משחררת קצת קיטור

משחררת קצת קיטור../images/Emo250.gif

תראו כמה אטסי לא פיירים כלפי כאלו מחוץ לארה"ב : Update Your Location: This holiday season, we will be marketing the advantages of shopping online and locally all the way through the end of the gifting season. Make sure your items can be found by filling in your country, city, state and abbreviations, and be sure to set your Geo-location by clicking the correct area of the map in the Public Profile section of Your Etsy... למה לעודד לקנות רק locally ? אנחנו מפרנסים אותם בדיוק אותו דבר! תחשבו שבכל הקטע החדש הזה של חנויות מוצעות שרואים למטה בדף הראשי סביר להניח שמישהו בארה"ב לא יראה אותנו כי גם לנו מראים כל הזמן חניות מכאן, ולו מראים מה שבסביבה שלו, ואני עוד לא מדברת על הקטע המעצבן הזה שהם מקדמים שוב ושוב את אותן חניות מוכרות ,שמוכרות גם ככה יפה, במקום לקדם חניות שצריכות את החשיפה יותר.
 

אלונה114

New member
צודקת לגמרי!! מאד מקומם!!../images/Emo46.gif

אם הם נותנים שרותי שיווק טובים יותר לאמריקאים שיקחו מאיתנו עמלות מינוס השיווק!!! אני הייתי כותבת על זה משהו!!! אם האתר פתוח למוכרים מכל העולם הוא צריך לתת לכולם את אותו השרות!!!!
 

RolyzCreations

New member
אנחנו לא מפרנסים אותם אותו דבר

70% מהפרנסה שלהם באה מארה"ב. לא הגיוני שישקיעו יותר בזה?
 
לא! אם הקונספט שלהם זה מוצרים מכל

העולם אז הם צריכים להתייחס בשיוויון לכל הלקוחות שלהם! אם את מוחרת 70אחוז מהפריטים שלך לאמריקאים אז תזלזלי בלקוחות שלך ממקום אחר? אם הם רוצים לעבוד רק עם אמריקאים אז שיגבילו את השרות שלהם! אבל הם לא יעשו את זה כי הכסף שלנו מפרנס אותם בדיוק אותו דבר Money Talks, Bullshit Walks
 

לימיצ

New member
הממ.. מעורר מחשבה.

עכשיו אני מבינה למה אני רואה פריטים של יוצרות מקומיות במומלצים, מרות שאני חייבת לציין שממש לא רק... למה את לא כותבת על זה בפורומים שלהם גם בעצם? את יודעת, שאם תחשבי על זה, הם יכולים לקנות מתנה לחג המולד גם 4 ימים לפני החג. ומאיתנו זה יהי בלתי אפשרי בגלל המרחק למשל... לא שאני מצדיקה אפליה בשיווק אבל יש כאן גורם אוביקטיבי (המרחק) שבכל זאת מהווה סוג של הבדל..אקוטי..
 

milshake

New member
מסכים עם לימיצ

המרחק משחק כאן בנות, הרבה יותר מכל דבר. מישהי פנתה אלי השבוע שהיא צריכה כמות מאחד המוצרים שלי למסיבת יום הולדת של ביתה עוד שבוע. אמרתי לה אין בעיה ונתתי הנחה מכובדת של יותר מ-40%, אבל ציינתי שאני מישראל ומשלוח אקספרס יעלה 25 דולר ובתקווה יגיע בזמן. מיותר לציין שהיא לא חזרה אלי, היא יכולה לקנות מוצר דומה אצל מישהו מקומי.
 
אבל למה את מתעצבנת? קודם כל

יש אנשים שמטעמי איכות הסביבה מחפשים חנויות מקומיות. יש כאלה שצריכים לדעת שהמוצרים יגיעו בזמן. ומעבר לכך, בחנויות המוצעות את מקבלת בעיקר חנויות שקנית מהן או שסימנת במועדפים. אם יש לך הרבה ישראליות במועדפים, אז זה מה שתראי בחנויות המוצעות.
 
אני מתעצבנת כי

כל מה שכתבת טוב ויפה א-ב-ל זה לא התפקיד של אטסי לעשות סלקציה! הלקוחות יכולים להחליט אם הם רוצים לרכוש ממני מישראל או לא! מי שמתאים לו סבבה ומי שלא סבבה, הכל פתוח. מה פתאום אטסי מפלה אותי ( ולצורך העניין גם אותך!) בגלל שאנחנו ממדינה אחרת ועוד בתקופה שיש בה יותר סיכוי למכור, ובמיוחד שלמכור דרכם זה גם ככה מאבק לא קל... ואז לבוא במין הפלצה " אנחנו מעודדים לקנות באופן מקומי מאתר שהוא בינלאומי זה לא לעיניין. ובכלל כל התערבות של אתר לכיוון חנות זו או אחרת היא לא לעיניין.
 

E i t a n 47

New member
את צודקת

אטסי הוא אתר בינלאומי והוא לא צריך לעודד קנייה מקומית. ולא חשובה הסיבה.
 

nbrosh

New member
אטסי זה עסק פרטי

ומותר להם לעשות מה שהם רוצים. אין מה לעשות. ננסה לעשות כמיטב יכולתנו להעניק דבר שאין בארה"ב כדי שיקנו מאיתנו.
 

glassarah

New member
הבעיה עם shop local בעיניי

זה פחות בעיה של אפליה לטובת ארה"ב... זה קונספט שיכול לדבר גם אל קונים אירופאיים, אוסטרליים או כל מדינה אחרת שיש בה הערכה לעבודת יד ומודעות לאיכות הסביבה. אל קונים ישראליים זה פחות מדבר, אולי בגלל העובדה הפשוטה שאין הרבה כאלה... כך שהעניין הזה אכן לא עובד לטובתנו.
אם צריך להתעצבן על משהו, אולי זה על חוסר ההערכה לעבודת יד במחוזותינו. אבל אם כבר מוציאים קיטור, גם לי הקטע הזה שמקדמים את אותן החנויות כל הזמן ממש מתחיל לעלות על העצבים. אני מוכרת באטסי 4 שנים, יש לי 2 חנויות, אני מוכרת טובה, משלמת עמלות בזמן, אין לי פידבקים שליליים, הצילומים שלי בסדר גמור ברובם ואחוז גדול מהקונים שלי זה כאלה שאני בעצמי "ייבאתי" לאטסי ממקורות פרסום חיצוניים (אני תמיד אומרת שאני מביאה להם יותר לקוחות ממה שהם מביאים לי). ובכל הארבע שנים האלה הופעתי בדף הראשי 3 פעמים ומעולם לא הופעתי בניוזלטרים או בסטורק או בשום מקום אחר מטעמם. למה שלא יזרקו לי איזה עצם, במקום לקדם את אותן החנויות שוב ושוב? זה ממש מעצבן.
 

riorita

New member
לדעתי, בנושא האפליה, אפשר לפתוח

שרשור בפורום של אטסי. האדמינים יראו את זה גם.
 

riorita

New member
אותי הצחיק משהו אחר

הם מדווחים על גידול ברווחים שלהם השנה, וגידול במספר החנויות.. יפה שהם מרויחים. בינתיים התחרות גדולה מאוד באטסי,יש רליסטינג היסטרי, אבל הרבה מוכרים מרגישים ירידה גדולה במכירות, העיקר שאטסי הרויחה! והתגובות על המאמר - "כל הכבוד" "יחי אטסי" וכו'...מצד שני - לדעתי זה האתר המוצלח ביותר בינתיים למכירת עבודות יד.
 
וחבל שעם כל כך הרבה חניות

הם לא מקפידים יותר על מי מוכר מה, קצב הגידול של חניות שהקשר ביניהן ובין עבודות יד מיקרי בהחלט גדל בקצב מסחרר.
 
בזה את צודקת ב-100%(וגם שלום../images/Emo13.gif מצטרפת חדשה)

כמות החנויות שמספקות דברים שבינם לעבודת יד אין ולא כלום עצומה - מצד שני הם מספקים סחורה שרבות מאיתנו משתמשות בה כמו חלקי תכשיטים וכו'. לגבי המדיניות שלהם או את מי הם מעדיפים לקדם אין הרבה מה לעשות לדעתי. ברור שמאחר והאתר מוצלח הוא מושך אלפי מצטרפים/ות חדשים מידי יום -התחרות בין החנויות גדלה והם המרויחים הגדולים ללא ספק.
 

לימיצ

New member
ברוכה הבאה ועם חומרי גלם אין שום בעיה באטסי

כל עוד הקטגוריה הראשית אליה הם שייכים היא "sUPPLIES.
 

RolyzCreations

New member
../images/Emo45.gif

למרות שחלק מאותן חנויות שמקודמות "באופן קבוע" הן גם מכאן, זה בהחלט לא הוגן.
 
למעלה