נמממ מישהו חוץ ממני קורא את המנגה

elhaha

New member
נמממ מישהו חוץ ממני קורא את המנגה

בדיוק עכשיו סיימתי את 196 ואני ממש נהנה מזה. למרות שלאט לאט אני רואה יותר צדדים של קודומו, אבל תמיד יש איזה משפט שגורם לי להמשיך לראות. שווה בכלל לדבר פה על המנגה? מישהו קורא אותה בכלל?
 

sasuke girl

New member
אומייגוד!! משהו כמוני שאוהב ספויילר

אהההההה!! גמני רוצה!
 

elhaha

New member
אתם בטוחים?

כי אם אני דיי התרגשתי ממהפך שהיה במנגה אולי כדי לכם לראות את זה למרות הכל. ואם אתם ממש רוצים תגידו לי מאיפה אתם רוצים את הספוילר. עד איפה ראיתם?
 

dark max

New member
אממ...

מפרק 50 XD וגם סםוילרים גדולים לא הורסים לי. ידעתי מה יקרה בה"פ השישי עוד לפני שקראתי אותו, ולא הרס לי שידעתי מה יקרה.
 

elhaha

New member
נממממ

אז לפחות תגיד לי מה קורה בפרקים באזור של 50
 

dark max

New member
אממ ../images/Emo58.gif

איצ'יגו מתאמן בכדי להשיג באנקיי... יש לו יום אחד להשיג אותו... רנג'י גם מתאמן איתו... זה בעקרון הדבר הכי חשוב...
 

elhaha

New member
נמממממ ../images/Emo58.gif

כל כך נוסטלגי קראתי את זה ממש מזמן. וכבר היה את הקטע עם העבר של רוקייה? נתחיל לאט לאט אני הספלייר ממש קצת ואני אגבי את הקצב לפי הסימנים.
אם אני לא טועה גם קיצרו לרוקייה את גזר הדין לא? סליחה אם אני מפספס דברים כי זה היה ממש מזמן אז ככה אחרי אותו יום הוא יוצא להציל את רוקיה וכמובן שהוא שוב מתמודד מול אח שלה. באותו זמן כל החברה משתחחרים מהכלא בעזרת כל החברה מהדוייזן ה11 שהמנהיג שלהם זה הבחור שלחרב שלו אין שם. (קנפצי) ובמקביל אינמורי עדיין מאמינה ש..... טוב המשך יבוא עם אני אחזור הביתה מחר ויש לי הרבה לרשום פשוט הקפיצו אותי עכשיו לשכם ואני חייב עוד שעה להיות שם. טוב שאני בעל כוח טלפורטי.
 

elhaha

New member
חזרתי כי פיספסתי את האוטובוס האחרון

אז נמשיך קצת כי אני קצת עייף.
למטה\!!!!!!!!!!!!!!! אז אינמורי עדיין מאמינה שהמפקד הקטן הזה (שכחתי את השם, נקרא לו גמד) שהוא רצח את אייזן. אז הגמד עשה חקירה בעצמו ויצא לשאול את המועצה הסודית\ חבוייה שבעיר. (משהו כזה) איך שהוא נכנס הוא קולט שכולם מתים שם זמן רב וזה לא הגיוני כי לאף אחד אסור להכנס לשם אפילו למפקדים. (שכחתי איך הוא נכנס). פתאום הוא רואה את איצמרו גין שם והגמד שוב מאשים אותו. באותו זמן כבר אינמורי הייתה בדרך לבפנים, בנתיים גין מספר לגמד את כל הסיפור האמיתי
על מי שרצח את איזן אז ככה איזן לא נרצח הוא עבד על כולם, לכוח של הזנפקטו שלו היא לייצור דמות זהה לשלו או משהו כזה. הוא וגין פעם פעם היו בייחד (גין היה הסגן שלו) וכל מה שהם עשו היה תכסיס אחד גדול. השיכפול של איזן שמת נכנס למתחם הזה של החכמים והוא הרג אותם או משהו כזה. בנתיים אינומרי מגיע והיא שמחה והכל לראות את איזן, הוא מחבק אותה ואומר לה שהיא הייתה רק חלק בתוכנית ואז הורג אותה. בנתיים קירה והסגנית של הגמד נלחמם והוא לא מבין בדיוק על מה הוא נלחם כי גין ואיזן עבדו גם עליו. (הסגנית נצחה) אחרי שהוא הרג את אינומרי גין כמעט הרג את הגמד והם היו חייבים לעזוב. שכחתי לספר למה בדיוק, כי בגוף של רוקייה יש איזה כוח או מידע על שילוב בין מלאך מוות לאולו שמישהו הכניס את זה לגופה איך שהו. נחשו מי חשב על הניסויים וזה היה אורורו הוא בעצם פעם היה קפטן. בנתיים איצגו מנצח את אח של רוקייה בקרב ממש יפה. ובאן קיי של איצגו הוא בן זונה אבל לאח של רוקיה יש תיכנון והיא איך שהוא להאט את איצגו. אחרי שהקרב מסתיים אייזן וגין מתגלים, ומגלים שהיו להם עוד שותפים שזה הקפטן העיוור ושני השומרים של השעריים (צפון ודרום נראה לי) זאתי עם הפצצות גם מצטרפת עם השומר שכמעט מת, ורוב הקפטנים כבר גילו את זה דרך הקפטנית של 4 שהסגנית העבירה את זה בטלפתייה לכולם. אז איזן וגין בורחים בקרן מגניבה וזהו כולם מבולבלים ושמחים היה גם משהו בין האולו לאיזן ואת זה אני לא זוכר. איצגו חוזר לארץ ושר בדרך הבנו שלום עליכם. את השער זה כבר סיפור אחר ומתחיל להיות מסובך ומגניב עד לרמה שרוב הקפטנים יורדים לארץ .
 

NuShiCieNta

New member
מה?!?!?!?!!?!?!?!?!?!../images/Emo108.gif../images/Emo58.gif

הינאמורי מתה?! קראתי עד שם... אני לא הורסת לעצמי יותר לאלאלאלאלאלאא הקפטן אייזן התמים הזה כזה זונע! ובדיוק ראיתי את פרק 34 עכשיו.... אז אני בהלם... טוב עפתי לראות 35.
 

Orihime

New member
מה ?! ../images/Emo7.gif../images/Emo58.gif

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא למה הינאמורי ?!?!!? הינאמורי הכוסעעעעעע
אאאא הוא כזה בן זונההההההה
הוא כמו רנקוטסוווו
*מנסה להרגע* לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אייזן בןבןבןבןבןבןןבןבןבןבןבבןןבןבןבןבןבןבבןןבןבןבבןבןבןןב זונההההההההה
וגםוגםוגם לא יהיה היטסוגאיה/הינאמורי !!1
 

dark max

New member
מעום לא חשבתי שאראה אנימה

כל כך לא צפויה... איזה ווליום זה?
 

elhaha

New member
בין הראשונים ....

תגידו לי כדי לי להמשיך לספיילר לכם כי יש לי לרשום הבא ואני לא יודע אם מישהו קורא וכדי להמשיך.
 

Orihime

New member
גם חנ.

אבל לא גדולים מידיי ._.; לא היה לי נחמד שאמרו לי מי הרג את ____ בה"פ הב"פ =X
 

elhaha

New member
בה"פ הב"פ?

ואני לא יכול להביא ספויילרים כי אני חייב להגיד מי הרג אותו.
 

Orihime

New member
אוה =X

ה"פ = הארי פוטר הב"פ = האלף בלוד פרינס [Half blood prince]
 

Jifannit

New member
אצלי זה היה כואב. ../images/Emo58.gif

הייתי באיזה מפגש של משהו (לא משנה מה X_X), ואז ככה היה רגע של שקט כי מישהו סיפר בדיחה מאוד לא מצחיקה ולא הבנו שצריך לצחוק מזה, ואז איזו מפגרת אחת קמה וצרחה: "סנייפ הורג את דמבלדור!" אני אומרת לך, אנשים התחילו להרביץ לה. וזה מגיע לה.
 
רוצות ספוילר? הנה. ../images/Emo58.gif

אישין [אבא של איצ'יגו] הוא שיניגאמי. לא סתם, הוא קפטן לשעבר.
 
למעלה