Ccyclist
Well-known member
הפתרון הבריטי הוא שגן החיות ישתתף בעלויות.
כרגע הלו"ז שם הוא בדיחה, רכבות מבית שמש באות פעם בשעה -שעתיים בבוקר ואז "שומרים צהריים". מגן החיות לבית רכבות מתחילות אחרי 10 בבוקר (כך שזו לא אופציה ליוממים מדרום מערב העיר) ומסתיימות ב 19:30. עם לו"ז כזה מה הפלא שהתחנה לא ממריאה.
 
אם עלויות האבטחה הן התירוץ למצב אז גן החיות יכול להשתתף או בעלויות האבטחה או בחיבור פיזי של התחנה למתחם הגן. לגן יש אינטרס בחיבור תחבורתי ארצי ולכן שיתוף פעולה בינו לבין ר"י כדי לאפשר ליותר רכבות לעצור בו ועם תדירות הקו הישן לירושלים השאיפה צריכה להיות כולן כי זה לא שיש מספר רכבות בשעה (או שעתיים) שדילוג לא ייצור חור משמעותי בלו"ז.
הפתרון הבריטי הוא שגן החיות ישתתף בעלויות.מניח שמספר המאבטחים לא בחגים לא גדול
כרגע הלו"ז שם הוא בדיחה, רכבות מבית שמש באות פעם בשעה -שעתיים בבוקר ואז "שומרים צהריים". מגן החיות לבית רכבות מתחילות אחרי 10 בבוקר (כך שזו לא אופציה ליוממים מדרום מערב העיר) ומסתיימות ב 19:30. עם לו"ז כזה מה הפלא שהתחנה לא ממריאה.
 
אם עלויות האבטחה הן התירוץ למצב אז גן החיות יכול להשתתף או בעלויות האבטחה או בחיבור פיזי של התחנה למתחם הגן. לגן יש אינטרס בחיבור תחבורתי ארצי ולכן שיתוף פעולה בינו לבין ר"י כדי לאפשר ליותר רכבות לעצור בו ועם תדירות הקו הישן לירושלים השאיפה צריכה להיות כולן כי זה לא שיש מספר רכבות בשעה (או שעתיים) שדילוג לא ייצור חור משמעותי בלו"ז.