משהו נחמד שקרה לי עם ספר

Sushi

New member
אם כך אז אני נתין בעייתי

ולא שלא ניסיתי. הספר הראשון של קינג שקראתי הוא It - "זה". לא קראתי אי פעם ספר שהשפיע עלי באופן מיידי ואינטנסיבי כל כך, כמותו. אבל, לאחר ההצלחה הזו ניסיתי לקרוא עוד ספרים משל קינג, חזרתי וניסיתי ושוב ניסיתי. לא הצלחתי למצוא עוד אף ספר שלו שלא שיעמם אותי. זה כל כך תסכל אותי, שבמשך כמה חודשים התעסקתי בזה (לא אובססיבי, אבל בהחלט התעסקתי). בסוף וויתרתי. It עבד אצלי, וזה בהחלט יותר ממה שהרבה סופרים אחרים השיגו ממני. נ.ב. שלום לכולם, זו ההודעה הראשונה שלי בפורום הזה. יופי של פורום, תמשיכו.
 

AYELET1

New member
הסיפור נחמד ../images/Emo13.gif ובקשר לעבודות

בספרות: על בתי, תלמידת כיתה י"א, היה לקרא את הספר "בעל זבוב" ולהכין עליו עבודה. הקיטורים והרינות לא פסקו. כששמעה שאני קראתי את הספר "בהתנדבות", בלי שהיה עלי כלל להכין עליו עבודה כלשהי או להבחן, העלפה כמעט, והיה לה קשה מאד להאמין... עם קריאת הספר הלך עניינה וגבר , עד שלא ניתן היה לשלוף אותה מהספר. לבסוף סיפרה שנהנתה מאד, והשאיר עליה רושם. לולא העבודה לא היתה, כפי הנראה, קוראת את הספר (בכל אופן לא בעתיד הנראה לעין...). אין ספק שהרוויחה מהעבודה, והיא עצמה ל תצטרף למקטרגים אודות עבודות בספרות (לפחות לא לגבי עבודה ספציפית זו...)
 
גם אני קראתי את בעל זבוב "בהתנדבות"

זה לא היה ספר בתוכנית הלימודים ואח"כ מצאתי אותו בספריה והחלטתי לקרא אותו והוא היה באמת ספר טוב אני חושבת שיש ענין בגישה לספר, אם קוראים אותו כחובה או קוראים אותו לכייף..
 
קראתי את בעל זבוב

שנה שעברה...ולא בתור ספר חובה, קראתי אותו באנגלית, ואחר כך עשיתי עליו הרצאה (בחרתי אותו בתור ספר לקריאה בשיעור אנגלית...) והאמת, סבלתי מכל רגע שקראתי את הספר הזה, ממש סבלתי, אפילו שקראתי אותו בהתנדבות.......ממש לא אהבתי אותו וגם בגלל שקראתי אותו באנגלית והשפנה ממש קשה ויש יותר מדי תאורים מעט מדי דיאלוגים והתרחשויות.... וכשהרציתי עליו אמרתי שהוא לא מצא חן בעיניי והמורה די התפלאה ואמרה כמה שהיא אוהבת אותו וכמה שזה ספר מקסים וכל זה..... טוב בכל מקרה, על טעם ועל ריח אין להתווכח... לה לה לה לה
 
אני חושבת אבל לא ממש בטוחה

שאם היית קורא/ת את הספר בעברית היית נהנת יותר כי באמת השפה של הספר מאד מאד קשה.. ולכן אולי זה מה שהקשה עליך להנות מהספר..
 
למעלה