נפצח בשרשור הכרות/התפקדות

לילית462

New member
נפצח בשרשור הכרות/התפקדות ../images/Emo140.gif

ספרו כמה מילים עליכם שנדע מי, מה ומאיפה... אני דורית, כמעט ארבע שנים באפריקה, שנה בקניה ובשלוש האחרונות בקמפלה אוגנדה. באנו בעקבותיו, אבל כאן אני עובדת במשרה חלקית במקצועי שהוא מטפלת - קרימינולוגית קלינית, ואני עובדת בקליניקה פרטית, ולא לא רק עם מטופלים לבנים, רוב המטופלים שלי דווקא שחורים. אמא לשתיים מקסימות, אחת בת שנה ואחת בת ארבע.
 
נעים מאוד!../images/Emo140.gif

שמי איילת ואני עדיין בארץ, נשואה לניגרי מדהים ובהריון בחודש שביעי ראשית אציין שאני מעריצה את כל אלו שעשו מעשה ועברו לאפריקה מסיבות כאלה ואחרות אתם אנשים אמיצים מאוד! לפני כשנתיים ביקרתי בניגריה עם בן זוגי והתאהבתי בהכל: המשפחה, הסביבה, התרבות, הכפרים והערים ואפילו האוכל אך החשש מהלא נודע ובעיקר העדר מקור הכנסה הם אלו שגורמים לי לחשוש לעבור לניגריה גם אם זה רק לתקופה... מה גם שעכשיו עם הקטן שבבטן החשש גובר למרות שהייתי רוצה מאוד לגדל אותו בניגריה לתקופה שיספוג מהתרבות, הסביבה ובעיקר מהנימוסים! ושיחיה קצת כ"ילד טבע". טוב.... אז אחרי שפרקתי עליכם את מה שמסתובב לי במחשבות (ותודה לאל שיש עכשיו איפה לפרוק) אשמח גם לשמוע מאנשים שחיים ועובדים בניגריה מה דעתם בנושא ומהם מקורות הפרנסה הזמינים בניגריה לאישה ומי שקרא עד לפה מגיע לו צל"ש!!! תודה לעונים וימשיכו הפונים...
 

לילית462

New member
אמנם לא מניגריה אבל...

אני חושבת שמקורות עבודה תלויים מאוד גם בכישורים שלך. לא מעט פעמים יש לישראליות אפשרות לעבוד בשגרירות או באל-על
 

יאצפן

New member
ניגריה

דביבונית, סילחי לי בל אני אנסה להסביר לך קצת על ניגריה, אחרי כ- 18 שנה, מקורות הכנסה חלשים בניגריה, מגורים, רק לבעלי כסף, ואל תכעסי, את תמיד תהיי זרה בניריה, למרות שיש שם הרבה ישראלים, שעובדים, כן גם אני הייתי כזה, אבל לבוא עם יתינוק?, תחשבי ואם תרצי פרטים אשמח לעזור.
 
על מה סליחה? תודה!

את כל הנתונים האלה כבר למדתי אבל בגלל שבעלי ניגרי וכל המשפחה שלו שם וגם יש לנו שם בית משלנו אומנם בכפר אבל אחלה וילה אז חשבתי שאולי לתקופה מסויימת ננסה... ובקשר להרגשת ה"זרות" אין לי בעיה עם זה ההיפך קיבלתי שם כאלה תגובות טובות שהרגשתי יותר כמו כוכבת מהוליווד מאשר זרה :) אולי אם הייתי לבד זה היה אחרת אבל בכל מקום אני עם בעלי ואז אף אחד לא מתעסק... ועדיין אשמח לקבל עוד פרטים... תודה!
 

מיכל19821

New member
ניגריה

דביבונית, אני אחרי שנה בניגריה (לאגוס) ועתידה לטוס לשם עוד כמה חודשים לשנתיים בעקבות העבודה של בעלי. ניגריה אכן חוויתית במיוחד. בתקופה הקודמת שגרתי שם עבדתי - אם כי השכר לנשים נמוך למדי ביחס לשכר של הגברים. בכל אופן, לא הייתי שוללת על הסף.
 

Anique

New member
היי

שמי שני. אני גרתי בדרום אפריקה לפני 10 שנים. מאוד מתגעגת ומתה לחזור לבקר.
 

nanabanana2

New member
שלום אפריקה מאוסטרליה הרחוקה

אני שייכת לפורום ישראלים באוסטרליה אבל אני עסוקה כרגע בלעזור בקליטת פליטי דרפור בישראל אני מחפשת מקור לבובות משחק לילדות אולי אתן מכירות מקום או יכולות להפנות אותי למי שיודע? תודה מראש סיון
 
שלום היישר מטנזניה../images/Emo39.gif

אני שרון בת 32. נשואה לאיש מקסים. אמא לתאומות בנות חמש ולעוד נסיך קטן בן שנה וחצי. חיים כבר שש שנים בטנזניה שבמזרח אפריקה. בעלי עובד כאן ואני אמא במשרה מלאה (במקצועי אני מורה לחינוך מיוחד). מתכננים להיות פה עוד שנה בערך ולחזור לארץ שהבנות יתחילו בית ספר.
 

sumsum10

New member
אוףףףףףףף

כמה שאני מקנאה בכם! מאז ומתמיד נמשכתי לארצות אפריקה ולתרבויות המיוחדות. כשהגיע הזמן לטיול הגדול של-אחרי-הצבא, כמובן שנסעתי לטייל בארצות נבחרות. הייתי בקניה, טנזניה ואתיופיה, טיילתי 5 חודשים והתנדבתי חודש באתיופיה בבית יתומים לחולי איידס. עברו מאז בדיוק 8 שנים. 8 שנים שאני כ"כ מקווה לחזור לשם שוב, והפעם לתמיד. ואם אחליט לאזור אומץ ובאמת לעשות זאת.. איך מתחילים בכלל לחפש עבודה?
 

לילית462

New member
הכל שאלה של כישורים, אם זה בתחום של NGO

אז פשוט מתחילים לחרוש את האינטרנט, בכלל נראה לי שדרך האינטרנט זה הכי קל היום למצוא עבודות כאלו. ואם מדובר על עבודה במקצוע אחר, ניתן לפנות ל'הד הנטרים' - חברות השמה וכ"א בנ"ל ולחפש...
 

donjuan11

New member
איזה מגניב!

ההודעה שלי תהיה בעמוד הראשון בפורום!!! טוב, אני באוסטרליה, אבל זה דם מתחיל ב א.
אני אהיה חוצפן ואמליץ על הצעת ייעול: אני רוצה לקבל מידע מפורט איך אני מגיע מישראל לפירמידות!!! מצרים זה גם אפריקה. ולא, אל תפנו אותי למצדה טורס. תודה! בהצלחה וכמובן מזל טוב!!!! אה ועוד משהו: אני רוצה לבקר במדגסקר!!!
 

לילית462

New member
רק בגלל שזה בעמוד הראשון לא אפנה אותך אלא...

מכיר את האתר www.travelocity.com תמצא שם כל מה שאתה מחפש. מיצרים היא אפריקה, ולמיטב ידיעתי נוחתים בשדה התעופה בקהיר, שוב צריך לחפש אינפו, עדיין לא נתקלתי כאן באף אחד ממצרים, אולי שווה לנסות בפורום תרמיליאים
 

ליאתו

New member
למצרים:

יש שתי טיסות בשבוע של אל על לקהיר, ושתי טיסות בשבוע של אייר סיני, שתיהן בראשון וחמישי אם אני לא טועה. אם אתה רוצה לחסוך, אתה יכול לנסוע באוטובוס (מצדה טורס זה המפורסם, אבל יש גם אחרים). אנחנו גרנו בקהיר כשנה לפני שלוש שנים, ובעיקר טסנו; אבל כשגיסי בא לבקר, הוא לקח אוטובוס מטאבה לקהיר - אוטובוס או מונית שירות הן גם אפשרות. אל תשכח שצריך ויזה, שמקבלים דרך שגרירות מצרים בתל אביב, ברחוב בזל. עוד שאלות?
 

לילית462

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif תשובות מעולות על מצריים../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מדגישה את התשובה שמעלי
 
ליאתי../images/Emo124.gif

שלום לך יקירה, מה שלומך? נעים לראות את שמך כאן. וואלה התגעגעתי
ספרי קצת מה שלומכם? מה שלום הילדים?
בינתיים
 
שלום

קוראים לי שלומי ואני חובב סרטי טבע וסדרות טבע. אחד החלומות שלי זה להיות באפריקה-טזניה,קניה,אוגנדה. רואה הרבה נשיונל גאוגרפיק ועולם מופלא שמשודר בערוץ 1. שיהיה בהצלחה בהמשך והמון מזל טוב לפתיחת הפורום.
 

netta האחת

New member
חיה בקניה - נאיוואשה - גרין פארק

שלום רב אני מתגוררת בקניה כבר 10 חודשים. הגעתי הנה עם בן זוגי. עוסקים בגידול פרחים. בארץ עבדתי שנים בענף התיירות. הצלחתי כבר להכיר מקומות ואנשים העוסקים בתיירות למרות שכאן אינני עוסקת בכך. החיידק עדיין קיים בי. החיים נוחים מאד. בית גדול ויפה בשכונה איכותית שבעיקר גרים בה לבנים. ספרנו אנשים מ 11 מדינות בשכונה זו. רוב האנשים פנסיונרים אירופאים שעבדו בכל העולם והחליטו להשקיע בבניית בית כאן. השכונה צופה על אגם נאיוואשה. יש לי עוזרת בית, גנן ושומר בלילה. השכונה מוגנת על ידי חברת שמירה. הקושי העיקרי הוא הגעגועים לילדים החיים בארץ (כולם מעל גיל 20). אם מישהו מעוניין בעזרה והמלצות לגבי טיולים בקניה - אשמח לעזור.
 

לילית462

New member
ברוכה הבאה לפורומנו ../images/Emo140.gif

אחד המקומות הכי יפים שהייתי בהם בעולם כולו, נמצא ליד אגם ניוושה, וזה כמובן הקרייטר לייק מצפון מערב לניוושה. אני בטוחה שאת מבלה שם זמן רב, אני זוכרת את המקום כמקום הכי קסום שראיתי בחיי. עד כדי כך, שכשאני עושה מדיטציה בדימיוני אני שוכבת בערסל בין העצים ליד האגם הזה, בוהה במים, בשמים, בעצים ובקופי הקולובוס. לא יכולה לשכוח את המקום הזה...... יכול להיות שזה 'חסד נעורים' - זה היה טיול הספארי הראשון שלנו כמשפחה בקניה, נסענו לשם באחת השבתות הראשונות שלנו, יתכן שאפילו זאת היתה השבת הראשונה שלנו, עשינו פיקניק בשטח וג'ירפות צעדו בהילוך איטי במרחק 50 מטר מאיתנו, לא ידענו מה מחכה לנו מבחינת האגם, אחרת מן הסתם היינו עושים את הפיקניק לחופו. בכלל אני זוכרת את ניוואשה לטובה מתקופת מגורנו בקניה, כנראה שלמים יש השפעה רוחנית עלי, כי בעיני אין כמו טיולים למקומות עם אגמים - אלסמיר... אילו זכרונות העלת עכשיו, אני רצה להביא טישו...
 
למעלה