נשים מזייפות אורגזמה

ענבר.

New member
נשים מזייפות אורגזמה

עוד מהתקופה הניאנדרטלית. גם במערה של משפחת פלינסטון זייפו: צ'קים, מותגים ואורגזמות. ושאלה לגברים - מה 'כפת לכם אם אנחנו מזייפות? אתם נהנים? גומרים? זה מה שחשוב !!
 

magy

New member
אילבן צודק...

נשים לא נחשבות....... ואין להן שום מעמד בסקס. בעיקר באפגניסטן, עיראק, איראן, ואולי גם ב- סטאנים..... בישראסטאן, מחשיבים נשים?
 

ענבר.

New member
מה אין להן מעמד, מה?

הן נמצאות בעמדת פתיחה כל הזמן, זה לא נחשב?
אולי נשים אינן נחשבות אבל נשים נספרות... אוהו כמה שאתם ה"גברים" סופרים. שנרים כוס לחיי הכמות? או הספירה?
 

magy

New member
למה עמדה אם יש מעמד

ומעמד האשה הוא על הבלטה ליד הכיור.... תנו לאילבן להנות קצת......
 
מזל שיש היום גלשני רוח

אולי ככה אפשר לאסוף צואה של ציפור במעופה...חחחח איזה רעיון אדיר..
 

ענבר.

New member
אצלי, על המרפסת שעל הגג

כל יום, כל היום, ציפור במעופה מחרבנת לי. לארוז לך?
 

magy

New member
מה לא כתבו על נשים?

המון וכלום לא נכון ובשורה תחתונה רצוי לא לכתוב כללים נחרצים על נשים אין אשה אחת דומה לרעותה..... אבל הכותבים.......עושים ג'ובות מהספרים
 

ענבר.

New member
סליחה?

יש לי בעיה בהבנת הנקרע מזייפות כאילו שאין להן אורגזמה? אולי הן מזייפות כאילו הן נכנסות למיטה????
 

magy

New member
שאני אבין?

הם נהנות ולא רוצות שבן זוגן ידע? כאילו הפוך על הפוך.......? למה?????? סתם
 

magy

New member
איך נשארנו כולנו

עם סטיגמת ארץ המוצא של הורינו....... אני הייתי בכיתה "רומניה" לענבר קוראים "פולניה" לבן של אבוטבול קוראים "מרוקאי" ואנחנו בכלל לא היינו בחיים במקומות האלה..... ואני רוצה לחדש לכם........ כור ההיתוך בארץ הפך אותנו לצברים..... נקיים מכל התנהגות או תכונות גלותית.....הקשורות לארץ המוצא אמנם, פה ושם רואים צעירים שמנשקים מזוזות , כי כך ראו בבית אבל הרֹב, חף מכל מנהג שראה בביתו......וטוב שכך.... מה שהיה.......ומה שהועבר אלינו בטעות.....(אני מדברת על הטעויות) נמחק לנו עם השנים......כי התנגדנו לו....במרד הנעורים שלנו. כל האמונות התפלות והשטיקים ....התביישנו בהם.... ורק המופלטה תשאר לעולם ועד......
 

ענבר.

New member
והנה סיפורצ'יק אחר

היום דיברתי עם אישה שהגיעה מרוסיה לארץ לפני שלושים שנה. נחשבת לישראלית? כן. (מבחינתי לפחות) יש לה "ותק" בארץ? כן. (מבחינתי לפחות) ומה היא מספרת? שלמרות שהבנים שלה בגרו ועזבו את הבית, היא מבשלת בכמויות אדירות (!!!) שלא יחסר, ומנדנדת לבנים שלה, ורוצה לדעת מתי יפרצו הנכדים, ושאר ירקות. לסיכום, היא אומרת, אני אומנם חיה כאן אבל עם דפוסי התנהגות של שם. ככה ש - הרוב לא חף מכל מנהג שראה בבית. הרוב מזייף. נקודה.
 
למעלה