למה אלן דייויס בדרך להיות
סופר סטאר לדעתי? כמו שכולם יודעים שנה הבאה תתחיל המהפכה, עונת מרוצי הכביש אמורה (ברגע שיסגרו את הפינות עם מנהלי הגרנד טורס) להשתנות מקצה לקצה. לא ניכנס לכל השינוים, אלא רק לשינוים שקשורים למאיצים של הדבוקה. ע"פ שיטת הניקוד של הפרו טור, רוכב שינצח קטע בגרנד טורס יקבל 3 נקודות, ורוכב שינצח קטע במרוץ קטעים יקבל נקודה אחת. רק לשם השוואה, מי שינצח בקלאסיקה (או כל מרוץ חד יומי שהיה חלק מסבב הגביע העולמי) יקבל 50 נקודות. ורוכב שינצח במרוץ חד יומי אחר יקבל 40 נקודות. ע"פ שיטת הדרוג הזו, רוכבים כמו אלסנדרו פטאקי, לא יצליחו לשרוד בעשריה הראשונה (וכנראה שגם לא בשניה) של דרוג הפרו טור. ולכן אני לא בטוח שזה יהיה כדאי לקבוצות כמו פאסה או דומינה (בימים של סופר מריו, שכרגע נמצא בחוסר ודאות לגבי העונה הבאה) לבנות קבוצה שלמה סביב פטאקי. מבחינת הדרוג, רכבת של 6 רוכבים שתעבוד בשביל כל כך מעט נקודות, זה נראה לי קצת ביזבוז. כי גם עם פטאקי ימשיך עם קצב הניצחונות שלו בשנתיים האחרונות, הוא פשוט לא יעזור מספיק לפאסה, במאבקי הדרוג. לכן לי יש הרגשה, ששנה הבאה תהיה העדפה, ללכת על מאיצים שיודעים ויכולים לעבוד לבד. מאיצים כמו פריירה, בונן, מקיואן, קוק, סטואי, צאבל וכנראה גם אלן דייויס הם הרבה יותר יעילים לקבוצה. הם יכולים להביא נקודות (יש להם יתרון שהם יצליחו גם בחד יומיים), והם לא צריכים קבוצה שלמה שתעזור להם, מספיק להם פועל אחד או שתיים. אבל תשובה מלאה לתיאוריה הזו, כנראה שנקבל רק בתחילת עונת 2005, העונה הראשונה של הפרו טור.