נשים מזייפות אורגזמה

הזוייה

New member
תשמעי,

הגבר הוא יצור רגיש, למרות שהוא לעולם לא יכול לזהות מתי אישה גומרת, עקב הדבקות במטרה שלו לגמור. למרות שיש לו נכונות רבת עוז למצוא את הנקודה שתביא, אותנו הנשים, לפיצוצים, מופע אורקולי, וסדקים בקיר, עד שנותיר גם את השכנים המומים מהצרחות. הבעיה שהוא כמעט אף פעם לא חושב. כי השכל נמצא שם למטה. ולרוב הוא לוחץ על הפטמה במקום על הנק' שלעזאזל היא מטר מתחת לאף שלו. לו רק היה שואל-היינו עונות. ובינתיים, נפתח קורס הכנה למציאת נק' הג'י ביום ה', יש להביא פנס, חבל-המסלול ארוך, למצטיינים תונפק תעודת אחריות. למזייפות למינן, לא ברור לי, מדוע יש צורך לגנוח, להיאנח, להזיע ולתת לו לגמור את מופע האימים שלו ואח"כ להגיד לו:"יצאת גדול?" בשביל מה בכלל להתחיל עם זיוף, איפה האורגינל. אני בעד הסלוגן החדש: "לא גמרת-תשפשף"
 

magy

New member
אל תגידי שלא שמעת

לפני שבוע עלו על נקדות הג'י של האישה. איך לא ידעת???????? היא נמצאת... בסוף המילה shopin g ואני מכירה לפחות אחת כזו......
 

הזוייה

New member
בטח ששמעתי,

היא הביג מאמא של הניו אייג' וחשבון הבנק. אני באופן אישי הוצאתי אותה ממקום הסתרים שלה לפועל, הבעיה שהארנק שלי עולה על גדותיו ויש לי בתיק יותר קבלות קנייה מקרם ידיים. שמעת על השם המעודן שלה: "ספוגית השופכה" או "הפרוסטטה הנשית". בוקר דבש יקירתי. נ.ב זה הפורום היחיד שלא תוקעים בו את העץ המטופש של: "בוקר טוב".
 

magy

New member
בגלל זה אני אוהבת אותו

אילו רק ידעת כמה אני שונאת את הבוקר טוב, צהרים טובים, ערב טוב כי אין משהו אחר להגיד..........אילו רק ידעת....... זה גורם לי לבחילללללללללה 8 בסולם ריכטר.......
 

ענבר.

New member
בוקר טוב הזוייה../images/Emo3.gif

אה, סליחה, צהרים טובים יקירתי
מוסקבה לא מאמינה בדמעות? אנחנו לא מאמינים בעצי בוקר טוב מטופשים. נו, ואם אני כבר כאן, קחי ערב טוב על החשבון.
 

ענבר.

New member
תשמעי עוד משו

הגבר הוא יצור רגיש, לצרכיו הוא. לצרכיו בלבד. שנים שאני מנסה להזביר לצד הגברי שסובב אותי, שיתמיד לפתח את הרגשות סביב הצרכים שלו, רק שיעשה את זה סולו. העיסוק הזה שלו בעצמו, משאיר לי זמן פנוי איכותי. אגב, אני לקורס הזה - המרדף אחרי ה-ג'י - לא מגיעה. מסרתי את הנקודה שלי לחברה שאמרה שאין לה נקודה כזו. ומאחר ואני לא משתייכת למועדון שצובר נקודות, אין לי צורך בנקודה הזו. נכון שאני חברה טובה?
 
למעלה