ניתוח עיניים שנכשל

יקה

New member
ניתוח עיניים שנכשל

ג.נ. עברתי ניתוח לייזר להורדת משקפיים - והוא נכשל עברתי תיקון - והמצב רק החמיר ואני רואה כיום גרוע יותר מאשר לפני התיקון (בעין אחת עשיתי את הניתוח) הרופא ממליץ על עוד ניתוח לתיקון תוך "הבטחה" שזה יצליח אני כבר לא מאמינה לרופא האם אי חייבת לעשות את ניתוח התיקון? אם ברצוני לתבוע - האם הם חייבים להביא לי את התיק הרפואי שלי? מה הסיכויים שלי בתביעה? המון תודה
 
ניתוח עיניים שנכשל ../images/Emo127.gif

|פרחהשאלה אם את חייבת לבצע את ניתוח התיקון היא שאלה רפואית, ואני ממליצה לך - לפני ביצוע ניתוח התיקון- להתייעץ עם רופא עיניים נוסף. לפי חוק זכויות החולה חייב בית החולים (וכל גורם רפואי אחר) למסור לידי המטופל העתק מן התיק הרפואי. זכות זו עומדת לך בכל מקרה, ללא קשר לשאלה האם תגישי בסופו של דבר תביעה לערכאות. אכן, אני ממליצה לך לשמור בידך העתק מן הרשומה הרפואית, הן לצורך קבלת חוות הדעת השנייה (הנוספת) מרופא עיניים , והן לצורך התיעצות עם עורך דין. מציעה לך לעשות ככל הניתן להקטין הנזק שלך, ולשיפור מצב בריאותך. אחר כך יש לך מספיק זמן לשקול הגשת תביעה. הערכת סיכויי התביעה היא הערכה שקשה לבצעה היום, שכן מצב העיניים שלך טרם התייצב. לאחר שיהיה ברור אם נותרה לך נכות בתחום העיניים (ואני מקווה שבסופו של עניין לא תישאר לך נכות) אפשר יהיה להעריך את סיכויי התביעה. המון בריאות, כרמית. |
 

יקה

New member
שאלה נוספת

במצבי כיום אני חייבת לעבור תיקון שכן הראיה שנפגעה משפיעה בתיפקוד הרגיל (כאבי ראש בעיית קריאה וכו) אולם - האם אני יכולה לעשות את ניתוח התיקון אצל רופא אחר ולתבוע את הוצאות הניתוח מהמרפאה הראשונה שכן לאחר 2 כשלונות מתערער האמון ביכולת הרופא ?
 
השבת כסף

ראשית, את יכולה לדרוש בכתב (ממליצה להיעזר בעורך דין לשם כך) מהרופא הראשון שישיב לך את הכסף ששלמת לו בגין שני הניתוחים שלא הצליחו. במידה והרופא לא יסכים להשיב את כספך, תוכלי מאוחר יותר לתבוע בבית המשפט את העלויות והכספים שהוצאת לצורך תיקון מצב הראיה (העלויות של הניתוח המתקן- השלישי). לשם כך עלייך לשמור תיעוד רפואי מפורט, כולל תיעוד מרופא עיניים אחר שבו רשום במפורש כי יש צורך בתיקון (וגם הסיבה בגינה יש צורך לחזור על הניתוח). יחד עם זאת אני חייבת להדגיש שאף אחד לא יכול להבטיח לך ב- 100% שהתביעה תצליח, למרות שלפי הדברים שכתבת כאן נראה כי סיכויי התביעה טובים. מומלץ להתחיל את התהליך באמצעות מכתב - כאמור- ולא באמצעות תביעה. מציעה לך לדאוג לליווי צמוד של עורך דין, בכל התהליך של כתיבת המכתבים ובאיסוף המסמכים. המון בריאות- כרמית.
 

יקה

New member
שאלה נוספת

במצבי כיום אני חייבת לעבור תיקון שכן הראיה שנפגעה משפיעה בתיפקוד הרגיל (כאבי ראש בעיית קריאה וכו) אולם - האם אני יכולה לעשות את ניתוח התיקון אצל רופא אחר ולתבוע את הוצאות היעוץ והניתוח מהמרפאה הראשונה שכן לאחר 2 כשלונות מתערער האמון ביכולת הרופא ?
 
למעלה