משחק שאני אוהבת במיוחד

משחק שאני אוהבת במיוחד ../images/Emo57.gif

יש לי נטייה להמר כשיש רצף כזה של שירים בתוכניות רדיו.... שירים עם שמות של נשים. אלינור-ד´ה טרטלס (אחד האהובים עלי). ללניה-אין לי שמץ. דלילה-טום ג´ונס. קרול-אין לי מושג, אבל השיר מעצבן. דיאנה-אין לי מושג. שרה-בוב דילן(?). שרה-יש של עוד מישהו... לא זוכרת של מי. לילה-לא זוכרת. עוד הצעות מישהן?
 

dylan

New member
שרה (המדהים) זה אכן של דילן

ללניה זה של דונובן (מוכר בעיקר בביצוע של דיפ פרפל) ולילה זה של אריק קלפטון, דיאנה זה של פול אנקה אם אני לא טועה וקרול (אם הכוונה ל ´או קרול´) זה או גם שלו (אנקה) או של ניל סדקה.. ועוד שירים עם שמות של נשים: אנג´י - רולינג סטונס או יוקו - ג´ון לנון אמממ. יש עוד הרבה.. משום מה אני לא מצליח להזכר כרגע..
 
שנתחיל..

סאלי שרונה סוזנה אלכס טיפאני ואם יהיו עוד במוחי נחזור שנית
 
איך שכחתי? ../images/Emo57.gif

רוקסאן-פוליס. שיר כל כך שולט! במיוחד הביצוע שעשו לו במולין רוז´. ג´סיקה (זה נחשב?)-מוניקה סקס. יש שיר שנקרא "אה בוי ניימד סו". סו זה שם של בת.... אבל זה שיר על בן. זה נחשב? טוב, תהנו...
 
טוב נכנסו לעברית...

תחילה ג´סיקה זה אתניקס
ונמשיך יעל ענבל נועה מיה גאולה (
) אילנה ונזכרתי בעוד לועזיים מריה ג´ניפר ג´ולין ג´ואנה
 

t@li

New member
ומה עם

מישל לוסי ג´וד מיסס רובינסון וליידי מרמלד (?!)
 

leeloo

New member
מה?! זה לא eliza day....

הרי על מה השיר? שכולם קוראים לבחורה wild rose אז היא טוענת שבכלל קוראים לה lazy daiz, שזה פרח מסוג אחר, פרח בר כלומר שאף אחד לא מכיר את הבחורה וחושבים שהיא משהו אחד (הורד) כשהיא משהו אחר לגמרי (לא זוכרת את השם בעברית של הפרח..) איך כולם שכחו את: alice, alice who the F^&%$* is Alice?
 

אתנה33

New member
ועוד בעברית

סימונה מדימונה נערה ושמה כינרת איה איה אי היפית בצמותיך למה צחקה מיכל עומדים שעות ומביטים על אריאלה הקטנה ןיעל ויעל בפרות תטפל ומרים מה היא אומרת מה אומרת הקטנה לאה גנוב יפתי סיון סיון לי נערה יש ושמה רותי המחכה באלו החופים שושנה שושנה שושנה ירח ניסע אל ענן שם כל השרות והדליות והרינות פסעו לאט בתוך שדרת קזוארינות רחל רחל אורך יהל תמיד תמיד הוא כרמלית צרובת פנים את מופיעה סרנדה לעדה את שוש ואת דן מועדת השיכון דינה דינה ברזילי 496351 אלה אלה תגידו על השלג נטשה ופייר סלווג בחלון מביטה יש יום הולדת לחדוה הקטנה הבלדה על חדוה ושמוליק תסתכלו כולכם על גילה מקצרת חצאית בחיי שהיא התחילה להתלבש כמו דוגמנית שמי ירוסלבסקי חסיה ני´ תלמידת גמנסיה מריומה יומה אני ושולה בחצר הם קראו לה איסמרלדה הי הי יונה הי יונה פעמונה בעולם אומרים ציפורה אך אנחנו בפרנציפ שלומית בונה סוכה רינה אני אוהב את השמים חנהל´ה התבלבלה את לאתי אהבתי למרות רצונה דונה דונה דונה דונה שלגיה עם כל הגמדים נועה נולדה בשדה בין דשא לאבן וברחוב הגשם ואני ןיפעת וזה שחי איתה פרח נתתי לנורית פעם נורית ועודד בלב מדבר תקעו יתד ופשוט נמאס לי לכתוב........
 
וכמובן, שיך שכחת את ../images/Emo57.gif

"אני חולם על נעמי"? בביצועם של חדווה ודוד... הורדתי אותו היום
. אני חולם על נעמי, נעמי אל תיעלמי, הישארי פה איתי, רק בתוך החלום נעמי, נעמי את חל-ו-מי!
 

Maple85

New member
הנה מה שעלה לי בראש...

נעה של הים - יזהר אשדות מיכאל (אתי אנקרי) וגם לוליטה של אתי אנקרי ודויד ד´אור שירים של הביטלס: Michelle Julia Eleanor Rigby Lovely Rita Dizzy Miss Lizzy Anna (GO To Him) Lady Madonna Lucy in The Sky With Diamonds ויש גם את Jesse Hold On - B*Witched Alison - Elvis Costello Veronica - Elvis Costello Layla - Eric Clapton משירי אלוויס פרסלי: Marguerita Mary In The Morning Sylvia Cindy, Cindy וזהו בנתיים...
 

Jelly Beans

New member
אנחנו שרים את "אני חולם על נעמי"...

למורה שלנו לביולוגיה... היא מזה מתעצבנת מזה.... חי חי חי יום טוב שיר
 

zed3

New member
ג´סיקה זה של אתניX

ולא של מוניקה סקס. בורות לשמה.
 

ShiN ShiN

New member
יש לי!

אנג´לינה- של בילי בוב תורנטון (שהוא בעלה במקרה...) =)
 

המממ

New member
מה עם "רנה"?

חייך ישתנו מן הקצה אל הקצה... ואם כבר אריאל הורוביץ, יש לו גם שיר על איזה איה, ונראה לי שבערך כל שמות שיריו הם בעצם שמות של נשים. נדמה לי שגם לשלומי שבן יש שירים עם שמות של נשים, אבל אני לא כל כך מכירה, אז מי שמתמצא שיוסיף.
 

Esmena

New member
יש לי נטייה...

לבוא במשחק הזה כשכולם כבר אמרו הכל... רונה שרונה ריבה מיני מיי איזובל לוקא רוזמרי מור אנסטסיה נטשה דוניה חבצלת יעלה דניאלה טליה (אלה השירים של שלומי שבן)
 
מענין אם מישהו יודע מי שר את זה ../images/Emo57.gif

השיר "אנאבל לי", נכתב על ידי אדגר אלן פו. אני רוצה להוריד אותו, למישהו יש מושג? המ... "אם תזכרי אותי סיוון".
 
למעלה