נוסף על שדה התעופה בתמנע
שישמש כשדה תעופה בינלאומי,
רש"ת מרחיבה את הקיבולת של נתב"ג לטיסות בינלאומיות לכדי 80% מהקיבולת של נתב"ג.
חשוב להזכיר שטרמינל 3 תוכנן כך שבקיבולת המקסימאלית שלו יהיו חמישה שרוולים. אולם, נבנו רק שלושה מהם עד עכשיו.
לדעתי קיימת הצדקה לשדה תעופה בינלאומי יחיד בישראל. במידה ונתב"ג לא יספיק האלטרנטיבה הנוספת היא אי מלאכותי מול מרכז הארץ. בגדול, התאמה למציאות של הרעיון של שר התחבורה.
שישמש כשדה תעופה בינלאומי,
רש"ת מרחיבה את הקיבולת של נתב"ג לטיסות בינלאומיות לכדי 80% מהקיבולת של נתב"ג.
חשוב להזכיר שטרמינל 3 תוכנן כך שבקיבולת המקסימאלית שלו יהיו חמישה שרוולים. אולם, נבנו רק שלושה מהם עד עכשיו.
לדעתי קיימת הצדקה לשדה תעופה בינלאומי יחיד בישראל. במידה ונתב"ג לא יספיק האלטרנטיבה הנוספת היא אי מלאכותי מול מרכז הארץ. בגדול, התאמה למציאות של הרעיון של שר התחבורה.