ממש אבל ממש לא מסכים איתך
היתרון היחיד של המטרונית זה הנתיבים במרכז הכביש שמנותקים מהכביש עצמו
אנחנו צריכים את הבלגן והסכנה שבנתיבים בצידי הכבישים
אני זוכר טוב מאד איך היה פעם עכו חיפה, סכנת נפשות לפנות ימינה מהכביש, כמה כמעת דרסתי וכמה רכבים נכנסתי בגלל שצריך "לחתוך" 2 נתיבים.
ההפרדה הברורה יוצרת מסלול יעודי שאמור לאפשר גם הגברת תדירות של האוטובוסים
אפשר להתווכח על רמת השירות
אבל על הרעיון של בניית נתיבים יעודיים אני ממש לא מסכים