נו-דיון ראשון וצפוי

נהיית שמאלני?

 

Cold Heritage

New member
זה טוב שאתה מגיב ומגן על עצמך

אבל פרופורציות, הייתי מבין אם זה היה משהו קטן, אבל זה לא מוביל לשום מקום וגם ככה שני הצדדים נפגעים:\.
 

Itay Simons

New member
אז כנראה שאני לא יודע ><

פשוט השווית אותה לבת אל, וזה תמיד מוגזם :p
 
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

תאמין לי, אחרי מה שהיה בפורום מטאל (זה רק אני או שהכל מתחיל משם?) כלום לא מוגזם, ועכשיו איך שהיא מגנה על עצמה 'היה לי משעמם' זה יותר עצוב. נו, כמו שטבעון ורמת גן זה 5 דקות נסיעה, אז אתה בעצם נורא קרוב אלי. מה שמזכיר לי שאני נורא מתגעגע, מתי אני רואה אותך שוב??
 
תמשיך לזבל את הפורום

בשטויות שלך. בכיין. רק אל תזכור את זה עוד 20 שנה ותחשיב את זה כסיפור "כשהייתי צעיר מישהי קיללה אותי" אאאאבאאדאבאדאבאדאבאאבה!!!!
 
מה אמרתי?

תמשיך לזבל... אלק ני מזיינת את השכל. פעם הבאה אל תתחיל להיעלב זה יהרוס לך את הקשיחות שלך. כי אתה שומע מטאל.
 
מה הקשר?!? מה?! מי נעלב?!?!

איזו טמבלית את. יאללללללה זדייני לי מהחיים ולכי תשחקי מחבואים עם חברה שלך בתאל. בחיי שלא נתקלתי בכזו ילדה טמבלית כמוך, את באה לפורום, מקללת את כולם, מחמיאה לעצמך, ואז כשכותבים לך משהו בציניות, את מתחילה לקלל אותי ואומרת שאני לא בסדר, אז את מוזמנת ללכת להתאבד ולחסוך לנו, סעמעמעמעק. אביעד, אני נורא מצטער, ואתה מוזמן למחוק את כל השרשור הזה, לא אני המשכתי אחרי שאמרת די בכל מקרה, אבל אם הילדה הזו לא תרסן את עצמה זה יקרה בכל הודעה, מצטער, הפתיל שלי מספיק קצר. אני באמת מצטער.
 

Prophet Of God

New member
כוסאמא של תפוז

תקשיבו, ג'ים אתה יודע כמה אני מת עלייך ושאתה אחד החברים הטובים שלי [למרות שאתה לא סובל אותי, ולא מדבר איתי יותר :<] ואת ההיא אני לא מכיר, אז אין לי כלום נגדה, אבל די כבר, חלאס, פיניטו, די, מספיק, תפסיקו. עוד שפה? זה סתם עלוב ועצוב. אתם לא בני 4, ויש לכם מספיק שכל לעצור את זה פה. אז בבקשה?
 
אולי אתה לא אוהב אותי, אני חולה עלי

יך, אני מנסה לשכנע את הלהקה לעשות מחווה לפנתרה רק בשבילך. שמע, כשאביעד אמר להפסיק - הפסקתי, היא המשיכה לקלל אותי, וכפי שאתה מכיר אותי, אני לא יכול כשמקללים אותי לא להגיב, גם אתה כזה בד"כ.
 

Prophet Of God

New member
חחח מת עלייך :)

חח אני כזה בדר"כ? הצחקת אותי. אני כזה תמיד, אני זבל זה ידוע :) דבר שני, מחווה לפנתרה? מי אלוף הארץ מי132?%!#@?%!?%!%?!@#?% עכשיו, באודישנים האלה, אני כלכך משתתף :p אני יודע את רוב השירים[חוץ מהגלאם הרקוב] ואני יודע לעלות נקי כמו פיל :) טוב נו, כמעט כמו פיל :p אני רוצה להיות הסולן של המחווה הזאצת1!5!#?%#@?%#@!?%^#@?@#?^%#!?% דבר אחרון, אל תלמד ממני, אני חרא של דוג' :פ
 
שמע, זה לא הולך, אני מנסה!

אף אחד חוץ ממני לא רוצה, לתומר נראה לי אין בעייה אבל לשניים האחרים :\ אם זה יצליח, אתה הראשון שנקרא לו להבחן.
 
למעלה