נשים מזייפות אורגזמה

הזוייה

New member
אני אסביר

תמיד יהיה את הקונפליקט בזהות. אם יגיע בחור צעיר, לכיתה שיש בה ישראלים והוא הרוסי היחיד שנולד בארץ, אבל ההורים שלו נולדו ברוסיה, ומטמיעים בו את ההווי והתרבות של רוסיה על מנת שלא ישכחו מאין באו וגם, מלמדים את השפה. הוא יהפוך בעל כורחו להיות רוסי בין ישראלים. כשהוא יטוס לרוסיה לבקר את סבתו הוא יהיה ישראלי בין הרוסים. הדבקת התוויות, הדעות הקדומות הן משהו שתמיד הופך אותנו בתת מודע, לשייך את האחר: אני יותר טוב מהקבוצה של ההם, הרוסים.ההקשר החברתי הוא מה שמבדיל אותנו אחד מהשני, בתרבות. אנחנו מזייפים גם בזהות.
 

ענבר.

New member
לי, לא היית צריכה להסביר.

מחבקת כל מילה שלך. כמו שכתבתי - הרוב מזייף.
 

ענבר.

New member
תראי...תשמעי...

חצלנו בקרקוב חוד לא הגיעה החורגזמה. מה יש לה לחורגזמה לחפש בפולין? קר חצלנו, אין חנויות זארה, ולך ולנסה הזדקן. נו, חז מחיפו את רוצה חני יודעת דברים כאלה?
 
ומה אני אגיד?

עם חצי פפריקה הונגרית וחצי מאפיה איטלקית? הפסיכולוג שלי אומר שאין מה לעשות
 

ענבר.

New member
איטלקית? אמרת איטלקית?

קנית אותי ובזול
כל מה שקשור לארץ המגף מעורר בי אורגזמות.
 

ענבר.

New member
או, כשמסבירים לי לאט

אני מבינה. עכשיו ברור לי הניק פנה קוטה. למה לא טירמיסו?
 

magy

New member
השם ישמור.....שטוף ת'פה

היא מדברת איטלקית....... בטח יש לזה פרוש אחר..... בארמית כל מילה זה ......XXX לא נעים לי אפילו לכתוב את המילה הזותי......
 

magy

New member
בארמית

טירה = מילה גסה מיסו = מילה עוד יותר גסה אני לא גסה ולכן לא אכתוב.
 

magy

New member
אילבן יודע ארמית

עמיש יודע לטינית אני יודעת רומנית כורכר.....זו מילה גסה גם כרכור.... גם ברומנית כל המילים גסות......
 

אילבן

New member
פולניה אחת...

גבר מגיע הביתה ביום הנישואים ורואה את אישתו מחכה בדלת עם מתנה. כשהוא פותח את המתנה הוא מגלה להפתעתו צפרדע ירוקה ומגעילה. "מה זה הדבר הזה?" שואל האיש. "חכה עד הבוקר", משיבה האישה, "ואז תגיד לי מה דעתך." האיש הולך לישון ולפתע מגלה שהצפרדע מטפסת עליו, מורידה לו את המכנסיים ומתחילה למצוץ לו כמו שאף אחד אחר לא יכול למצוץ... למחרת בבוקר מתעוררת האישה והולכת למטבח. כשהיא נכנסת היא רואה את בעלה עם הצפרדע כשבידיו ספר מתכונים. "מה אתה עושה?" שואלת האישה. עונה האיש: "מלמד את הצפרדע לבשל... את עפה מהבית..."
 

אילבן

New member
עוד פולניה...

אישה ומאהב מבלים במיטה ופתאום נשמע קול מפתח בדלת. "זה בעלי! קפוץ מהר מהחלון החוצה!" זועקת האישה למאהב. עונה המאהב: "השתגעת?! זאת הקומה השלוש-עשרה!". אומרת האישה: "קפוץ כבר! מצאת לך זמן להאמין באמונות תפלות..."
 
למעלה