נא לשרשר שרשורי

אהה אבל שכחתי את העדכון מהשטח

כבר הכנסתי מכונה ( וכןןןן , המצעים מתכבסים עכשיו והיום אני אחליף מצעים )...הכלים שטופים - אין כלי אחד לא שטוף בבית , המראה באמבטיה נקיה, לקחתי את החומר הכחול ועיתון וניקיתי! ואפילו זרקתי זבל. ובאתי לנוח
 

star122

New member
וכמו שאמרתי

את מסיימת את באה אלי . קינון קינון ושוב קינון
 

אור יום

New member
מקפיצה מקפיצה מקפיצה למי שעדיין לא

ראתה.. כל התיחסות תתקבל בברכה רבה!!!
 

cookie1

New member
נא לשרשר שרשורי ../images/Emo32.gif

חבל לפתוח מספר הודעות ולדחוק אחרות
 

m a m m y

New member
../images/Emo41.gif מתנות לחג ../images/Emo77.gif

למי יש רעיונות למתנות נחמדות (של תשומת לב, לא יותר מזה) לאחותי ולגיסות? לאמא שלי סבתא שלי וחמתי אני מתכננת לקנות מסגרת לתמונה עם מגנט למקרר עם תמונה של השן שלי.
 

קרניבל

New member
בדיוק אתמול קניתי באייס

מסגרת לתמונה- ממש מדליק <אני אצלם בערב ואשים כאן> זו תמונה תלת מימדית- עם חפצים בתוכה <אני קניתי עם רקע ים, אז יש צדפות וחול וגלגל ים קטן> ויש מקום לשים 2 תמונות <בינתיים, עד דצמבר יהיו 2 תמונות של דניאל> והשוס הוא שזה עלה רק 32 ש"ח... ולתמונה אחת -20 ש"ח...
 

lalaליהי

New member
../images/Emo32.gif יש לי יומהולדת היום..

ואני מתגעגעת למשפחה ולחברים שלי בארץ, אבל כולם התקשרו שולחו כרטיסי ברכה וירטואליים וגם רגילים בדואר וזה חימם את ליבי
 

or251

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifמזל טוב!! מה לא ר

ראית שבבוקר בירכו אותך?? לפני שהודעת אפילו זכרו אותך!!! שיהיה לך המון המון מזל טוב אני מאחלת לך שכל מה שתבקשי לעצמך יתגשם אושר,אהבה והמון בריאות וכמובן- שנה טובה ומתוקה!!
 

lalaליהי

New member
אוי לא ראיתי!!! אני מייד הולכת לבדו

ק בדפים הקודמים!!! ואני בת 33
 

אמאאור

New member
מזל טוב ליהי../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif|בלון

הופ=הופ טרללה, גדלתי בשנה, הא? מזל טוב מותק.
 
../images/Emo32.gifאתן הולכות לצחוק עלי אבל...

אני פשוט לא מצליחה! לאלו מכן שהמיטה צמודה לקיר ( אלה31...) איך אתן מצליחות להציע אותה? במיוחד את הפינה הרחוקה שצמודה לקיר שם...אוי זה מטריף אותי... כי אם בלילה זה "יקפוץ" זה מביא לי עצבים... עד עכשיו יכלתי לעקוף את המיטה משתי צידיה והיה לי נח להציע אותה...אבל אחרי השינויים אתמול... עזרה...
 

ELLA31

New member
ובכן יקירה:

שמים את הסדין בחצי של המיטה שהוא יותר נגיש, וגם על הפינה שצמודה לקיר אבל יותר נוח להגיע אליה. ואז, לפינה הבעייתית פשוט מאוד, עמדי על המיטה עמידת "דוגי" נחמדה, ותשימי את הסדין. זה פשוט מיומנות. אני אוהבת שהמיטה צמודה לקיר, אני בצד של הקיר ו נ' צמוד אליי..
 
באמת???? את בצד של הקיר?

אז איך את מגיעה לחגי באמצע הלילה כל הזמן? רומסת את נ'? חחחחחחח עוד מעט אנסה את השיטה שלך...נקווה שזה יעבוד לי... שרון שמח ששמנו את המיטה ככה. יש לו "פטור" אוטומטי מלקום לילדה.
אני בצד החיצוני ( בייחוד עכשיו ) לקום כל שעה לפיפי ולעבור תלאות כדי לרדת מהמיטה לא מתאים...) ואצל המיטה עוד ענקיתתתתתת...ממש גבוהה , את עוברת מעל נ'? או "יורדת" מלמטה?
 
למעלה