פארק דה פרנס
New member
המיקום נקבע מזמן
אחרי ההפרדה של דרך פיינשטיין, צמוד לא.ת. הורוביץ.
נכון שהפרוייקט אושר מזמן, הצורך בבניה מחדש של ההפרדות מעכב אותו. נראה שלא דחוף להם להכפילו כי יש קו חלופי חדש וכפול. אגב, אין צורך להכפיל עד אשדוד, רק עד מרובע פלשת.
מעולם לא היתה כוונה להכפיל רק עד רחובות מערב, התחנה לא תוכננה לחניית רכבות כמו רחובות אלא למעבר בלבד.
זכות הדרך לא רלבנטית, היתה זכות דרך גם בצומת הולץ, עדיין נאלצו שם להזיז גשר ולבנות חדש. בפועל שתי ההפרדות הישנות צרות מדי להעברת מסילה נוספת.
המיקום נקבע מזמןאיפה אתה רוצה למקם את התחנה החדשה?
אני מדדתי עד האיזור של תנובה, יש שם איזה קניון עם הרבה חניה וזה גם קרוב לשכונות מגורים, מה שנראה כמו מקום טוב לתחנת רכבת. אם רוצים למקם ברחובות ההולנדית אז אכן, יותר משניים.
אבל למה שיהיה צריך לבנות מחדש את ההפרדות המפלסיות? לא שמרו על רוחב שיתאים לשתי מסילות? נשמע לי מוזר בהתחשב בעובדה שנראה ששאר זכות-הדרך נשמרה ברוחב שמספיק לשתי מסילות.
עריכה:
עכשיו קראתי שוב. מה הקשר יבנה?
לא צריך להכפיל עד יבנה כדי שתהיה תדירות סבירה ברחובות. אפשר פשוט להכפיל עד התחנה החדשה שבונים, ושחלק מהרכבות יתחילו/יסיימו בה במקום להמשיך ליבנה ודרומה.
עריכה 2: אם רוצים להכפיל, התוכניות כבר קיימות מ־2002 וגם מאושרות, מספר תוכנית מח/140 כוללת הכפלה עד אשדוד. כל מה שנשאר זה לתקצב לביצוע, ולבצע.
אחרי ההפרדה של דרך פיינשטיין, צמוד לא.ת. הורוביץ.
נכון שהפרוייקט אושר מזמן, הצורך בבניה מחדש של ההפרדות מעכב אותו. נראה שלא דחוף להם להכפילו כי יש קו חלופי חדש וכפול. אגב, אין צורך להכפיל עד אשדוד, רק עד מרובע פלשת.
מעולם לא היתה כוונה להכפיל רק עד רחובות מערב, התחנה לא תוכננה לחניית רכבות כמו רחובות אלא למעבר בלבד.
זכות הדרך לא רלבנטית, היתה זכות דרך גם בצומת הולץ, עדיין נאלצו שם להזיז גשר ולבנות חדש. בפועל שתי ההפרדות הישנות צרות מדי להעברת מסילה נוספת.