
אני פשוט שמעתי את זה...

ב MP3 אני מכבד אותך לשמוע את זה ולהודות בטעותך המביכה.
 
קצת סדר

בהאסק 1 ישנה מחרוזת של פריד ובן דוד ומקהלת האסק שיש שם 3 שירים: ליהודים של בן דוד בלחן של גרין, ליהודים של פריד בלחן של שינקר ועל הניסים העממי שמושר ע"י המקהלה. באוהל יש מחרוזת סיום משוגעת של פריד בן דוד ונדמה לי גם פיאמנטה שם יש את שושנת יעקב... תשועתם תשועתם וכו` ואת ליהודים של שינקר שבן דוד מבצע כמדומני יחד עם פריד ובן דוד מדגיש הרבה את ה"כן, כן, כן תהיה לנו". רפי תודה בטעותך.
 
בחצי הראשון אתה צודק...

אבל בחצי השני שכתבת שבאהל במחרוזת סיום יש את ליהודים ומורדכי מדגיש את הכין כין, אז לא היה ולא נברא ואין אף דבר כזה באהל, ומומלץ לך לבדוק את זה לפני שאתה אומר לי להודות בטעות שהיא בעצם שלך.
 
אז למה התכוונת

כשהבאת את רשימת השירים וביניהם "ד. ליהודים מתוך אוהל"??? הרי עכשיו אתה אומר שיש שם רק את שושנת, ונהפוך ולשנה הבאה???
 
סבלנות ידידי...

אכן טעיתי כשכתבתי את ליהודים באהל,אין כזה דבר באהל, בכל מקרה הטעות הגדולה שלך מחפה על הטעות הקטנה שלי.
 
גם אם טעיתי

ואני עדיין בודק את זה, אבל גם אם כן הטעות נגרמה כתוצאה מטעותך המבישה שיש ליהודים באוהל ואז המח שלי מנסה אוטומטית למצוא צידוקים לדבריך אז מה שהכי היה נראה לי זה שינקר (אני בודק את זה כרגע). מי נתלה במי. אתה מכיר את הפתגם הזה?
 
למעלה